Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

order status

Tråden skapades och har fått 126 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-09-11 13:09
Ursprungligen av JEENYUS:

jag fattar inte heller varför dom ska vara så djävla sega! kan dom inte bara massproducera massa poddar o sen skeppa ut?

Precis.

Nää men vad fan. Beställde för en vecka sedan. Jag borde ha haft den nu tycker man.

Ursprungligen av Midas:

Precis.

Nää men vad fan. Beställde för en vecka sedan. Jag borde ha haft den nu tycker man.

jag beställde min den 29 augusti. fortfarande inte fått den...

vet ni hur man spårar på tnts hemsida... har försökt allt

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 21:33
Ursprungligen av Massimilliano:

vet ni hur man spårar på tnts hemsida... har försökt allt

om du kan ditt tracking nummer så skriv in det här: http://www.tnt.com/webtracker/tracker.do?navigation=1&respLang=sv&respCountry=SE&genericSiteIdent=

/Stoffe

Ursprungligen av stoffen:

har testat det men det står bara not found... jag kopierar från apple så jag kan inte ha fyllt i fel

ditt trackingnummer ska (eller brukar) börja med 80, om du skriver in nummret som börjar på W såär det frl. Det som börjar på W är apples "tracking nummer" som du kan använda på https://store.apple.com/Your/WebObjects/OrderStatusEurope . Tracking nummret till tnt får du inte föräns ipoden har skickats iväg

min ipod har skickats iväg och jag har fått ett tnt tracking number men det börjar inte på 80

  • Medlem
  • 2004-09-13 19:53

rekomenderar du ringer up tnt. om den har blivit sent så ser dom det där plus du kan besema leverans datum och tid med då :).. ni tycker deta är jobbigt att vänta på tänk er när jag väntade på min G5 2x2,0 1 det tog ett halv år inan pappa gick med på att vara borjonär för lånet för den 2: jag fick vänta 2 veckor för att få ok på lånet 3 tog 1 månad inan den kom hem till mej.. får nästan mag sår att tenka på det urk.. och på slutet av månaden ska jag bestäla min ipod 40gb 4g

Ursprungligen av Massimilliano:

min ipod har skickats iväg och jag har fått ett tnt tracking number men det börjar inte på 80

// Klaga inte på min stavning jag är Dyslectiker //

Ursprungligen av Golab:

rekomenderar du ringer up tnt. om den har blivit sent så ser dom det där plus du kan besema leverans datum och tid med då :).. ni tycker deta är jobbigt att vänta på tänk er när jag väntade på min G5 2x2,0 1 det tog ett halv år inan pappa gick med på att vara borjonär för lånet för den 2: jag fick vänta 2 veckor för att få ok på lånet 3 tog 1 månad inan den kom hem till mej.. får nästan mag sår att tenka på det urk.. och på slutet av månaden ska jag bestäla min ipod 40gb 4g

// Klaga inte på min stavning jag är Dyslectiker //

orkar inte ringa
dom skickade ett mail där det står att jag får den imorron

  • Medlem
  • 2004-09-13 19:55

Jo jo men nu har vi pengarna och har beställt den, vi sitter inte och lånar massa pengar.

  • Medlem
  • 2004-09-13 19:58

ipoden jag ska köpa är inte lån pengar jag har fåt selja 3 av mina mobiler bara för att få i hop 2700kr typ alla till behör jag ska ha till poden jag ska köpa kommer kosta totalt 5500kr typ :-/ det kommer svida i min plånbok plus jag väntar på ett w-lan kort till min Palm Tungsten T3

Ursprungligen av Golab:

ipoden jag ska köpa är inte lån pengar jag har fåt selja 3 av mina mobiler bara för att få i hop 2700kr typ alla till behör jag ska ha till poden jag ska köpa kommer kosta totalt 5500kr typ :-/ det kommer svida i min plånbok plus jag väntar på ett w-lan kort till min Palm Tungsten T3

Du kan ju använda dig av studentrabbatten om du pluggar blir det ju lite billigare iaf
//dempan

  • Medlem
  • 2004-09-13 20:08

det är med student rabbat

hehe dyra leksaker

  • Medlem
  • 2004-09-13 20:13

om man vill leva fint så får man leva pint

  • Medlem
  • 2004-09-13 20:18

Sälja tre mobiler? Vad fan, här har vi en riktigt prylbög?

Vad fan, jag vill också ha min i morgon. Beställde inte du efter mig Massimilliano?

  • Medlem
  • 2004-09-13 20:19

japp 3 av alla mobiler jag inte tyckte om sen fins det ju dom andra jag har

Ursprungligen av Midas:

Sälja tre mobiler? Vad fan, här har vi en riktigt prylbög?

Vad fan, jag vill också ha min i morgon. Beställde inte du efter mig Massimilliano?

jooo

  • Medlem
  • 2004-09-13 20:23

Golab haha, sjuk du är.

Massimilliano, riktigt skumt. Apple har hoppat upp ett steg högre på konstighets-skalan, även om man kan tro att de inte kan komma längre på den.

fast det kan bero på betalnignsmetoden och adresser mm

  • Medlem
  • 2004-09-13 20:24

De har inte ens skickat min ännu.

står det inte ens shipped?!?!?!?

  • Medlem
  • 2004-09-13 20:42

Hehe nej. Open är det som gäller här.

helst sjukt killar. jag beställde ju min ipod i lördags, från applestore. men efter allt jag har läst här så avbeställde jag den idag och beställde en från pixmania istället. kommer i morgon med dhl, på onsdag om jag har en jävla otur.
ta och avbeställ, pixmania.com har dem i lager, why wait liksom?

För man kan få gravyr från Apple Store? För att man får studentrabatt på Apple Store?

ja dessutom kommer det bara ha tagit en vecka för mig

  • Medlem
  • 2004-09-13 21:06

Jag vill verken ha gravyr eller studentrabatt.

virreslirre ska kolla in dem. Har de inte skickat den i morgon så avbeställer jag förmodligen.

virre... Det blir inge problem med tull eller något sånt där utan momsen betalas rätt så man inte råkar åka på något? 150:- mer eller vad det blir med frakt är inte så farligt.

Ursprungligen av Midas:

Jag vill verken ha gravyr eller studentrabatt.

virreslirre ska kolla in dem. Har de inte skickat den i morgon så avbeställer jag förmodligen.

virre... Det blir inge problem med tull eller något sånt där utan momsen betalas rätt så man inte råkar åka på något? 150:- mer eller vad det blir med frakt är inte så farligt.

Varför vill du inte ha studentrabatt?

varför skulle man inte vilja ha gravyr?

  • Medlem
  • 2004-09-13 21:11

För att jag inte är så sugen på att det ska stå något där?

Får se vad jag gör nu i alla fall. Ringer nog Apple i morgon och frågar vad som händer, dock så har de ju faktiskt skrivit att den kan skickas så sent som på torsdag...

Bevaka tråden