Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

order status

Tråden skapades och har fått 126 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-10-08 11:01

Min mini skulle kommit i fredags förra veckan men blev uppskjutet av apple :mad:.
Tror dom jag väntar två veckor till?! Avbeställde den för övrigt o köpte från Storbrittanien, 2200 inkl frakt.

sååå orättvist! har vänatat i snart TRE månader. morr. men nu har jag fått ett deffenetivt besked att den kommer senast NÄSTA fredag.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-08 13:34

Jag fick också min nya älskling idag. Håller på och kopierar över min semilegala musiksamling i detta nu.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-08 14:19

Nu ringde posten och sa att dom lämnat den hos mig Ska gå så tidigt jag kan från jobbet (15.00) seeen blir det kopiering och laddning...

  • Oregistrerad
  • 2004-10-08 15:52

Nu sitter jag med den i handen, och så har jag beställt ett iSkin eVo2 Arctic, beräknas komma om 12 dagar... (Beställde från expansys.se)

Fråga: Visst levererar de inte på lördagar och söndagar? min skickades nämligen från Eindhoven (?) igår och om man kollar på de andras beställningsstatus så ser man att den kommer dagen efter den har skickats från Eindhoven, vilket alltså betyder att den borde komma idag, men om de inte levererar på helger så får jag den alltså på måndag?
usch, vilken lång och virrig mening det där blev.

  • Medlem
  • 2004-10-09 17:34

när den kommit till sverige från då tar det en arbets dag så om den kommer till sverige på fredag så får du den på måndag men vet inte hur det är påhelger om du får den om den kommer på söndag då kanje du får den på tisdag. men deta står på tnts sök sida när du har sökt den så står leverans dagen på deras sida

Bevaka tråden