Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för USA-import av iPhones

Tråden skapades och har fått 1177 svar. Det senaste inlägget skrevs .

November menar jag..

Nej det är ingen världsgaranti, så köper du en i USA och den pajar så står du med skägget i brevlådan.
http://www.99.se/garantier-service/279845-varldsgaranti-pa-iphone-4-a-2.html#post2014530

Jag bad er att forsätta världsgarantidiskussionen i den befintliga tråden.

Nu har ni fått länken två gånger, först av mig, och nu av keptang.

Fler inlägg på det sidospåret här, kommer att raderas.

/Mod

Beställa från Apple Store till en adress i USA

Hej.

Min flickvän befinner sig i Usa men tyvärr så har hon ingen Apple Store i närheten. Går det att skicka en via Apple Store till adressen hon är på? Hon reser hem på tisdag men det står ju att Apple Store skickar inom tjugofyra timmar.

Vad tror ni?

  • Medlem
  • 2007-10-27 18:47

Tveksam

Hej!
Min vän befinner sig i NY just nu och två veckor framöver. Vi har länge talat om hurvida vi ska göra när det kommer till iPhones, båda är oerhört sugna på att köpa den. Hur fungerar det när min vän ska köpa den i USA? Hur mycket kostar det? Måste han skriva på kontrakt och sen få hem räkningar och så?
Om vi bestämmer oss för att köpa var sin, kommer vi då till exempel kunna sitta på tunnelbanan och surfa på nätet? kommer jag kunna surfa på nätet hemma via mitt nätverk hemma? hur mycket kostar det att använda väder och börsfunktionerna? Idag har jag ett Tele2Comviq abbonemang, kommer min räkning att bli betydligt dyrare när jag börjar använda en iphone?

Jag ber om ursäkt för min okunnighet men jag vill vara säker på det jag är påväg att ge mig in på, hoppas ni förstår det.

Mvh Armie

  • Medlem
  • 2007-10-27 22:37

Har dom ändrat i alla apple butiker att man måste handla med kreditkort? Är just nu i USA och besökte en mindre apple butik och där var man tvungen att handla med kreditkort. Hur är det med den i NY?

köpa iphone i butik?

Tjena, jag läste nyss på något forum att när man köper iPhone nu så måste man skriva på ett kontrakt i butiken, är det sant?

/Murrvel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-13 14:14

Iphone 3g i Usa

Nu är det så att jag ska åka till Usa imorgon, och jag tänkte att jag kanske skulle kunna köpa en Iphone där. Jag vet inte hur allt fungerar där, kan man ens köpa i Usa utan Abb?
Jag har släktingar där om det hjälper.
Hur långt tid tror folk att det kommer att ta för dev team att fixa en Jb till 3g moben?
Sen om vi kommer fram till att det går att köpa i Usa så kan jag självklart köpa med mig någon/några hem om det är någon som vill köpa en.

MVH LTK

Bevaka tråden