Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Engalunda:

Men fixade ju ett till farsan & han har satt dit sitt!

Vilken Subaru har han? Inte en kombi väl...

Ursprungligen av LCR:

Vilken Subaru har han? Inte en kombi väl...

Jo! Hans 3:e Subaru tror ja. Impreza, legacy sedan och nu legacy combi;)

  • Medlem
  • 2011-06-03 22:37
Ursprungligen av Engalunda:

Ja! Än så länge är jag riktigt nöjd måste jag säga, men klistermärket har inte hittat sin plats än! Men fixade ju ett till farsan & han har satt dit sitt!

[ATTACH="CONFIG"]29441[/ATTACH]

Uppkäftigt.

Jag är så himla glad för att jag sitter här med min nya Apple TV 2 och tittar på film. Sneglar på barhyllan med sina 70 flaskor single malt. Det blir nog en liten virre också.

Ardbeg Supernova? Lagavulin LE?

Jag blev rätt nöjd när jag hittade en oöppnad Supernova som jag hade glömt bort att jag hade... Jag hade iofs också glömt bort den öppnade;)

Ge mig en Laphroig Quartercask å håll käft!

Så länge som man håller sig på ön så är det mesta ok:cool:

Skitroligt....

Walt Mossberg ger stöddig Adobegubbe en rejäl känga i en intervju.

Adobe CEO responds to Steve Jobs on Flash | 9 to 5 Mac

Direktlänk till Flashfri intervjuvideo.
Videos – AllThingsD

Sprungit 4km i terräng med en snitthastighet på 11.1 km/h och fick beröm för tekniken. Dessutom fick jag MVG i programmeringskursen och har två presumtiva kunder att ringa imorrn. Det känns som om jag kommer somna med ett leende inatt igen...

Ursprungligen av klarabara:

Sprungit 4km i terräng med en snitthastighet på 11.1 km/h och fick beröm för tekniken. Dessutom fick jag MVG i programmeringskursen och har två presumtiva kunder att ringa imorrn. Det känns som om jag kommer somna med ett leende inatt igen...

Visst är det skönt när livet går bra?

Ursprungligen av PeeMaN:

Visst är det skönt när livet går bra?

Det är oslagbart!

Copenhagen Suborbitals lyckades skicka upp en rymdraket idag från en flytande platform utanför Bornholm. Fan va glad jag blev!

COPENHAGEN SUBORBITALS - OPEN SOURCE AND NON PROFIT SPACE

OK! Nu är jag jäkligt glad!;)

..fel håll som vanligt!:)

Snickrat hela dagen, Fats Domino på altanen med en Jack Daniels...

Stort lass med pannkakor och en burk med rårörda lingon, bra start på söndagen!

Ursprungligen av klarabara:

Stort lass med pannkakor och en burk med rårörda lingon, bra start på söndagen!

Dreggel

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-05 19:27
Ursprungligen av klarabara:

Stort lass med pannkakor och en burk med rårörda lingon, bra start på söndagen!

Låter gott älskar lingon har aldrig prövat på pannkakor dock, jag brukar köra det på rårakor , försöker plocka egna lingon varje år och gör egen sylt.

Likaså hjortron vilken är min favvo men plockar inga längre, för långt att gå

Blåbär, lingon, hjortron gör mig glad alla dagar i veckan

Vaknar upp på söndagen. Har haft en lysande helg med solsken, solbränna, brännvin, damer. Dessvärre verkar jag ha levt över mina resurser en hel del så ångesten kom som en våg....... Men så surfade jag omkring lite på 99.se, läste runt lite och ptja, plöstligt känns livet inte så jobbigt längre, haha!

Strålande väder, kanske en aning för kyligt i luften men solsken så ner med cabben, packa ner frugan och åka till grannkommunen på Retro Cafe

Ruter Retro Café

Mysigt, men det börjar bli så svårt att hitta nya vägar i närområdet;)

There's nothing like the berries...annars är ju hallong o jordgubb en hit, eller citron o socker.. eller.. vore soft att avsluta söndagen med pannkakor också...

Var på barnkalas med äldsta dottern, såg flyguppvisning i metropolen Eslöv, såg JAS 39 Gripen bränna upp mina skattepengar och såg en tvättäkta Spitfire flyga över staden idag. Vädret var kanonfint och nu har jag en kall öl i handen. Imorgon kommer kungen hit. Vet inte om det är bra eller dåligt, men det blir nog en upplevelse.

Ursprungligen av pmarriott:

Var på barnkalas med äldsta dottern, såg flyguppvisning i metropolen Eslöv, såg JAS 39 Gripen bränna upp mina skattepengar och såg en tvättäkta Spitfire flyga över staden idag. Vädret var kanonfint och nu har jag en kall öl i handen. Imorgon kommer kungen hit. Vet inte om det är bra eller dåligt, men det blir nog en upplevelse.

Behållningen måste ha vart Barnkalaset och Spitfiren va?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2011-06-06 11:02
Ursprungligen av pmarriott:

Var på barnkalas med äldsta dottern, såg flyguppvisning i metropolen Eslöv, såg JAS 39 Gripen bränna upp mina skattepengar och såg en tvättäkta Spitfire flyga över staden idag.

Aaahhhh...ljudet av en Merlin-motor...himmelskt...

<iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/CUtMfwXAuB8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ursprungligen av LCR:

...

Härligt ljud men tragiskt att de inte sitter i en slimmad vacker flygkropp

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Härligt ljud men tragiskt att de inte sitter i en slimmad vacker flygkropp

Men de finns i alla fall kvar och är inte nersmälta för att bli Toyota Prius...

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-06-06 00:21

Blev glad när jag såg två medlemmar som hade en diskussion i "sur"-tråden och som kom överens, skakade hand och kommer ta en pilsner på det hela framöver. Det är sådana diskussioner man skall ha på forum (och i verkliga livet med för den delen), där man lägger fram sina olika sidor, argumenterar för sin sak på ett sakligt och bra sätt, kommer fram till en gemensam slutsats där båda är nöjda. Respekt!

Idag på Sveriges Nationaldag är vi tre par från Tropical Sundsvall, inklusive våra instruktörer, som gör en Bachatashow på Stadshuset i Sundsvall. Det blir också första gången mamma får se mig dansa "live"

Välkomna o titta på oss ni som befinner er i Sundsvall. Tropical kliver upp på scenen 13.20

Kom precis in efter att ha avslutat min frukost i solen. Kom på att det finns ingen anledning att åka på semester närt ingenting kan vara lika bra som här i trädgården, men måste kanske tillägga att vi har sju (7) olika uteplatser för fika/mat i vår trädgård...

Det kommer att vara en bra dag idag leta jobb kan jag göra i morgon...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-06-06 14:58

Två timmars jobb kvar, sedan semester! Och bara två veckors jobb under sommaren, resten ledigt

Bevaka tråden