Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Helt rätt att Sveriges nationaldag är en röd dag!!!

Jag är så glad idag för det är WWDC och jag har en immande kall rom & cola stående bredvid laptopen. *Proud nerd*

Ursprungligen av Capeman:

Jag är så glad idag för det är WWDC och jag har en immande kall rom & cola stående bredvid laptopen. *Proud nerd*

Samma lika ungefär, men här blev det GT

En helt fantastisk långhelg med underbart väder avslutas med ett magnifikt åskväder. Perfekt!

Lite show off - video från vårt uppträdande igår: YouTube - ‪Tropical Sundsvall is dancing Bachata at Sweden's National Day at Stadshuset 2011-06-06‬‏

Är skönt mör i kroppen idag. Förutom den dansen blev det även lite till dans senare på kvällen efter att vi ätit tapas o druckit gott vin. Nickade till i soffan hos vännerna innan jag traskade hem o sov vidare

  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-07 14:23

Jag är så jävla glad idag för att jag fått ut mina pengar från Paypal och ska nu inhandla en MacBook Air 11.6"

Jag är så jävla glad idag för att jag äntligen fick tummen ur r*ven och donerade en 100 lapp och är numera supporter åt detta underbara forum

Ursprungligen av Cokey:

Jag är så jävla glad idag för att jag fått ut mina pengar från Paypal och ska nu inhandla en MacBook Air 11.6"

Jag är så jävla glad idag för att jag äntligen fick tummen ur r*ven och donerade en 100 lapp och är numera supporter åt detta underbara forum

Du vet att du kan ändra din "titel" från Senior till Supporter också?

  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-07 15:59
Ursprungligen av Capeman:

Du vet att du kan ändra din "titel" från Senior till Supporter också?

Tackar för det.. Ändrade omedelbart..

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-06-07 17:35

Sista tentan skriven idag. Alla övriga uppgifter inlämnade till skolan. Det är sommar. Jag är ledig till September. Inga måste under hela sommaren. Kommer ägna tid i fjällvärlden. Ska fira med en Innis & Gunn idag.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-07 18:07
Ursprungligen av joakimo:

Sista tentan skriven idag. Alla övriga uppgifter inlämnade till skolan. Det är sommar. Jag är ledig till September. Inga måste under hela sommaren. Kommer ägna tid i fjällvärlden. Ska fira med en Innis & Gunn idag.

Sommarlov

På tal om fjällvärlden funderade på att ta med kidsen 13 och 15 år gamla till kungsleden för en liten promenad ;), någon som kan ge lite stalltips om bra leder osv.... tacksam för all personlig erfarenhet som kan lämnas i ämnet.

Ursprungligen av CUBEIS:

Sommarlov

Hm, förhoppningsvis motsatsen för min del. Jag har varit "ledig" men ska på en intervju i morgon och går den bra så får jag inget sommarlov...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-07 20:17
Ursprungligen av LCR:

Hm, förhoppningsvis motsatsen för min del. Jag har varit "ledig" men ska på en intervju i morgon och går den bra så får jag inget sommarlov...

Vi håller tummarna för uteblivet sommarlov för din del då.

Inget sommarlov här tänkte bara tillbaks med glädje på dessa dagar när sommarlovet bara låg där framför fötterna

Mitt största problem är vilken tid - månad under sommaren man ska fjällvandra, tiden för minsta möjliga mygg

Tips på lagom långa leder med stugor i mellan etc....

Tänk då på att ta tips om fjällvandring via PM istället för tråden. Den här och "sur"-tråden spårar så lätt ut i alltför mycket offtopic. Jag vet - jag har själv bidragit till det ibland.

/Mod

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-07 21:45
Ursprungligen av Capeman:

Tänk då på att ta tips om fjällvandring via PM istället för tråden. Den här och "sur"-tråden spårar så lätt ut i alltför mycket offtopic. Jag vet - jag har själv bidragit till det ibland.

/Mod

En perfekt lagom varm och mjuk sommarmoderering.

Sådant gör mig glad :), mer av sådant

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-06-07 22:44

Blev en pojke rikare för knapt en timme sedan. Enough said!

Ursprungligen av andas:

Blev en pojke rikare för knapt en timme sedan. Enough said!

Grattis!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-06-07 22:48
Ursprungligen av andas:

Blev en pojke rikare för knapt en timme sedan. Enough said!

Grattis nu börjar livet på riktigt

Ursprungligen av andas:

Blev en pojke rikare för knapt en timme sedan. Enough said!

Stort grattis!!

Jag har en sådan också, samt två tjejer, de är värdefulla! Känn dej rik!!

Ursprungligen av andas:

Blev en pojke rikare för knapt en timme sedan. Enough said!

Grattis! Har aldrig haft en, men funderat till och från. Recension senare?

Ursprungligen av andas:

Blev en pojke rikare för knapt en timme sedan. Enough said!

Min yngsta grabb går ut gymnasiet i morgon, var tog den lilla grabben vägen?

Och han satsar på Industriell Ekonomi på KTH, hoppas att han kommer in;)

Ursprungligen av BlackSmp:

Min yngsta grabb går ut gymnasiet i morgon, var tog den lilla grabben vägen?

Men inte ska han stå bak på ett lastbilsflak och vissla, skrika, tuta som ett fån ?!...

Börjar bli något trött på allt...

Ursprungligen av LCR:

Men inte ska han stå bak på ett lastbilsflak och vissla, skrika, tuta som ett fån ?!...

Börjar bli något trött på allt...

Vi bor en vettig stad, man samlar allt det där till en dag - den sista

Ursprungligen av BlackSmp:

Vi bor en vettig stad, man samlar allt det där till en dag - den sista

Domedagen?

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-06-08 01:06

Kan väl tillägga att han var 51 cm lång och 3430 g tung. Vilket kändes väldigt lätt och kort nu när man är van en 3-åring. I övrigt så slog han Steve från igår med hästlängder vad gäller uppgraderingar och nyhetsvärde! Även om Steve gjorde ett hyffsat jobb

  • Medlem
  • International user
  • 2011-06-08 08:05

Grattis... Har inte någon sådan modell men däremot 2 flickor på 2 år respektive snart 6 år..

  • Medlem
  • 2011-06-08 20:35

För att en tjej som jag träffat på nätet kommer ner till Stockholmo om två veckor. Då ska vi få ses IRL för första gången. Hittills har vi bara chattat/telefonat.

Ursprungligen av Dalle:

För att en tjej som jag träffat på nätet kommer ner till Stockholmo om två veckor. Då ska vi få ses IRL för första gången. Hittills har vi bara chattat/telefonat.

Aktarej! Kan bli värsta backfire!

Ursprungligen av PeeMaN:

Aktarej! Kan bli värsta backfire!

...m djup basröst..."Hej jag heter rolf"

Följer ITVs fantastiska täckning av Isle of Man TT, massor av dokumentärer, kval, race m.m.

Skulle aldrig ett svenskt TV bolag klara av på långa vägar!!

Skatteåterbäringen kom in på mitt konto under natten. Brukar sällan få ngt tillbaka, nästan så att jag oroar mig för att jag eller ngn annan räknat fel.

Tills dess ngn säger ngtannat är det dock *leende från öra till öra* som gäller

Bevaka tråden