- anon17386121
- Avstängd ●
Helt rätt att Sveriges nationaldag är en röd dag!!!
Lite show off - video från vårt uppträdande igår: YouTube - Tropical Sundsvall is dancing Bachata at Sweden's National Day at Stadshuset 2011-06-06
Är skönt mör i kroppen idag. Förutom den dansen blev det även lite till dans senare på kvällen efter att vi ätit tapas o druckit gott vin. Nickade till i soffan hos vännerna innan jag traskade hem o sov vidare
Jag är så jävla glad idag för att jag fått ut mina pengar från Paypal och ska nu inhandla en MacBook Air 11.6"
Jag är så jävla glad idag för att jag äntligen fick tummen ur r*ven och donerade en 100 lapp och är numera supporter åt detta underbara forum
Jag är så jävla glad idag för att jag fått ut mina pengar från Paypal och ska nu inhandla en MacBook Air 11.6"
Jag är så jävla glad idag för att jag äntligen fick tummen ur r*ven och donerade en 100 lapp och är numera supporter åt detta underbara forum
Du vet att du kan ändra din "titel" från Senior till Supporter också?
Sista tentan skriven idag. Alla övriga uppgifter inlämnade till skolan. Det är sommar. Jag är ledig till September. Inga måste under hela sommaren. Kommer ägna tid i fjällvärlden. Ska fira med en Innis & Gunn idag.
Sommarlov
På tal om fjällvärlden funderade på att ta med kidsen 13 och 15 år gamla till kungsleden för en liten promenad ;), någon som kan ge lite stalltips om bra leder osv.... tacksam för all personlig erfarenhet som kan lämnas i ämnet.
Hm, förhoppningsvis motsatsen för min del. Jag har varit "ledig" men ska på en intervju i morgon och går den bra så får jag inget sommarlov...
Hm, förhoppningsvis motsatsen för min del. Jag har varit "ledig" men ska på en intervju i morgon och går den bra så får jag inget sommarlov...
Vi håller tummarna för uteblivet sommarlov för din del då.
Inget sommarlov här tänkte bara tillbaks med glädje på dessa dagar när sommarlovet bara låg där framför fötterna
Mitt största problem är vilken tid - månad under sommaren man ska fjällvandra, tiden för minsta möjliga mygg
Tips på lagom långa leder med stugor i mellan etc....
Tänk då på att ta tips om fjällvandring via PM istället för tråden. Den här och "sur"-tråden spårar så lätt ut i alltför mycket offtopic. Jag vet - jag har själv bidragit till det ibland.
/Mod
En perfekt lagom varm och mjuk sommarmoderering.
Sådant gör mig glad :), mer av sådant
Blev en pojke rikare för knapt en timme sedan. Enough said!
Stort grattis!!
Jag har en sådan också, samt två tjejer, de är värdefulla! Känn dej rik!!
Blev en pojke rikare för knapt en timme sedan. Enough said!
Min yngsta grabb går ut gymnasiet i morgon, var tog den lilla grabben vägen?
Och han satsar på Industriell Ekonomi på KTH, hoppas att han kommer in;)
Min yngsta grabb går ut gymnasiet i morgon, var tog den lilla grabben vägen?
Men inte ska han stå bak på ett lastbilsflak och vissla, skrika, tuta som ett fån ?!...
Börjar bli något trött på allt...
Men inte ska han stå bak på ett lastbilsflak och vissla, skrika, tuta som ett fån ?!...
Börjar bli något trött på allt...
Vi bor en vettig stad, man samlar allt det där till en dag - den sista
Vi bor en vettig stad, man samlar allt det där till en dag - den sista
Domedagen?
Kan väl tillägga att han var 51 cm lång och 3430 g tung. Vilket kändes väldigt lätt och kort nu när man är van en 3-åring. I övrigt så slog han Steve från igår med hästlängder vad gäller uppgraderingar och nyhetsvärde! Även om Steve gjorde ett hyffsat jobb
För att en tjej som jag träffat på nätet kommer ner till Stockholmo om två veckor. Då ska vi få ses IRL för första gången. Hittills har vi bara chattat/telefonat.
Aktarej! Kan bli värsta backfire!
...m djup basröst..."Hej jag heter rolf"
Följer ITVs fantastiska täckning av Isle of Man TT, massor av dokumentärer, kval, race m.m.
Skulle aldrig ett svenskt TV bolag klara av på långa vägar!!
Skatteåterbäringen kom in på mitt konto under natten. Brukar sällan få ngt tillbaka, nästan så att jag oroar mig för att jag eller ngn annan räknat fel.
Tills dess ngn säger ngtannat är det dock *leende från öra till öra* som gäller