Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone X - Förhandsbokning 27/10

Tråden skapades och har fått 666 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av dolla:

jag också fått samma meddelande, tror du att vi skulle få mobilen imorgon?

Yes det tror jag✌?

Ursprungligen av Suwdiah:

Samma här, fast de som har fått spåringsnummer från posmord verkar som de får det imorn! Då tror jag att vi får det imorn med! Och det verkar inte lika brist som förra året med 7 plus ?

Det bör ju vara så när den varit på väg sen igår, hoppas!

Haha fy fan, prata inte ens om 7 Plus förra året... Höll på att bli galen ?

Ursprungligen av dermike:

Ja, men jag menar att det inte blir effektivt att flyga alla paket från alla länder. Blir väldigt många flygplan då.

Det är faktiskt det dom gör, varje natt.

Ursprungligen av Suwdiah:

Samma här, fast de som har fått spåringsnummer från posmord verkar som de får det imorn! Då tror jag att vi får det imorn med! Och det verkar inte lika brist som förra året med 7 plus ?

Beställde 27 oktober direkt när den släpptes hos Telenor. Fick garanterad leverans imorgon men så fick jag idag sms av Telenor med ett ordernummer. Gick in o kollade på deras hemsida o där stod det lev v47 och senast ändrad 1 november klockan 13:30. Tycker det är riktigt dålig då jag måste vänta ytterligare en månad endå att jag var en av dom första att beställa.

  • Medlem
  • 2017-11-02 21:15

Nu står det "leverans den 3 november" på Apples beställningssida också!

Ursprungligen av Med känsla:

Beställde 27 oktober direkt när den släpptes hos Telenor. Fick garanterad leverans imorgon men så fick jag idag sms av Telenor med ett ordernummer. Gick in o kollade på deras hemsida o där stod det lev v47 och senast ändrad 1 november klockan 13:30. Tycker det är riktigt dålig då jag måste vänta ytterligare en månad endå att jag var en av dom första att beställa.

.

När var du klar med beställningen då? O vilken modell? Det låter som om du beställde en timme senare efter kl 9.

Ursprungligen av Med känsla:

Beställde 27 oktober direkt när den släpptes hos Telenor. Fick garanterad leverans imorgon men så fick jag idag sms av Telenor med ett ordernummer. Gick in o kollade på deras hemsida o där stod det lev v47 och senast ändrad 1 november klockan 13:30. Tycker det är riktigt dålig då jag måste vänta ytterligare en månad endå att jag var en av dom första att beställa.

Vem har garanterat leverans imorgon, kundtjänst? Jag har inte lyckats få någon info mer än det som står när man söker på ordernummer. Fick bekräftelsemailet 09.01 den 27/10.

http://forumbilder.se/GA56D/d06b707f-ab50-4ab...

Idag om man beställer så får man den om 3-4 veckor. Verkar som dom har fått in ett par nya kvoter

Ursprungligen av rabbalshede:

Ni som har paket på väg från Telia med hemleverans, vad står det för vikt och mått på era paket? Mitt är 50cm x 30cm x 20 cm och väger 6 kg enligt postnord appen

Står samma storlek för mig, undra om vi får någon överraskning.

Ursprungligen av Looparn:

Står samma storlek för mig, undra om vi får någon överraskning.

Måste ju blivit något fel i postappen

12 timmar utan uppdatering, ger upp hoppet om att de mot all förmodan skulle lyckas leverera före 6 november

Citat:

NL
11/02/2017 8:22 A.M.
Order Processed: Ready for UPS

Ursprungligen av Christoffer Larsson:

12 timmar utan uppdatering, ger upp hoppet om att de mot all förmodan skulle lyckas leverera före 6 november

Lyckoungar? Min order har inte ens börjat plockats upp ännu, den är fortfarande hos Apple...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-02 21:36
Ursprungligen av Freddef:

Eindhoven har Hollands näst största flygplats med ca 4,3 milj passagerare årligen,
Så att man måste skeppa via Belgien är inte troligt.

Du har förmodligen rätt, men det måste ju finnas nån anledning till att alla Apple produkter som går ut från lagret i Eindhoven, med DHL i varje fall, studsar i Bryssel. För de gör det.. så med andra ord DHL relaterat.. vi lär inte få svarat så det är ju bara spekulation (så länge du inte jobbar på DHL... - hmm brorsan gör det så kanske ska fråga honom)

  • Medlem
  • 2017-11-02 21:37
Ursprungligen av Med känsla:

Lyckoungar? Min order har inte ens börjat plockats upp ännu, den är fortfarande hos Apple...

Vad har du för förväntat leveransdatum?

Ursprungligen av WiFi:

Vad har du för förväntat leveransdatum?

V47 o beställde direkt när den kom ut. Men tror att jag för den nästa vecka för Apple har tydligen fått några extra telefoner i lager å. Håller på och chattar med Telenor kundservice just nu om det.

  • Medlem
  • International user
  • 2017-11-02 21:40
Ursprungligen av Kivrennac:

Vem har garanterat leverans imorgon, kundtjänst? Jag har inte lyckats få någon info mer än det som står när man söker på ordernummer. Fick bekräftelsemailet 09.01 den 27/10.

Jag fick via postnord leverans imorgon, paketet är i torsvik Jönköping postterminal nu.
Inte change, inte hämta i butik utan paket till mig via ombud (Ica).

Ursprungligen av Looparn:

Står samma storlek för mig, undra om vi får någon överraskning.

Stod samma för mig i PostNord-appen, men bara för en liten stund sedan så ändrades detta till 26 x 17 x 9 och 0.56kg vilket låter mer rimligt

Ursprungligen av Pgreen:

Jag fick via postnord leverans imorgon, paketet är i torsvik Jönköping postterminal nu.
Inte change, inte hämta i butik utan paket till mig via ombud (Ica).

Härligt! ?

Tänkte på ”Med känsla”, som hade blivit garanterad att få den imorgon.

Jaa det var samma för oss förra året, torsvik! Den kom till ombudet typ vid kl 11 dagen efter.

Ursprungligen av Kivrennac:

Härligt! ?

Tänkte på ”Med känsla”, som hade blivit garanterad att få den imorgon.

Håller på med kundtjänst just nu. Håller tummarna på att jag får den imorgon ändå att den ännu inte skickats iväg. Telenor säger att alla som bestämt den 27 oktober för lev imorgon

Ursprungligen av Med känsla:

Håller på med kundtjänst just nu. Håller tummarna på att jag får den imorgon ändå att den ännu inte skickats iväg. Telenor säger att alla som bestämt den 27 oktober för lev imorgon

Alla som beställt 27 oktober kommer få det imorn! Det låter ju snällt svar men det tror jag absolut inte!

Ursprungligen av stussy89:

Stod samma för mig i PostNord-appen, men bara för en liten stund sedan så ändrades detta till 26 x 17 x 9 och 0.56kg vilket låter mer rimligt

Ser ju mycket bättre ut ?

Ursprungligen av Med känsla:

Håller på med kundtjänst just nu. Håller tummarna på att jag får den imorgon ändå att den ännu inte skickats iväg. Telenor säger att alla som bestämt den 27 oktober för lev imorgon

Låter väldigt konstigt. Leveranstiden var uppe på flera veckor hos Telenor en kort stund efter att den släpptes. Men hoppas du har rätt! ?

Skulle fått ett SMS idag från Telenor, men nej. Pratade med kundtjänst igår och de bedyrade att det skulle komma SMS idag. SIM-kort och annat fick jag i förrgår.

Ursprungligen av Kivrennac:

Låter väldigt konstigt. Leveranstiden var uppe på flera veckor hos Telenor en kort stund efter att den släpptes. Men hoppas du har rätt! ?

Det hoppas jag med

Ursprungligen av Suwdiah:

Det hoppas jag med

Uppfattade det fel tyvärr, dom allra första får dom imorgon. Men jag får min nog imorgon eller tidigt nästa vecka enligt Telenor

Ursprungligen av biffenrydberg:

Skulle fått ett SMS idag från Telenor, men nej. Pratade med kundtjänst igår och de bedyrade att det skulle komma SMS idag. SIM-kort och annat fick jag i förrgår.

Så var det för mig också mitt sms var två dagar sent. Men fick det idag. Telenor har haft svårt att skicka ut sms pågrund av så högt tryck av Iphone x

Ursprungligen av biffenrydberg:

Skulle fått ett SMS idag från Telenor, men nej. Pratade med kundtjänst igår och de bedyrade att det skulle komma SMS idag. SIM-kort och annat fick jag i förrgår.

Ursprungligen av Med känsla:

Så var det för mig också mitt sms var två dagar sent. Men fick det idag. Telenor har haft svårt att skicka ut sms pågrund av så högt tryck av Iphone x

Har ni kikat på postnord appen?

Ursprungligen av Suwdiah:

Har ni kikat på postnord appen?

Tyvärr tomt där också. Gissar att de bara har fått in 30 st (en till varje butik).

  • Medlem
  • Österåker
  • 2017-11-02 23:51

Nu håller man tummarna att PostNord sköter sig under natten

Bevaka tråden