Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone X - Förhandsbokning 27/10

Tråden skapades och har fått 666 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2017-11-03 00:24

står forfarande i PostNord appen att min ordning är registrerat, men inga info om när den kommer :(. Tror ni att jag skulle få den imon ? :/

  • Medlem
  • 2017-11-03 00:34
Ursprungligen av dolla:

står forfarande i PostNord appen att min ordning är registrerat, men inga info om när den kommer :(. Tror ni att jag skulle få den imon ? :/

Som jag svarade tidigare så kan telefonen dyka upp om den är på väg mot en terminal. Jag förstår verkligen din oro (jag är också spänd), men ett bättre svar går inte att ge. Gör nånting annat ett tag och uppdatera appen igen senare.

Min teori stämmer från Apple i alla fall!
Exakt som med m Apple Watchen, skiljer några minuter här och där men..

Förväntar att iPhonen kommer till DK nu runt 06:00

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-03 06:23

Åkte från Leipzig vid 04.30 så borde landa på Arlanda typ nu

Min lämnade Danmark 06:19 på väg mot Gbg.

Ursprungligen av everlast:

Min lämnade Danmark 06:19 på väg mot Gbg.

Min lämnade 6:09 ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-03 07:14

Sådärja.. nu väntar vi bara på "på kurir"..
Transferred through ARLANDA - SWEDEN ARLANDA - SWEDEN 07:13
Departed Facility in ARLANDA - SWEDEN ARLANDA - SWEDEN 07:15

Men visst är det skönt med omväxling... Efter att ha suttit och uppdaterat orderstatusen var 30:e sekund i går ser jag fram emot att uppdatera Postnord-appen ungefär 622 gånger idag.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2017-11-03 08:14

PostNord säger jag bara!! F-N ta dem

Postnords app visar 'Inväntar försändelse' sedan i tisdags. Känns inte troligt att paketet kommer under förmiddagen.

Ursprungligen av spoqit:

Postnord ringde precis. Leverans imorgon mellan 9 och 17. (tele2 kl 0912)

Tele2 verkar ju ha floppat. Jag får nog ingen telefon idag....

Ursprungligen av Digge33:

PostNord säger jag bara!! F-N ta dem

Fy fan, den där är inte rolig! Är det Telenor som inte lämnat in paketet till PostNord eller är det PostNord som failat med transporten?

Din order är skapad
den 27 oktober 2017
Ditt ordernummer är ********. Den beräknade leveranstiden vid beställningstillfället är 7 dagar.

Sen står det inget mer och jag ser inget i PostNord appen.... fan skulle beställt från Apple direkt, går ju inte att lita på operatörerna.

Beställde hemleverans av silver 64 via Tele2 (09.09). Var i kontakt med PostNord precis och enligt dem så skickar dem inte ut nån uppdatering på deras hemsida/app och dem kan inte skicka deras vanliga sms där man väljer en specifik leveranstid för att det är ca 400 telefoner som ska levereras i Sthlm. Svårt att planera exakta tider enligt postnord. Mellan 9-16 ska man få dem om man beställt hemleverans. Hoppas det hjälper vissa här inne.

Edit: vill tillägga att den enda infon jag haft i postnords app är att elektronisk var mottagen 1a nov.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2017-11-03 08:43
Ursprungligen av Kivrennac:

Fy fan, den där är inte rolig! Är det Telenor som inte lämnat in paketet till PostNord eller är det PostNord som failat med transporten?

Telenor gjorde sitt jobb i tid, det är vårt kära PostNord som tabbat sig åter en gång ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-11-03 08:46
Ursprungligen av @ndreas:

Min teori stämmer från Apple i alla fall!
Exakt som med m Apple Watchen, skiljer några minuter här och där men..

Förväntar att iPhonen kommer till DK nu runt 06:00

Precis den vägen jag hade förväntat mig, men så åkte jag på UPS och de verkar ha lite osmidigare rutt. Eindhoven > Köln > Malmö och sedan lastbil till Göteborg. Paketet lämnade Malmö kl 06 så finns väl chans att jag får det idag som UPS påstår, men väljer att ha låga förväntningar med tanke på mina tidigare erfarenheter av UPS :/

Iphone x elgiganten

Min kommer med bring (beställd från elgiganten) den är nog här om någon timma ?? äntligennnnn

  • Medlem
  • 2017-11-03 08:48

PostNord säger att den har lämnat Örebro vid 2:27 och är på väg! Bor i Norrköping men tror inte att jag skulle få den idag :/

Lyckades boka en Silver 256gb för hämtning hos Elgiganten när de släppte några stycken på webben imorse.

Nu sitter jag och skriver från iPhone X ?
Ni som väntar njut när ni får den, grym känsla

Ursprungligen av @ndreas:

Nu sitter jag och skriver från iPhone X ?
Ni som väntar njut när ni får den, grym känsla

Grattis! Det var tidigt får man säga! Min är ute för leverans.

Surt som fan att Bank ID avaktiverat sitt stöd för Face Id signering!
Ett steg tillbaka

https://reserve-prime.apple.com/GB/en_GB/rese...

Något liknande för Sverige i år med tro?

Ursprungligen av @ndreas:

Surt som fan att Bank ID avaktiverat sitt stöd för Face Id signering!
Ett steg tillbaka

Det var väl ändå väntat. Ge det några veckor så ska det fungera.

Ringde Tele2 nu och paketet kommer idag, Wohoo! Så om någon annan fortfarande inte har fått någon uppdatering när ni kollar ordernummer hos Tele2 är det nog ingen fara

  • Medlem
  • 2017-11-03 09:45

Försenad leverans till Tre.se och de vet inget/vågar inte säga något. Spännande
Telenor däremot levererar med störta sannolikhet luren idag då den var två mil bort 04:27 inatt...

Den är i Sverige. Men den kommer nog inte innan helgen iom att den skall transporteras till Gotland också. Konstigt nog så flygs den inte från t.ex Arlanda utan den tuffar båt, och den går om ca 1 timme ?. Men UPS har aldrig påstått (eller Apple för den delen) att sen skulle komma idag, utan alltid varit 6e november. Men hoppet fanns ju alltid där ?

Citat:

Järfälla, SE
03.11.2017 08:45
Destinationsskanning

03.11.2017 08:45
Importskanning

03.11.2017 07:38
Ankomstskanning

Stockholm-Arlanda, SE
03.11.2017 07:15
Avgångsskanning

03.11.2017 06:38
Ankomstskanning

Koeln, DE
03.11.2017 04:06
Avgångsskanning

03.11.2017 01:29
Ursprungsskanning

NL
02.11.2017 08:22
Order behandlad: Redo för UPS

DHL ringde nyss och fråga om jag kunde komma ner till gatan och hämta paketet istället för att han skulle behöva springa upp till mig. Visst men skulle dröjja nån timme sa han för han var i en annan stad atm. Men skönt att man får den idag iaf

Är det någon av er som valt att byta med Telenor Change som hört något idag?

Min senaste uppdatering var 1/11 där jag fick status "Denna order är på väg". Det torde ju innebära att man får ett sms från butiken idag?

Ursprungligen av Planis83:

Är det någon av er som valt att byta med Telenor Change som hört något idag?

Min senaste uppdatering var 1/11 där jag fick status "Denna order är på väg". Det torde ju innebära att man får ett sms från butiken idag?

Samma situation här! Den ändrades till ”Denna order är på väg” klockan 13.30 den 1/11, sen har jag inte hört något. Tycker att den borde finnas i butik idag!

Bevaka tråden