Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone X - Förhandsbokning 27/10

Tråden skapades och har fått 666 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av HelinAkkus:

Nej de har öppet idag endast stängt på söndag och helgdag.

Det ÄR helgdag idag. En röd dag. ?

Ursprungligen av jimel:

Det ÄR helgdag idag. En röd dag. ?

Såg ni bilden som jag bigofade det står ju lördagar 10-17 eller är det jag som ser fel!

  • Medlem
  • 2017-11-04 10:52
Ursprungligen av HelinAkkus:

Såg ni bilden som jag bigofade det står ju lördagar 10-17 eller är det jag som ser fel!

alla helgons dag idag ju

  • Medlem
  • 2017-11-04 10:55
Ursprungligen av Rodbeta:

Dock är det helgdag idag = söndag.. Vi får vackert vänta tills på måndag. Dem sänder ändå inget under helgen, så spelar väl mindre roll i praktiken - men håller med om att det är sjukt frustrerande! Blev lagom glad av att dem säljer telefonerna i sina butiker istället för att leverera till dem som förbeställt också

Helt jävla sjukt beteende av dom vad är meningen med att förbeställa när dom säljer slut på mobilerna i butiken istället för att skicka dom till oss....

Senast redigerat 2017-11-04 11:27
Ursprungligen av Sake:

alla helgons dag idag ju

Det har jag missat visste faktiskt inte om det! då har dom nog stängt

  • Medlem
  • 2017-11-04 11:02
Ursprungligen av HelinAkkus:

Det har jag missat visste faktiskt inte om det! då har dom nog stängt

Får testa och se om man får svar på facebook istället...

[quote name="Sake" postid="2326029"]

Ursprungligen av Rodbeta:

Dock är det helgdag idag = söndag.. Vi får vackert vänta tills på måndag. Dem sänder ändå inget under helgen, så spelar väl mindre roll i praktiken - men håller med om att det är sjukt frustrerande! Blev lagom glad av att dem säljer telefonerna i sina butiker istället för att leverera till dem som förbeställt också :@[/quote]

Helt jävla sjukt beteende av dom vad är meningen med att förbeställa när dom säljer slut på mobilerna i butiken istället för att skicka dom till oss....

Exakt - om förhandsbeställningar inte prioriteras före butik så omintetgör ju detta poängen med förhandsbeställningar. Ur deras synpunkt är ju våra beställningar dock redan "säkra pengar" så klart att dem säljer i butikerna och drar folk dit så dem kan pracka på dem andra saker samtidigt.

Katastrof av dem att dem inte ens kan säga om det rör sig om 1 veckas eller 4 veckors förväntad leverans. Det som gör det extra frustrerande är att samtidigt som dem inte kan ge besked om leverans - så finns det telefoner i lager i deras butiker enligt hemsidan.

Man borde ha beställt direkt av Apple - Men lätt att vara efterklok..

Tele2 har inte levererat som utlovat. Så besviken.
Åkte till Apple Store för att klämma & känna. Den vita är ursnygg men för glamorös för mig

Senast redigerat 2017-11-04 13:45

Hade inte förbeställt (satt i möte 09:00), men åkte in till Apple Store i Täby imorse. Fanns bara 64GB i svart, vilket råkade vara precis vad jag ville ha. Var väldigt förvånad att det fanns något alls i lager. Tänkte köpa nåt billigt skitfodral från fyndiq.se, men valde att köpa Apples svarta silikonfodral. Riktigt nöjd.

  • Medlem
  • 2017-11-04 14:41

Skrev till dom på Facebook och fick detta som svar

Hej!

Butiker har fått en begränsad upplaga nu till en start, för att våra kunder ska få en möjlighet att få komma in och titta och känna på produkten.

Vad gäller datum och leverans i övrigt kan jag inte ge några närmre besked, förutom att du kommer att få besked av oss när vi har ett närmre datum till dig. Att du fått informationen att du ska få den till release är olyckligt då detta inte är någonting vi kan eller ska lova.

Vilka mer har Telenor Beräknad leverans: Vecka 45-46?
Känns segt med tanke på att det kan levereras antingen måndag den 6e eller fredag den 17e.

  • Medlem
  • 2017-11-05 12:43

Har någon av er som beställt från tre fått sms om laddplattan som skulle ingå? Jag lämnade in min gamla telefon i butik idag och där sa de att det redan borde kommit. Ringer nog kundservice om det inte dykt upp något imorrn.

  • Medlem
  • 2017-11-05 16:31
Ursprungligen av Ello:

Har någon av er som beställt från tre fått sms om laddplattan som skulle ingå? Jag lämnade in min gamla telefon i butik idag och där sa de att det redan borde kommit. Ringer nog kundservice om det inte dykt upp något imorrn.

Visst fan, den dealen hade jag glömt Bra deal men i första hand vore jag glad om de iallafall kunde ge mig en notis om när telefonen kommer...

  • Medlem
  • Österåker
  • 2017-11-05 19:01

Vad tror ni?? Lyckas PostNord få ut min lur i morgon? Blev hyfsat sne i fredags kan jag säga ?

  • Medlem
  • Orust
  • 2017-11-05 19:09
Ursprungligen av Digge33:

Vad tror ni?? Lyckas PostNord få ut min lur i morgon? Blev hyfsat sne i fredags kan jag säga ?

Ja, imorgon blir du glad igen, en underbar mobil

Ursprungligen av Sake:

Skrev till dom på Facebook och fick detta som svar

Hej!

Butiker har fått en begränsad upplaga nu till en start, för att våra kunder ska få en möjlighet att få komma in och titta och känna på produkten.

Vad gäller datum och leverans i övrigt kan jag inte ge några närmre besked, förutom att du kommer att få besked av oss när vi har ett närmre datum till dig. Att du fått informationen att du ska få den till release är olyckligt då detta inte är någonting vi kan eller ska lova.

Skrev till giganten på deras chatt på hemsidan - fick kvitto direkt sänt till mig!

Kastade in unika ID:t på deras spårnings-funktion och av vad jag förstår så plockade Bring upp paketet hos dem i fredags!

Bara att hålla tummarna för att det kommer under dagen nu!

  • Medlem
  • 2017-11-06 15:10
Ursprungligen av Rodbeta:

Skrev till giganten på deras chatt på hemsidan - fick kvitto direkt sänt till mig!

Kastade in unika ID:t på deras spårnings-funktion och av vad jag förstår så plockade Bring upp paketet hos dem i fredags!

Bara att hålla tummarna för att det kommer under dagen nu!

Ska ta och testa detsamma!

Ursprungligen av Sake:

Ska ta och testa detsamma!

Gör det. Hade dock fel om att Bring plockat upp den när jag kikade närmare. Frågade även giganten i deras chatt varvid jag fick svaret att den ej var sänd samt att dem fortfarande inte har några leveransdatum från Apple.

Tillbaka på ruta 1 med andra ord

  • Medlem
  • 2017-11-06 15:15
Ursprungligen av Rodbeta:

Gör det. Hade dock fel om att Bring plockat upp den när jag kikade närmare. Frågade även giganten i deras chatt varvid jag fick svaret att den ej var sänd samt att dem fortfarande inte har några leveransdatum från Apple.

Tillbaka på ruta 1 med andra ord

Vafan då

  • Medlem
  • 2017-11-06 17:05
Ursprungligen av Rodbeta:

Gör det. Hade dock fel om att Bring plockat upp den när jag kikade närmare. Frågade även giganten i deras chatt varvid jag fick svaret att den ej var sänd samt att dem fortfarande inte har några leveransdatum från Apple.

Tillbaka på ruta 1 med andra ord

Skrev även jag till dom och dom hoppades på att dom skulle få in några dom kommande veckorna... )))

  • Medlem
  • Österåker
  • 2017-11-06 17:29
Ursprungligen av Digge33:

Vad tror ni?? Lyckas PostNord få ut min lur i morgon? Blev hyfsat sne i fredags kan jag säga ?

Äntligen ?? PostNord gjorde det till slut.

  • Medlem
  • 2017-11-06 22:02
Ursprungligen av Culyn:

Visst fan, den dealen hade jag glömt Bra deal men i första hand vore jag glad om de iallafall kunde ge mig en notis om när telefonen kommer...

Hopps det löser sig snart! Fick sms om laddaren idag. Den är visst helt slut i lager så det gick även att välja två olika hörlurar istället som fanns för omgående leverans. Tänkte först ta dem och sälja för att få lite mellanskillnad men orkar inte deala just nu så valde laddaren ändå

Beställ aldrig något från tele2! Min beställning hade inte ens gått igenom. Ringde dem i fredags eftermiddag och fick göra en helt ny beställning. De hade redan dragit pengar och allting. Så jävla besviken! Nu har jag ingen aning om när jag får någon telefon. Någon som vet var telefonen finns att få tag på i butik?

Ursprungligen av caliwator:

Beställ aldrig något från tele2! Min beställning hade inte ens gått igenom. Ringde dem i fredags eftermiddag och fick göra en helt ny beställning. De hade redan dragit pengar och allting. Så jävla besviken! Nu har jag ingen aning om när jag får någon telefon. Någon som vet var telefonen finns att få tag på i butik?

Kika på närmsta Elgiganten / deras hemsida.

Ursprungligen av keptang:

Kika på närmsta Elgiganten / deras hemsida.

De hade inte fått in några

Ursprungligen av caliwator:

Beställ aldrig något från tele2! Min beställning hade inte ens gått igenom. Ringde dem i fredags eftermiddag och fick göra en helt ny beställning. De hade redan dragit pengar och allting. Så jävla besviken! Nu har jag ingen aning om när jag får någon telefon. Någon som vet var telefonen finns att få tag på i butik?

Jag köpte min på Teliabutiken på kungsgatan i sthlm i söndags dom hade 10st på lager.

Ursprungligen av NitroXie:

Jag köpte min på Teliabutiken på kungsgatan i sthlm i söndags dom hade 10st på lager.

Åfan, vet du om de hade någon specifik modell? Jag vill ha en 256gb vit

  • Medlem
  • 2017-11-08 10:07

Nu har min skickats från Elgiganten frågan är om man hinner få den ikväll eller om man måste stå ut tills imorgon

Har fått det bekräftat idag leverans v47. Beställde från Telenor den 27 okt klockan 09:10

Ursprungligen av Sake:

Nu har min skickats från Elgiganten frågan är om man hinner få den ikväll eller om man måste stå ut tills imorgon

Härligt! Fick också besked att min ska levereras på fredag. Verkar som att den ska lämna giganten idag, men den har inte dykt upp i min "Bring-app" än så väntar ivrigt på att dem ska plocka upp den så jag kan följa den

Bevaka tråden