Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone X - Förhandsbokning 27/10

Tråden skapades och har fått 666 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av zwizzen:

Nån som vet om det är specifika dagar som apple skickar telefoner? Har en x på g med datum 24e nov -> 2 dec, men står bara att ordern behandlas än.

Min erfarenhet är att det aldrig kommer på utsatt tid. Det kommer tidigare. Jag har själv 27nov-4dec och blir alldeles till mig redan nu när jag hör att någon kommer till dörren. Haha.

  • Medlem
  • 2017-11-21 00:02

På väg!

Tre.se har äntligen uppdaterat sin sida och telefonen kommer nästa vecka eller veckan därpå.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2017-11-21 07:57

Ni som väntar på er telefon, ni väntar inte för jäves. Min fru och jag fick våra på relessedagen, och det är en helt fantastisk och kraftfull dator med telefonfunktion. Många glömmer nog att vi går runt med en dator i fickan som är mer kraftfull och späckad med teknik än många riktiga datorer. Därför har jag full förståelse för priset.

Min kommer idag yeah

Får hoppas den kommer den 24e, apple trodde det när jag prata i telefon med dom sist. Men vet inte hur sent dom jobbar på kvällarna med att skicka heller

Förstår inte riktigt problemet med leveranstider. Beställde en iPhone X i förrgår från Elgiganten på nätet.
Nu kom bekräftelse på att den är skickad med Bring. 2 dagar för en ☏ som inte finns på lager. Svårt att slå.

Detta skriver jag ifrån min iPhone x som jag fick för en timme sedan! Wow säger jag??

Antar att man kan sluta hoppas att det hinner till den 24e nu va? Står fortfarande att den behandlas bara. hade vart kul att få hem den nu?

Ursprungligen av zwizzen:

Antar att man kan sluta hoppas att det hinner till den 24e nu va? Står fortfarande att den behandlas bara. hade vart kul att få hem den nu?

Jag säger som alla andra här på forumet du har mycket att längta efter?

Konstigt är det. Beställde i måndags fodral från Apple Store och iPhone X från Elgiganten. Telefonen ligger på utlämningsstället och fodralet är på väg från Apple. Trodde det skulle bli tvärtom.........

Ja det är nog bara och inse att nån lur innan den 24e blir det ej. Men pratade med apple förut idag som skulle skynda på ordern lite. Så får den väll i böjan av nästa vecka kanske

Ändrat levdatum hos apple.se...…1-8 dec (vid beställning idag)

Ursprungligen av adress@mac:

Konstigt är det. Beställde i måndags fodral från Apple Store och iPhone X från Elgiganten. Telefonen ligger på utlämningsstället och fodralet är på väg från Apple. Trodde det skulle bli tvärtom.........

Hämtade ut hos ombudet (Bring) för en timma sedan. 3 dagars leverans för iPhone X är inte att klaga på.

Ursprungligen av zwizzen:

Ja det är nog bara och inse att nån lur innan den 24e blir det ej. Men pratade med apple förut idag som skulle skynda på ordern lite. Så får den väll i böjan av nästa vecka kanske

Deprimerande.. o nu en helg emellan.
Jag funderar allvarligt på att springa runt i butikerna idag och se om jag kan hitta någon där. Köpa den och när min kommer så får frugan ta den. Haha

Nuså! "Förbereder leverans" spänningen är olidlig, nu är det inte så långt bort hoppas jag

Hämtade min i fredags och är än så länge skitnöjd! Väntan är inte alltid förgäves

Då va telefonen skickad woop!

Hoppas att apple byter ut UPS som leverantör till sina varor ialafall ? ringde idag för att säkerställa att dom inte kör den i onödan till min adress då jag jobbar, och ville få den till jobbet eller till föräldrahemmet istället. Men dom kör den till adressen, inser att jag inte är där och lämnar en lapp. Känns något bakåtsträvande men det kommer väll när det kommer!

Ursprungligen av zwizzen:

Hoppas att apple byter ut UPS som leverantör till sina varor ialafall ? ringde idag för att säkerställa att dom inte kör den i onödan till min adress då jag jobbar, och ville få den till jobbet eller till föräldrahemmet istället. Men dom kör den till adressen, inser att jag inte är där och lämnar en lapp. Känns något bakåtsträvande men det kommer väll när det kommer!

Har alltid gått tidigare att få leverans till ex arbetsplats. Tror inte dom ändrat det nu. Stå på dig

Har pratat med både ups och apple nu, adressen är bytt till föräldrarnas adress. Så får se om den kommer imorrn eller på onsdag nu, den va behandlad i holland vid 19 ?

Ursprungligen av zwizzen:

Har pratat med både ups och apple nu, adressen är bytt till föräldrarnas adress. Så får se om den kommer imorrn eller på onsdag nu, den va behandlad i holland vid 19 ?

Då löser det sig säkert. Var enklare för mig. Beställde på Elgiganten förra veckan. Två dagar senare hade jag den i handen. Apple är inte alltid snabbast på sina egna produkter. Lycka till med leveransen?

Ursprungligen av adress@mac:

Då löser det sig säkert. Var enklare för mig. Beställde på Elgiganten förra veckan. Två dagar senare hade jag den i handen. Apple är inte alltid snabbast på sina egna produkter. Lycka till med leveransen?

Men vaf*******n!
Ja där ser man. Behandlar beställning står det fortfarande för mig. Så jag lär inte få den imorgon heller då.
Blir en lärdom av detta.

Out for delivery med DHL. Spänningen stiger!

Nuså

Sådärja åkte och mötte upp ups!

Beställde ett nytt armband igår från Apple. Kommer idag med DHL express... Har inte bett om snabb leverans - men det är väl ok ändå......

Dra något hårt i betonggolvet vilken snygg telefon! ska ta och få igång den nu och testa lite och se

Ursprungligen av adress@mac:

Beställde ett nytt armband igår från Apple. Kommer idag med DHL express... Har inte bett om snabb leverans - men det är väl ok ändå......

Företaget heter DHL Express. Finns 2 separata bolag - DHL Freight som sköter vägtransport, mest inrikes, samt DHL Express som sköter flygfrakt internationellt. Ett standardpaket (tjänst) med DHL Express kallas för Economy Select, sen har de tjänsterna Express och till vissa orter även Express 12.00 mm.

Är helt förälskad det jag sett hittils! Kameran är löjligt bra även i dåligt ljus, den är löjligt snabb, faceid funkar grymt. Och ja den är allmänt bara underbar!

Ursprungligen av zwizzen:

Är helt förälskad det jag sett hittils! Kameran är löjligt bra även i dåligt ljus, den är löjligt snabb, faceid funkar grymt. Och ja den är allmänt bara underbar!

Vad vore en bal på slottet.....

Bevaka tråden