Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone X - Förhandsbokning 27/10

Tråden skapades och har fått 666 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2017-11-08 15:01
Ursprungligen av Rodbeta:

Härligt! Fick också besked att min ska levereras på fredag. Verkar som att den ska lämna giganten idag, men den har inte dykt upp i min "Bring-app" än så väntar ivrigt på att dem ska plocka upp den så jag kan följa den

Exakt samma här väntar med på det med!

  • Medlem
  • 2017-11-08 15:29
Ursprungligen av Rodbeta:

Härligt! Fick också besked att min ska levereras på fredag. Verkar som att den ska lämna giganten idag, men den har inte dykt upp i min "Bring-app" än så väntar ivrigt på att dem ska plocka upp den så jag kan följa den

Uppdatering fick mailet nu!

Ursprungligen av Sake:

Uppdatering fick mailet nu!

Samma här! Verkar som det kan bli en kamp in på mållinjen om vem som mottar den först haha

  • Medlem
  • 2017-11-08 15:36
Ursprungligen av Rodbeta:

Samma här! Verkar som det kan bli en kamp in på mållinjen om vem som mottar den först haha

Haha ja antagligen du dock kommer ha svårt med tiderna för att hämta ut den

Någon här som beställt sin Iphone x 64gb silver efter klockan 09:10 som fått den ännu från en operatör inte t.e.x Apple eller Elgiganten?

Ursprungligen av caliwator:

Åfan, vet du om de hade någon specifik modell? Jag vill ha en 256gb vit

enligt Säljaren fanns bara 64gb Vit på lager.

Är ju bara galet hur långa leveranstiderna är och hur säker kan man egentligen va när det gäller telia som har gett mig preliminär lev 5/12.
Men den som väntar på nått gott..

Ursprungligen av DavveN:

Är ju bara galet hur långa leveranstiderna är och hur säker kan man egentligen va när det gäller telia som har gett mig preliminär lev 5/12.
Men den som väntar på nått gott..

Jag fick 28:e nov som prel.leverans från telia men kunde hämta ut telefonen 6:e nov. Det var en silver 256gb.

  • Medlem
  • 2017-11-09 10:11
Ursprungligen av Rodbeta:

Samma här! Verkar som det kan bli en kamp in på mållinjen om vem som mottar den först haha

Fick nu att den kommer komma fram idag!

Äntligen på väg

Min X är äntligen på väg från Tele2. Kommer idag. Aldrig mer beställa från operatörer. De verkar aldrig lära sig att det är många som beställer iPhones varje år.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-11-09 11:47

I år verkar både operatörerna och butikerna fått fler enheter och snabbare än tidigare år. Jag beställer alltid direkt från AppleStore, men kom inte in förrän 09:10. Min kommer idag, en del butiker har ju t o m i lager...

  • Medlem
  • 2017-11-09 12:35

Nu är min framme

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2017-11-09 13:56
Ursprungligen av kenjon:

I år verkar både operatörerna och butikerna fått fler enheter och snabbare än tidigare år. Jag beställer alltid direkt från AppleStore, men kom inte in förrän 09:10. Min kommer idag, en del butiker har ju t o m i lager...

Vart finns de i laget? Sugen på en men fått 4 veckors levtid..

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-11-09 14:08

Kolla på Elgiganten, MediaMarkt, Mobilect (kanske PhoneHouse men det har jag inte sett någonstans) eller hos operatörernas butiker.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2017-11-09 14:25
Ursprungligen av kenjon:

Kolla på Elgiganten, MediaMarkt, Mobilect (kanske PhoneHouse men det har jag inte sett någonstans) eller hos operatörernas butiker.

Slut överallt i Göteborg där jag kollat ?

Ursprungligen av Sake:

Nu är min framme

+1 - plockade upp den för en timme sen

  • Medlem
  • 2017-11-09 19:04
Ursprungligen av Rodbeta:

+1 - plockade upp den för en timme sen

Vad tycker du om den nudå efter några timmar?

Äntligen!

Äntligen har jag fått min! Bara en vecka för sent... har nästan hunnit tröttnat på den efter alla videos och recensioner..
Den som väntar på något gott kan fan vänta för länge

Menmen, nu har jag den äntligen i min hand.
Känns riktigt fin att hålla i och faceid har funkat utan problem hittills. Känns fortfarande lite ovant att gå från en 7 plus. Saknar skärmbredden lite.

Telenor Change Space Gray 256 beställd 27/10 kl. 09.04. Levererad i butik igår torsdag 9/11.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-10 23:50

Täby

Gick in i appen Apple Store och vips, finns att hämta i morgon.

  • Medlem
  • 2017-11-13 13:58

Ni som vet allt Har ju en Telenor-telefon att hämta ut, 20GB data för 850 i månaden. Tre med 25GB för 750 i månaden har inte ens närmat sig leverans ännu. Är Telenor stabilare i täckning så det är värt 2400? De har ju familj och Change också, Tacksam för råd

Ursprungligen av Culyn:

Ni som vet allt Har ju en Telenor-telefon att hämta ut, 20GB data för 850 i månaden. Tre med 25GB för 750 i månaden har inte ens närmat sig leverans ännu. Är Telenor stabilare i täckning så det är värt 2400? De har ju familj och Change också, Tacksam för råd

Täckning varierar beroende på plats givetvis, men för dig som bor i Norrköping så bör det inte spela så stor roll. Titta istället på de andra tjänsterna de erbjuder och jämför.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2017-11-17 19:13

Min skulle komma 24/11-1/12.
Och idag kom ett mejl och ett sms. Apple ”Leveransmeddelande W42..., DHL ”Ett paket är på väg till dig ...” kommer typ måndag 20:de.
??

  • Medlem
  • Österåker
  • 2017-11-17 19:20
Ursprungligen av ne100:

Min skulle komma 24/11-1/12.
Och idag kom ett mejl och ett sms. Apple ”Leveransmeddelande W42..., DHL ”Ett paket är på väg till dig ...” kommer typ måndag 20:de.
??

Grattis ????? Du kommer inte att bli besviken ????

Min ska komma 27 nov-4 dec och jag har läst om många som fått den tidigare så jag har hoppats på att någon ska ringa på dörren den här veckan, men icket.
Längtar efter min silver 256GB. Snälla låt den komma nu på måndag. Please.......

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-11-18 02:45

Har beställt en iPhone X 256 GB Silver med Telia Mobil Komplett 20 GB. 749 kr per månad, inte så pjåkigt. Enda tråkiga är att den beräknas vara klar 1 februari 2018, det är ett tag till dess. Har läst att Apple har fått ner leveranstiderna nu. Färdig att skickas: 2–3 veckor står det på deras hemsida. Frågan är om det kan påverka leveransdatum även för min telefon?

Ursprungligen av P1200VB:

Har beställt en iPhone X 256 GB Silver med Telia Mobil Komplett 20 GB. 749 kr per månad, inte så pjåkigt. Enda tråkiga är att den beräknas vara klar 1 februari 2018, det är ett tag till dess. Har läst att Apple har fått ner leveranstiderna nu. Färdig att skickas: 2–3 veckor står det på deras hemsida. Frågan är om det kan påverka leveransdatum även för min telefon?

Trodde så också! Beställde min direkt när man kunde på förhandsbokning men fick premiär leverans v47-48! Har dom senaste dagarna bombat telenors kundservice för apples kölista är mycket kortare men svarat var att alla operatörer gåt enligt en nationell kö vilket Apple inte gör. Så våra mobiler påverkas inte av det men jag för hoppas att min mobil kommer nästa vecka och att din mobil kommer innan 1 februari 2018!

Jag har en silver 256gb att hämta ut hos webhallen i Solna om nån är intresserad och bor i närheten. Jag fick en under releasedagen så jag behöver inte den längre. PMa så får du bokningsnummer av mig.

Hej har beställt min mobil från Telenor och fått leveransvecka v47-48 har fått i posten sim kort och allt sånt där i fredags! Nu till min fundering tror ni att jag får mobilen den här veckan med tanke på att jag fått sim-kort osv redan. Eller måste jag vänta till nästa vecka? Någon som erfarenhet av detta?

Nån som vet om det är specifika dagar som apple skickar telefoner? Har en x på g med datum 24e nov -> 2 dec, men står bara att ordern behandlas än.

Bevaka tråden