Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone X - Förhandsbokning 27/10

Tråden skapades och har fått 666 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av WiFi:

Var är din nu då? Min är i Nederländerna, hinner nog inte få min tills imorgon. Lyckades spåra nu.

Är den i Nederländerna så har du den säkert imorgon, dom är snabbare än man tror ?

  • Medlem
  • 2017-11-02 16:59
Ursprungligen av Kivrennac:

Är den i Nederländerna så har du den säkert imorgon, dom är snabbare än man tror ?

Hoppas det. Bor dock inte i Stockholm och i värsta fall får någon klumpig underleverantör hantera paketet.

  • Medlem
  • 2017-11-02 16:59
Ursprungligen av WiFi:

Var är ditt paket när du spårar?

I Holland. Samma sak hände med klockan jag beställde, skickades på kvällen från Holland och kom fram runt lunch dagen efter.

Ursprungligen av WiFi:

Hoppas det. Bor dock inte i Stockholm och i värsta fall får någon klumpig underleverantör hantera paketet.

Bor inte heller i Stockholm, men de gånger jag beställt har det gått hela vägen med UPS/DHL och varit framme runt lunch dagen efter.

Lycka till! ?

  • Medlem
  • 2017-11-02 17:04

Köpte en för upphämtning i Apple Täby, står fortfarande bara 'Behandlar beställning - Tidsintervall för incheckning: Imorgon, mellan 8:30 och 9:00'..

Antar att jag borde åka ut och vara där till 08:30 iaf.

  • Medlem
  • 2017-11-02 17:07
Ursprungligen av Kivrennac:

Bor inte heller i Stockholm, men de gånger jag beställt har det gått hela vägen med UPS/DHL och varit framme runt lunch dagen efter.

Lycka till! ?

Sån tur har jag inte tidigare haft då JetPak hanterat paketet. Men nu verkar det som att DHL transporterar hela vägen. Hoppet finns kvar!

Ursprungligen av q-biq:

Köpte en för upphämtning i Apple Täby, står fortfarande bara 'Behandlar beställning - Tidsintervall för incheckning: Imorgon, mellan 8:30 och 9:00'..

Antar att jag borde åka ut och vara där till 08:30 iaf.

Samma här.. ska checka in 9.30-10.00..

Ursprungligen av HelinAkkus:

Är det någon här som har beställt iphone X ifrån elgiganten!!!?? Behöver lite information asap

Jag beställde en 64gb Silver runt 13, inte hört något från dem ännu.

  • Medlem
  • 2017-11-02 17:19
Ursprungligen av razorfisk:

Samma här.. ska checka in 9.30-10.00..

Känns lite oklart om man får den eller inte, eller är det bar jag som känner så? Hehe

Fick mail av Apple nyss att den finns att hämta på Apple Store i Täby imorrn enligt den incheckningstiden man valde!

  • Medlem
  • 2017-11-02 17:22
Ursprungligen av razorfisk:

Fick mail av Apple nyss att den finns att hämta på Apple Store i Täby imorrn enligt den incheckningstiden man valde!

Samma här!

'Vi ser fram emot ditt besök.
Kom till Apple, Täby Centrum under det tidsintervall du har valt för hämtning.'

Postnord ringde precis. Leverans imorgon mellan 9 och 17. (tele2 kl 0912)

Efter lite prat med Tele2 så ska telefonerna skickas med Jetpak till dörren och man ska bli kontaktad av dem för att bestämma en tid.

Ursprungligen av spoqit:

Postnord ringde precis. Leverans imorgon mellan 9 och 17. (tele2 kl 0912)

Komiskt, till mig sa de att det är Jetpak som ska köra ut telefonerna.

  • Medlem
  • 2017-11-02 17:29
Ursprungligen av marcushenkel:

Efter lite prat med Tele2 så ska telefonerna skickas med Jetpak till dörren och man ska bli kontaktad av dem för att bestämma en tid.

Vilken stad? JetPak i Hudiksvall är totalt värdelösa när det gäller hemleverans. Håller tummarna för dig!

Ursprungligen av WiFi:

Vilken stad? JetPak i Hudiksvall är totalt värdelösa när det gäller hemleverans. Håller tummarna för dig!

Strängnäs, telefonen är beställd via Tele2.

Edit*

Nu har paketet ploppat upp på Postnords app som elektronisk bokning från Tele2. Hoppas det hinner fram.

  • Medlem
  • 2017-11-02 17:34

Tele 2

Ursprungligen av marcushenkel:

Efter lite prat med Tele2 så ska telefonerna skickas med Jetpak till dörren och man ska bli kontaktad av dem för att bestämma en tid.

Jag beställde från tele2 vid 10:00 och leveransdatum var inom 7 dager men fram tills nu min order är inte ens packat :/

Ursprungligen av dolla:

Jag beställde från tele2 vid 10:00 och leveransdatum var inom 7 dager men fram tills nu min order är inte ens packat :/

Har du Postnords app kan du registrera ditt mobilnummer så söker den upp paket som är kopplade till ditt nummer. Där fick jag precis upp att Tele2 har registrerat ett paket. Syns inget på Tele2 ännu, men det verkar vara på G nu i alla fall.

  • Medlem
  • Lammhult
  • 2017-11-02 17:37

Nu 17:25 har min fått ”förhandsinformation mottagen” i Eindhoven.

Inloggad på Apple.se står det nu:
”Ca. Frakt & leveransdatum: 3e nov”

Inte omöjligt men blir nog tajt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-11-02 17:41

Lite småsegt att se alla Tele2/Comviq-beställningar som verkar ha skickats iväg och samtidigt händer det inte ett jota på ens egna beställning, men antar att jag får ta mitt egna råd och avvakta till kl 19 iaf innan jag blir alltför orolig, haha.

Någon som beställt via Telenor Change och fått mer information? Enda som syns på mitt ordernummer är att den är på väg, har gjort så sen 13.30 igår. Kundtjänst kan inte ge mer svar än att jag ”Bör ha den inom en snar framtid” när det står att den är på väg...

  • Medlem
  • Haninge
  • 2017-11-02 17:44

Apple skriver nu på ordersidan:
Ca. Frakt och leverans den 4 november 2017

men DHL säger fortfarande 3:e iaf

  • Medlem
  • 2017-11-02 17:44
Ursprungligen av marcushenkel:

Har du Postnords app kan du registrera ditt mobilnummer så söker den upp paket som är kopplade till ditt nummer. Där fick jag precis upp att Tele2 har registrerat ett paket. Syns inget på Tele2 ännu, men det verkar vara på G nu i alla fall.

Står ingen paket på mitt namn, eller något är på väg :/

  • Medlem
  • 2017-11-02 17:54
Ursprungligen av Ello:

Tycker också Tre är bra, abonnemanget där man får totalt 3600 kr för en inlämnad 6S känns prisvärt. Däremot är de ganska dåliga på att uppdatera med leveransinfo. Jag har kört Tre vid release sedan 3GS och alltid fått en på releasedagen, så hoppas de kommer fixa det den här gången med. Det står 3 nov för mig men det känns ganska preliminärt.

När beställde du? Vilken modell? Fortfarande inte ett knyst här

  • Medlem
  • 2017-11-02 18:00
Ursprungligen av Culyn:

När beställde du? Vilken modell? Fortfarande inte ett knyst här

9.03 står det i bekräftelsen, en space gray 64. Helt tyst här med. De har ju inte uppdaterat statussidan sen i morse heller. Tidigare har de skickat med postnord och ska det komma fram i morgon borde något dykt upp i appen vid det här laget, men de har kanske bytt ombud. Trist om det inte blir något imorgon

Edit: fick sms om att mitt abonnemang bytts för en dryg timme sen, förhoppningsvis är det tecken på någon sorts action.

Senast redigerat 2017-11-02 18:13

Min order med beräknad leverans den 6 november ska enligt DHLs tracking komma fram imorgon Paketet passerade Bryssel 17.32 (vilket iofs är en helt obegriplig rutt men...)

Jag beställde på Apple store, 9:09,
Fick 13-20/11 som lev....

Någon som beställt på Apple store som fått samma och har annan status än ” beställning behandlas”?

Ursprungligen av q1986:

FAN VA HÄRLIGT! Står 6 november på min också.

Är din skickad?

Ursprungligen av WiFi:

Var är din nu då? Min är i Nederländerna, hinner nog inte få min tills imorgon. Lyckades spåra nu.

Är i Holland (förmodligen sorteras den inatt i Sverige) så om det står att du ska ha den imorgon får du det! grymt snabba är de när de väl skickar.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2017-11-02 18:08
Ursprungligen av HelinAkkus:

Är det någon här som har beställt iphone X ifrån elgiganten!!!?? Behöver lite information asap

Kollar man länken verkar ju en hel del butiker fått in den i lager:
https://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-...

Bevaka tråden