Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Smäckra iBooken! hmm

Tråden skapades och har fått 160 svar. Det senaste inlägget skrevs .

ok, tack för svaren.
och ett lysande äpple är det på ovansidn, har jag sett nu.

Men hur är det att använda program till föregående operativsystm, i det som kommer med datorn vid köp?

  • Medlem
  • 2004-03-20 18:36
Ursprungligen av jonas c:

Men hur är det att använda program till föregående operativsystm, i det som kommer med datorn vid köp?

Har du inte frågat det redan? Vad vill du veta mer?

Är det någon som vet vad det är för låt som spelas första gången man startar igång Macen? Om någon nu minns det.

Ursprungligen av Stanlero:

Är det någon som vet vad det är för låt som spelas första gången man startar igång Macen? Om någon nu minns det.

"Signaturmelodin" i Panther är gjord av norska Röyksopp, är lite osäker på vilken låt det är jag tror det är "Eple".

/M

stfm:
Jo, jag fråga de tidigare, såg inte svaret av nån anledning men nu ser jag.
Ursäkta för upprepningen.

Visst vill jag veta mer
Så om jag har program från tidigare operativsystem är det bara att sätta i de och köra? Jag tänker på office och photo shop bland annant. Vad blir skillnaden? Blir det långsammare eller ser det bara olika ut?

Nu såg jag en ny sak angående att vänta på uppföljaren. såhär står det på macrumors

Product: iBook
Last Release: October 22, 2003
Days Since Update: 151 (Average = 151)
Recommendation: Don't Buy - Updates soon
Special Notes: none.

Är det pålitligt?

Ursprungligen av jonas c:

Nu såg jag en ny sak angående att vänta på uppföljaren. såhär står det på macrumors

Product: iBook
Last Release: October 22, 2003
Days Since Update: 151 (Average = 151)
Recommendation: Don't Buy - Updates soon
Special Notes: none.

Är det pålitligt?

Det går alltid att påstå att det är en uppdatering, eller rättare sagt speedbump, på G. Det är det - alltid. Om Du envist väntar ut alla dessa rykten kommer Du att dö utan att ha ägt dator - överhuvudtaget.

Det jag tycker Du ska göra är att leta fram den dator som bland dagens datorer passar Dina behov bäst. Strunta i att se framåt, med mindre än att Du vet att det kommer en ny modell om säg åtta dagar. Håller Du på och väntar ut bättre grejor, blir det som sagt bara väntan, ingen dator.

Finns det något program som man kan ladda ner för att snabba upp iBooken på något sätt? Det finns en viss fördröjning i t.ex. MSN när jag skriver meddelanden, den reagerar inte direkt. Finns det något program som man kan ladda ner för att snabba upp allt det här?

Okej.. Speedbump? menar ni då att man bara gör den lite snabbare utan att ändra om den så mycket?
Det är en ibook 12" som jag vill ha. Ska tänka lite mer på det, är jag säker på att en uppdatering kommer strax väntar jag nog in den. Jag förstår att man inte alltid kan vänta in de senaste, men det är inte akut med en bärbar dator nu.

Sedan väntar jag på att ipod mini ska komma till svenska affärer så jag kan känna på den lite, är sugen på en sån.

14" ser inte alls lika "slick" ut...

Du kommer förmodligen vilja köra den som workstation efter ett par månader, och då KAN det vara rätt svårt att se vad som händer på 12"'aren om den står på en iCurve med mus och externt tangentbord framför sig.

Köp 14".

Edit: Störande med alla nya barn som kopierar varandra.. Har läst "slick" och "14" är fuuul" fem gånger nu..

Bevaka tråden