Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Att Kanye West uttalar sig kritiskt om Bush betyder inte att han stödjer demokraterna. Eller att dom stödjer honom. Har nog inget med det att göra att han uppträdde.
Vad jag menade var att jag har svårt att se många företag som inte skulle ersätta honom med nån annan, mindre kontroversiell, artist efter vad han sa. Man vill ju inte stöta sig med potentiella kunder.
Det som är kul är att iTunes mer o mer börjar likna SoundJam eller vad det nu hette. Programmet som Apple köpte, förstörde och gjorde till iTunes 1.0. Nu börjar det likna det ursprungliga programmet. Hoppas dock det inte blir så plottrigt som föregångaren var på slutet.
Vad blir det faktiska utrymmet på iPod nanos disk efter formatering? Inte mycket mindre än 3gb hoppas jag... jag tänkte "uppgradera" från min 1G iPod 5Gb
Vad blir det faktiska utrymmet på iPod nanos disk efter formatering? Inte mycket mindre än 3gb hoppas jag... jag tänkte "uppgradera" från min 1G iPod 5Gb
Några tips? Jag ska köpa den nuuu!
Tror inte att formateringen av min iPod mini innebar att mer än 50Mbyte försvann... Lär väl bli något liknande på nanon.
(iTunes 5)
JA! Nu kan man ha foldrar i Playlist-listen. Dvs ha Playlists i flera nivåer.
ÄNTLIGEN!! Detta är något jag retat mig på enormt sedan iTunes kom ut första gången. Och när iPhoto fick hierarkiska album så kändes det stenålder att inte ha det i världens populäraste musikspelarprogram. Dagens bästa nyhet för mig
Eh, ja, nano var förstås cool också, men den hade jag redan koll på