- Netzach
- Medlem ●
- Stockholm
Minin går tydligen att köpa på www.apple.se/ipodmini
Nja, om klickar på "Köp nu via internet" kommer man till Apple Store Sverige och där finns inte Minin kvar.
Nja, om klickar på "Köp nu via internet" kommer man till Apple Store Sverige och där finns inte Minin kvar.
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/wo/StoreReentry.wo?family=iPodmini
Från hjälptexten för iTunes 5, angånde låttext:
På vissa iPod-modeller kan du visa låttexterna på iPod om du har matat in dem i i iTunes. Se till att iPod är uppdaterad med den senaste programvaran. Mer information finns i dokumentationen som följde med iPod shuffle.
Förstår att det behövs utförlig information i dokumentationen för att få en Shuffle att visa låttexten...
gillar nano skarpt, någon som är sugen på en blå iPod mini 6gb?
Beror på, vad kostar den?
Nice. Lagom till datorköpet också. 1400kr rabatt någon?;)
...gäller inte för nano. Så här står det:
Välj en berättigande iBook, PowerBook, iMac eller Power Mac.
Sedan väljer du en iPod, iPod mini eller iPod U2 Special Edition.
Om hur många månader tror ni Apple släpper nano6gb? 3 eller 6 eller fler? För jag vill gärna ha fler än 5Gb...
Det tar säkert minst ett halvår, det gör det alltid för en Appleprodukt att uppdateras. Priserna och tillgången med fetare flashminnen påverkar nog också när en uppgradering kommer.
Det tar säkert minst ett halvår, det gör det alltid för en Appleprodukt att uppdateras. Priserna och tillgången med fetare flashminnen påverkar nog också när en uppgradering kommer.
Maybe so... men jag tror jag väntar med köp till 6gig (eller större) kommer - jag har redan köpt en pryl i sommar
Flash-minnen går ner i pris rätt fort, skulle jag tro.
Det är lite underligt att man annorlunda (större) rabatt med Mecenatkort, 10%, än vad man får genom Education Store.
Såvida man inte kan räkna bort 10% på Education Store-priset, men det verkar ju vara för bra för att vara sant.
Någon här som försökt och miss/lyckats?