Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leverans av svensksålda iPod mini

Tråden skapades och har fått 269 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-07-25 12:40

eller inte...till mig kom de bara och knackade på och sedan fick jag själv ringa och beställa en ny tid när de kunde göra en leverans....och det är ju inte direkt klockslag man får välja heller......var hemma antingen eftermiddag eller förmiddag.

Ursprungligen av jimpan:

eller inte...till mig kom de bara och knackade på och sedan fick jag själv ringa och beställa en ny tid när de kunde göra en leverans....och det är ju inte direkt klockslag man får välja heller......var hemma antingen eftermiddag eller förmiddag.

Min kompis fick bättre service än så iallfall!

Neru Spiken, nu har du fått det helt om bakfoten

Är det någon som har beställt sin mini från inwarehouse som har fått den. Dom har inte skickat någon information what so ever.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-26 09:27
Ursprungligen av bombastic:

Är det någon som har beställt sin mini från inwarehouse som har fått den. Dom har inte skickat någon information what so ever.

Jag ringde dem i torsdags. Preliminär leverans eller utskick från deras lager skulle ske idag. Fortfarande står den som 0 i deras lager dock... Ska ringa dem idag igen!

Edit: Deras nya bud är att Apple skjutit upp leveransen till första veckan i augusti... Surt!

  • Medlem
  • 2004-07-26 17:06
Ursprungligen av skamuel:

Jag ringde dem i torsdags. Preliminär leverans eller utskick från deras lager skulle ske idag. Fortfarande står den som 0 i deras lager dock... Ska ringa dem idag igen!

Edit: Deras nya bud är att Apple skjutit upp leveransen till första veckan i augusti... Surt!

Fick min itrip mini från ebay idag.....ball när inte minin har kommit än...suck..

  • Oregistrerad
  • 2004-07-26 17:24
Ursprungligen av Arkie:

Fick min itrip mini från ebay idag.....ball när inte minin har kommit än...suck..

Samma här... iTrip från ebay - men ingen iPod mini

"Här är din försändelse:

Beräknad leverans: Tidigast 27 jul

26 jul kl 18:13
Stockholm Tomteboda, Försändelsen har ankommit och sorterats på den spridande Postterminalen."

weeeeeeee...
fått min mini, naaaajs som faeeeen!

  • Medlem
  • 2004-07-26 17:43
Ursprungligen av ahlberg:

weeeeeeee...
fått min mini, naaaajs som faeeeen!

Var köpte du din ifrån? å när la du in din beställning?

Jag beställde min ifrån macoteket förra veckan. Å när jag frågade angående leveranstider så sa dem att ipod mini skulle levereras inom tre veckor. Surt :/

Mvh Martin

  • Medlem
  • 2004-07-26 18:48

Fick via mail veta att min IPOD mini är skickad från macoteket idag, kommer väl fram på onsdag.

Nu börjar det äntligen hända saker!!!

  • Medlem
  • 2004-07-26 20:08
Ursprungligen av jen:

Fick via mail veta att min IPOD mini är skickad från macoteket idag, kommer väl fram på onsdag.

Nu börjar det äntligen hända saker!!!

Med risk för att verka väldigt tjatig :/. När beställde du din från macoteket?

Bara msåte ha min lilla gröna sak

Mvh Martin

  • Medlem
  • 2004-07-26 20:33
Ursprungligen av Nymf:

Med risk för att verka väldigt tjatig :/. När beställde du din från macoteket?

Bara msåte ha min lilla gröna sak

Mvh Martin

För att vara helt exakt så var det 2004.06.08,22:02:11

  • Medlem
  • 2004-07-26 21:00
Ursprungligen av jen:

För att vara helt exakt så var det 2004.06.08,22:02:11

Ok beställde min i förra veckan så det lär ta ett tag innan jag får min :(. Men men hoppas de lovar vad de har sagt. Inom tre veckor.

Mvh Martin

  • Medlem
  • 2004-07-28 18:06
Ursprungligen av jen:

För att vara helt exakt så var det 2004.06.08,22:02:11

Kunde äntligen hämta ut den idag, nu väntar jag bara på att den ska laddas och sen är det bara att tanka.

Kanonsnygg är den!!!

Ursprungligen av Nymf:

Var köpte du din ifrån? å när la du in din beställning?

Jag beställde min ifrån macoteket förra veckan. Å när jag frågade angående leveranstider så sa dem att ipod mini skulle levereras inom tre veckor. Surt :/

Mvh Martin

Varför beställde du ifrån Macoteket? Varför inte bara från AppleStore direkt?

  • Medlem
  • 2004-07-26 22:37
Ursprungligen av GuitarFReak:

Varför beställde du ifrån Macoteket? Varför inte bara från AppleStore direkt?

Hade nån konstig känsla av att ja skulle få den tidigare än de fyra veckor som apple store sa det skulle ta för dem å få fram den. Å nu verkar det som om macoteket fått fart på sina utskick. Man kan iaf alltid hoppas på att de får ut min inom de tre veckor de sa. Men de som oroar mig är om de tar "slut" innan de har kommi till mig på listan :/ av beställda. Men men klart de kommer nya men vem fan e sugen på å sitta 5-6 vekor eller nått sånt å vänta när man vill ha den NU :D. För jag beställde min i förra vecka å de som har beställt den för ca en å en halv månad sen får dem nu. Då borde man kasnke få den i hyffsad tid. Ajja bar å sita å vänta på ett speciellt mail :P.

Mvh Martin

8 juli från apple.se

stackarna som fortfarande måste sitta och längta
medans jag mättar mitt begär

Jag avbeställde mini från apple.se och köpte en av http://www.powerpc.se ,dom lägger den på posten idag

Sjuk dålig leveranstid av apple, jag beställde min den 13/7 och dem skulle skicka den från dom den 10/8.............sedan är det 3-7 dagar lev tid

  • Oregistrerad
  • 2004-07-27 12:05

Yes!!!
Min mini har anlänt... 7 dagar från beställning till leverans - inte illa
Fan att man e' på jobbet *snyft*

"Här är din försändelse:
27 jul kl 10:11
Kan hämtas ut på Postcenter Gustavsberg"

  • Medlem
  • 2004-07-27 12:10
Ursprungligen av oskich:

Yes!!!
Min mini har anlänt... 7 dagar från beställning till leverans - inte illa
Fan att man e' på jobbet *snyft*

"Här är din försändelse:
27 jul kl 10:11
Kan hämtas ut på Postcenter Gustavsberg"

jag hittar inte ipod mini på sibas hemsida. För det var där du hade köpt den va?
Hade de haft fler hade de nästan vatt bud på å avbeställa å köpa därifrån.

Mvh Martin

  • Oregistrerad
  • 2004-07-27 12:14
Ursprungligen av Nymf:

jag hittar inte ipod mini på sibas hemsida. För det var där du hade köpt den va?
Hade de haft fler hade de nästan vatt bud på å avbeställa å köpa därifrån.

Mvh Martin

Dom körde ju en iPod mini-drive fram till den 24:e, då man kunde förboka ett ex...

Antagligen hade de bulkat upp med ett stort lager till förhandsbokningarna, om man går in på SIBA's sida nu så står det att de som ej förhandsbokat får leverans under V.32 (Ljud->Portabelt->Mp3)

EDIT: Fanns där igår iaf...
Verkar som de inte vill få missnöjda kunder när de ej kan leverera i tid

  • Medlem
  • 2004-07-27 12:35
Ursprungligen av oskich:

Dom körde ju en iPod mini-drive fram till den 24:e, då man kunde förboka ett ex...

Antagligen hade de bulkat upp med ett stort lager till förhandsbokningarna, om man går in på SIBA's sida nu så står det att de som ej förhandsbokat får leverans under V.32 (Ljud->Portabelt->Mp3)

EDIT: Fanns där igår iaf...
Verkar som de inte vill få missnöjda kunder när de ej kan leverera i tid

Haha ok. Aja Man får väll bita i de sura äpplet å vänta

Macoteket har slut på Mini...ny leverans kommer om 25 dagar, helt jävla värdelöst. avbokade min nu och köpte en Ipod4g.

  • Medlem
  • 2004-07-27 12:32
Ursprungligen av Frenetic:

Macoteket har slut på Mini...ny leverans kommer om 25 dagar, helt jävla värdelöst. avbokade min nu och köpte en Ipod4g.

Skit. Finns det nån affär där man kan va säker på att de blir levererat inom iaf en månad?

http://www.powerpc.se har blå och guld för omg leverans.

  • Medlem
  • 2004-07-27 13:16
Ursprungligen av masterkiller:

http://www.powerpc.se har blå och guld för omg leverans.

Ska nog fan sticka å hämta ut mina sennheiser lurar som plåster på såren

Ursprungligen av Nymf:

Ska nog fan sticka å hämta ut mina sennheiser lurar som plåster på såren

Sennheiser av modell?

  • Medlem
  • 2004-07-27 21:16
Ursprungligen av minipod:

Sennheiser av modell?

Ett par hd 200. Riktigt nöjd är jag.

Mvh Martin

Ursprungligen av Nymf:

Ett par hd 200. Riktigt nöjd är jag.

Mvh Martin

Låter bra.
Sennheiser har en tendens att ha mycket nöjda kunder

är själv supernöjd med mina RS-120!

Bevaka tråden