Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Helt ny design på MacBook/MacBook Pro?

Tråden skapades och har fått 722 svar. Det senaste inlägget skrevs .

snälla moderatorer med alldeles för mycket makt. kunde ni bara inte låta 14 oktober event tråden va, med tanke på att det är många som vill. HE HEY, vad sägs om att ha en tråd på hela 99.se och döpa den till "apple"?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-17 16:45
Ursprungligen av Isac Alipoor:

snälla moderatorer med alldeles för mycket makt. kunde ni bara inte låta 14 oktober event tråden va, med tanke på att det är många som vill. HE HEY, vad sägs om att ha en tråd på hela 99.se och döpa den till "apple"?

Vilken tråd menar du? Har vi inte fullt tillräckligt med trådar om de nya bärbara?

För de som gillar att hålla koll på vilka sajter som träffat rätt med sina rykten och vilka som inte har de så har MacRumors traditionsenligt publicerat en fullständig genomgång över alla rykten inför pressträffen i tisdags:

Notebook Event Rumor Wrapup: Winners and Losers - Mac Rumors

Jag tycker alltid det är mycket intressant att se vilka sajter som har äkta källor, vilka som ibland har rätt och vilka som man inte alls kan lita på (kanske för att jag själv gillar att ha gå tillbaka i efterhand och se om jag hade rätt... )

Tydligt är att AppleInsider, som var upphovet till denna tråd (redan i april!) har väldigt goda källor med insyn i Apples arbete långt i förväg. Även 9to5Mac med sin beskrivning av "the brick"-processen vet vad dom talar om. Och bilder som läcker ut från Kina/Taiwan kan mycket väl vara äkta, men inte alltid.

Bevaka tråden