Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Har gjort mitt liv lite enklare!

Hi Tobias,

We have received a request to permanently delete your account. Your account has been deactivated from the site and will be permanently deleted within 14 days.

If you did not request to permanently delete your account, please login to Facebook to cancel this request: https://www.facebook.com/login.php

Thanks,
The Facebook Team

Detta är ren glädje i nattens timme.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Har gjort mitt liv lite enklare!

Hi Tobias,

We have received a request to permanently delete your account. Your account has been deactivated from the site and will be permanently deleted within 14 days.

If you did not request to permanently delete your account, please login to Facebook to cancel this request: https://www.facebook.com/login.php

Thanks,
The Facebook Team

Detta är ren glädje i nattens timme.

Välkommen ut den riktiga världen!
Radera alla bokmärken osv och se till att din webläsare inte av misstag" går dit och automatiskt loggar in.
Då nollas din begäran att gå ur.

Ursprungligen av Goflorp:

Välkommen ut den riktiga världen!
Radera alla bokmärken osv och se till att din webläsare inte av misstag" går dit och automatiskt loggar in.
Då nollas din begäran att gå ur.

Det var det absolut första som jag såg till att det inte kan ske.

Volvon såld!

yes!!!!!

Första spekulanten tog den direkt. Göttigt.

Få promenera/åka spårvagn i en vecka..... det är det värt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-07-21 20:27

Jag älskar Apple Ringde min son Alex med facetime från min MBA, han är på semester ett par veckor i CANADA .

Flera 1000 mil bort . 9 timmars tids skillnad. Inte minsta problem förutom att jag väckte honom för tidigt- tonåringar hopplösa :D, perfekt bild , perfekt ljud så underbart så jag finner nästan inte ord.

Nu kan jag semestra med honom fastän jag sitter på röven i ett gråmulet Göteborg

HD eller icke hd det var mer än okey han kunde visa runt i omgivningen med sin iPAD 2, och jag kunde ta del av

upplevelserna genom honom .

Ibland är tekniken till godo

Ursprungligen av CUBEIS:

Jag älskar Apple Ringde min son Alex med facetime från min MBA, han är på semester ett par veckor i CANADA .

Flera 1000 mil bort . 9 timmars tids skillnad. Inte minsta problem förutom att jag väckte honom för tidigt- tonåringar hopplösa :D, perfekt bild , perfekt ljud så underbart så jag finner nästan inte ord.

Nu kan jag semestra med honom fastän jag sitter på röven i ett gråmulet Göteborg

HD eller icke hd det var mer än okey han kunde visa runt i omgivningen med sin iPAD 2, och jag kunde ta del av

upplevelserna genom honom .

Ibland är tekniken till godo

Kul när tekniken funkar.

Du bör nog upp dina uppgifter om flera 1000 mil, det lät kul iaf.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-07-21 20:57
Ursprungligen av keptang:

Kul när tekniken funkar.

Du bör nog upp dina uppgifter om flera 1000 mil, det lät kul iaf.

hehehe man måste ju få överdriva lite ibland men säg exakt 1000 mil då flygplans-väg. mellan landningar. i Danmark-Holland- USA - New York.

Fågelvägen
Den direkta sträckan uppgår till avståndet mellan Göteborg och Vancouver 7 442 kilometer

Ni peknissar här på 99mac är hopplösa med era falkögon

inte alltid fågelvägen som gäller

Redan torsdag kväll? hihihihi
Ser så fram emot närmsta veckorna..

Lördagskväll med spelning och mysigt sällskap, söndag med special-grill (hoppas jag) och sedan födelsedags-firande och sen ut o vandra i Tyresta nationalpark innan man blir firad en gång till med familjen..

F1/GP2-helg! 9 timmar kvar till första träningen på Nürburgring!

..för att jag älskar min Nikon D7000!

Okej den var dålig men kunde inte låta bli;)

Yngsta grabben var på bilbingo med mamma och vann 15.000:)
Samt att han kom in på KTH och flyttar till Stockholm snart (fast det är egentligen inte roligt för oss som blir kvar hemma)

Efter att ha ägt min ipad i knappt ett år insåg jag att värre dammsamlar-pryl får man leta efter. Gav den till min kära bror som blev själaglad. Varför känns det bättre att ge än att få när man blir äldre?

Jag har fått vakna på 30-årsdag med min sötnos, frukost på sängen o grattis på födelsedagen från 99mac! (precis det jag bad om!) Nu kan det knappast bli bättre, men det kommer det bli! )

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-07-25 10:47

I morgon bär det av till Lapplands fjällvärld för vandring, fotografering och att njuta av naturen i 10 dagar boendes i tält. 20 timmar resa med tåg och buss har jag att se fram emot och som tur är gillar jag att åka tåg.

11,5 km på Moutainbiken, låter inte mycket men för en 43 åring som varit borta från all cykling i 10 år på grund av en kotfraktur är det helt underbart!! kommer nog aldrig komma tillbaks till mina 250-300 mil / säsong på cykeln... men nu djäklar ska gubbmagen bort!!!

Ursprungligen av Gusten68:

... men för en 43 åring som varit borta från all cykling i 10 år på grund av en kotfraktur...

Kan förstå di glädje till 100%.

Jag har tyvärr alltför många speedway kompisar som sitter i rullstol, senast Leigh Adams som precis avslutat en näst intill skadefri karriär vid 40 års ålder och kör ett ökenlopp på motocross på skoj, bryter 3 kotor (massor av annat också) och resten av livet i rullstol.

Slutsats: Njut av varje stund man har!!

Jag kan hälsa att grillning av bitar av honungsmelon, banan, papaya och gröna päron med choklad som smälter ovanpå, det var en hit. Varmt rekommenderat!

It´s alive!:)

De verkar ha fixat det så alla har det bra i Nord Korea, jag blir så glad...

Alla röstade lika i Nordkorea
Världen 26 jul 08:20
Samtliga väljare i de nordkoreanska lokalvalen röstade för de statliga kandidaterna, rapporterar landets nyhetsbyrå. Deltagandet var 99,97 procent och bara de som befann sig utomlands avstod från att rösta. Statens representanter fick enligt nyhetsbyrån samtliga 99,97 procent av rösterna.

Kan vara fel tråd...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-07-26 12:12

Ja, det heter ju till och med den Demokratiska folkrepubliken Korea, så det finns ju ingen anledning att misstänka att någon diktaturregim har mixtrat med resultatet.

  • Medlem
  • 2011-07-26 17:52
Ursprungligen av jahve:

Ja, det heter ju till och med den Demokratiska folkrepubliken Korea, så det finns ju ingen anledning att misstänka att någon diktaturregim har mixtrat med resultatet.

Ironi, sånt gillar jag.

99.97% av röstberättigade röstade, det är ett valdeltagande Sverige bara kan drömma om...

Ursprungligen av LCR:

99.97% av röstberättigade röstade, det är ett valdeltagande Sverige bara kan drömma om...

Nordkorea är helt klart ett föredöme för varje land som vill kalla sig demokratiskt

  • Medlem
  • 2011-07-26 17:36

För att jag lagt en beställning på en ny Mini.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-26 20:20

1. För att jag reggat mig på 99^^

2. För att jag får min nya MBP 15" högupplöst/matt imorron eller övermorron. Min gamla trotjänare MBP 17" Core2Duo har tjänat mig väl i 4 år. Det var då jag gav upp mitt deltagande i MS's opertiv-beta-program som jag deltagit i sedan MS-dos, jag tittade aldrig tillbaks.

Egentligen var mitt första mål här att hitta info om vaggan jag ska sätta in isf. DVD-driven så jag kan ha en xtra SSD där. Men så insåg jag att jag nog hör hemma på detta forum så det var lika bra att regga.

Kul att vara här, väl mött.

ps. 3. Lion makes me happy

Ursprungligen av 123321:

1. För att jag reggat mig på 99^^

2. För att jag får min nya MBP 15" högupplöst/matt imorron eller övermorron. Min gamla trotjänare MBP 17" Core2Duo har tjänat mig väl i 4 år. Det var då jag gav upp mitt deltagande i MS's opertiv-beta-program som jag deltagit i sedan MS-dos, jag tittade aldrig tillbaks.

Egentligen var mitt första mål här att hitta info om vaggan jag ska sätta in isf. DVD-driven så jag kan ha en xtra SSD där. Men så insåg jag att jag nog hör hemma på detta forum så det var lika bra att regga.

Kul att vara här, väl mött.

ps. 3. Lion makes me happy

Hur kan ett obekräftat konto med noll inlägg göra ett inlägg i Loungen ?!

Bara undrar, rent tekniskt...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-07-26 20:40
Ursprungligen av LCR:

Hur kan ett obekräftat konto med noll inlägg göra ett inlägg i Loungen ?!

Bara undrar, rent tekniskt...

Inläggen i Loungen räknas inte. Därför står det noll. Så fort man betalt avgiften har man tillgång till Loungen.

Ursprungligen av stile:

Inläggen i Loungen räknas inte. Därför står det noll. Så fort man betalt avgiften har man tillgång till Loungen.

Jag är glad för jag lärt mej något nytt...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-07-26 20:49

Sitter på Norrlandståget och tittar på Sverige och dess vackra natur som passerar mina ögon.

Bekräftat idag; nya bilen kommer på fredag !

Göttigt!

Bevaka tråden