Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes Store till Sverige i April?

Tråden skapades och har fått 576 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-28 12:42

jo allt tyder på det. medan, vad jag sett, ligger albumpriser mellan 95 och 81kr. Det finns säkert album som har annan prissättning men det är bra som riktpriser... räkna med 95:- för ett album

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-28 12:49

är det sant, sa han det? vilken kille, tänk dig honom i en bur i vardagsrummet... bättre än båda papegojja och TV tillsammans...

men du kan nog ha rätt, men ur marknadsföringssyfte... vad borde lanseras först? är det verkligen iTMS för oss? är inte helt säker på det.
Intalar mig själv att det kommer imorgon så jag inte blir helt förstörd om det inte dyker upp idag.

när har de andra länderna lanserats? har det kommit samtidigt som annat?

Klart den kommer i morgon, fredag, samma dag som Tiger!

Ursprungligen av odling:

Klart den kommer i morgon, fredag, samma dag som Tiger!

...eller idag, exakt två år efter att den introducerades för första gången.

/M

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-04-28 13:03
Ursprungligen av Filip:

är det sant, sa han det? vilken kille, tänk dig honom i en bur i vardagsrummet... bättre än båda papegojja och TV tillsammans...

Visst sa han det! http://macminute.com/2005/04/25/tiger/ http://www.joyoftech.com/joyoftech/index.html
Vilka stjärnor de har, Microsoft. Gates, Ballmer, Allchin och Redmond Bob. De fyra musketörerna!

  • Oregistrerad
  • 2005-04-28 13:52

Hoppas

Detta är en pina.

*Väntar, stampandes med foten i golvet*

  • Medlem
  • Örebro
  • 2005-04-28 15:00

Blir nog inget idag tyvärr. Möjligtvis imorgon. Känns som om Apple jävlas med oss bara för sakens skull
Verkar kanske som lanseringen kan skjutas upp en månad eller så, eventuellt väntar man på att få med Australien och Japan också för att lansera alla samtidigt...

Eller vill bara Apple leka med oss och skapa ovisshet (för att folk varit inne i förhand och snokat), de gillar ju sånt. ITMS kan alltså dyka upp närsomhelst i princip.....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-28 15:14

Känns självklart att dom släpper det samtidigt som tiger,, blir säkert mer uppmärksamhet i press och media..

Hoppas det blir idag. Musiktarmen vill verkligen ha lite mat nu, den har gått hungrig väldigt länge.
Men jag tror mer på att det kommer öppna framåt kvällen, kl 18 är ju ett magiskt klockslag (9 på Infinety Loop ).
/Thomas

  • Oregistrerad
  • 2005-04-28 16:33
Ursprungligen av J Thomas E:

Hoppas det blir idag. Musiktarmen vill verkligen ha lite mat nu, den har gått hungrig väldigt länge.
Men jag tror mer på att det kommer öppna framåt kvällen, kl 18 är ju ett magiskt klockslag (9 på Infinety Loop ).
/Thomas

Hoppas, hoppas....

Klockan är ju snart 8 i Cupertino, så det kanske händer något när de anställda på Apple trillar in på sina kontor. Bara de inte är som jag och inte klarar av att utföra något vettigt arbete innan första koppen kaffe har sjunkit in i blodomloppet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-04-28 16:55

Hur länge dricker dom kaffe i Cupertino egentligen???

Ursprungligen av Kronér:

Hur länge dricker dom kaffe i Cupertino egentligen???

Så blaskigt kaffe som amerikanerna lär dricka så krävs det väl ett par koppar innan det ger någon effekt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-04-28 17:19

Såklart jag vet allt. SJÄLVKLART!
Mac pytteliten kommer i Juni,
Ipod HD 1 terra dyker upp i slutet av Juli
Itunes Music store Irak släpps i Augusti tre dagar innan Sverige
Den nya skärmen är 54 tum kommer i september
Integreringen mellan tv och mac står fullständigt klar i slutet av Oktober
i November på min födelsedag släpps ITV P Som är en telefon med integrerad tv och ipod,
Men december är den riktiga presentmånaden då kommer I (Uttalas eye) Som är en ny HD kamera stor som ett öga med Carl Zeiis lins Man spelar in 600 gig genom att bara titta

Steve Jobs kommer hem på middag hemma hos mig i morgon kväll och firar att arbetet med OSXII (Pussycat) Är klar.

Så visst vet jag allt, Men är det nån som smakat på kaffet än eller

Har du ingen insiderinformation från branchen Lasse?

Lasse vet bergis allt och håller oss på sträckbänken för att jäklas.

/M

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-28 17:03

tror jag med... visst är det så att om han nu gör det, så går hans pro-medlemskap till mig?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-28 17:19

Fan har ne känsla av att det inte kommer:(

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-04-28 17:22

Ha, ha, ingen idé vi frågar honom om nåt tror jag...

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-28 17:24

ohh shitt du har verkligen koll

önskar man satt i dina skor

kommer bli en riktig catfight... eftersom microsoft imorgon kommer släppa "Lion" -jag snackade med Bill Gates över iChat igår kväll...

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-04-28 17:27
Ursprungligen av Filip:

ohh shitt du har verkligen koll

önskar man satt i dina skor

kommer bli en riktig catfight... eftersom microsoft imorgon kommer släppa "Lion" -jag snackade med Bill Gates över iChat igår kväll...

Jag trodde stenhårt på dig tills du skrev att ni pratade via iChat.

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-28 17:28

tyckte också det var lite konstigt att hitta honom, men allt fler väljer ju faktisk mac nu i och med iPoden

  • Medlem
  • Piteå
  • 2005-04-28 17:31

På tal om ingenting: Vad kommer 10.5 heta tror ni? Blir det Lion?

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-28 17:38
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-28 17:40

Jag hörde att det skulle heta OSX bäver,,
fast det är iof bara vad jag har hört,, så det behöver inte bli så..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-28 17:42

Hörde också att dom skulle byta X mot T,, OST 10.5 Bäver

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-28 17:43

KodKod tror jag...

http://www.wtv-zone.com/BigCats/kodkod/KODKODPIC.jpg

finns en del att välja mellan: http://www.wtv-zone.com/BigCats/

[edit] tillägg

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-04-28 17:50

Det som är oroande, med tanke på att klockan är 11 minuter i sex, är att licenstexten fortare är "missing" när man försöker logga in...

Edit: glömde nåt ord

Bevaka tråden