Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes Store till Sverige i April?

Tråden skapades och har fått 576 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-29 11:00

Tycker ändå att http://www.itunes.cz/ är snyggast...

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-04-29 11:02
Ursprungligen av acke:

Tycker ändå att http://www.itunes.cz/ är snyggast...

Ha, ha, den var helt underbar ju!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-04-29 11:03

Nu får det fan hända nåt snart - jag måste få tillbaka mitt liv. Öppna butiken nu. Jag har annat att göra än att hamra på "choose store", men det har tagit över mitt liv...

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 11:07
Ursprungligen av Ronta:

Nu får det fan hända nåt snart - jag måste få tillbaka mitt liv. Öppna butiken nu. Jag har annat att göra än att hamra på "choose store", men det har tagit över mitt liv...

Undrar om alla 99macare är lika galna alternativt hur många av totalen som är så besatta så livet understundom kretar kring en nätbutik som i egentlig mening inte finns. Dags för en social studie måhända?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2005-04-29 11:11
Ursprungligen av kjelle:

Undrar om alla 99macare är lika galna alternativt hur många av totalen som är så besatta så livet understundom kretar kring en nätbutik som i egentlig mening inte finns. Dags för en social studie måhända?

En social studie är nog inte att rekommendera - resultatet skulle bli katastrof, för oss... Min enda tröst är att jag uppenbarligen inte är ensam om denna besatthet, vi är ganska många här på 99mac som har samma oroväckande beteende.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 11:14
Ursprungligen av Ronta:

En social studie är nog inte att rekommendera - resultatet skulle bli katastrof, för oss... Min enda tröst är att jag uppenbarligen inte är ensam om denna besatthet, vi är ganska många här på 99mac som har samma oroväckande beteende.

Precis. Folk runt omkring mig börjar se oroade ut. Bäst att ligga lågt ett tag.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-04-29 11:12
Ursprungligen av Ronta:

Nu får det fan hända nåt snart - jag måste få tillbaka mitt liv. Öppna butiken nu. Jag har annat att göra än att hamra på "choose store", men det har tagit över mitt liv...

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-29 11:21

Tror ni inte att det är Pamarecords som bett Apple att peka om adressen för att inte siten skall dränkas av besatta iTunes-nördar?

Inte för att det spelar någon roll, men varför gör alltid amerikaner den blåa färgen i svenska flaggan ljusblå? Här har jag aldrig sett någon ljusblå flagga i flaggstängerna

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-04-29 11:28
Ursprungligen av Kristofer:

Inte för att det spelar någon roll, men varför gör alltid amerikaner den blåa färgen i svenska flaggan ljusblå? Här har jag aldrig sett någon ljusblå flagga i flaggstängerna

För att Malmö FF är svenska mästare...

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-29 11:30

har iofs insiderinfo om att Kalmar FF kommer vinna i år...

Ursprungligen av rk:

För att Malmö FF är svenska mästare...

malmö? -danskj*vlar

Som växjöbo har jag har insiderinfo om att Öste.. NÄ

Ursprungligen av Kristofer:

Inte för att det spelar någon roll, men varför gör alltid amerikaner den blåa färgen i svenska flaggan ljusblå? Här har jag aldrig sett någon ljusblå flagga i flaggstängerna

mm, den ser SKIT ut i ljusblått..... kan ingen ansvarsfull människa hjälpa dom att göra en snygg svensk flagga. Folk runt om i världen kan ju tro att folk i sverige har så dålig smak att man matchar den ljusblåa mot den gula.....

PS: Nu är de bäst dom skyndar sig med öppnandet, så jag INTE hinner betala mina räkningar innan jag kan shoppa loss på iTMS. Det gäller ju å prioritera

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-29 11:27

vad jag vet så är Maxe och de andra på pama lika intresserade av iTunes som oss, senaste jag snackade med dem satt i alla fall Maxe på en PB 17"

att säga att de är polare till mig vågar man väll inte men ....

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-29 11:34

öster? är inte det ett smörgåspålägg?

hmm Offtopic?

Ursprungligen av Kristofer:

Inte för att det spelar någon roll, men varför gör alltid amerikaner den blåa färgen i svenska flaggan ljusblå? Här har jag aldrig sett någon ljusblå flagga i flaggstängerna

För att de enda svenska flaggorna de sett i verkligheten varit urblekta?

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2005-04-29 11:52

vad ser ni den svenska flaggan nånstans, jag ser den inte när jag skall välja . Vi får som sagt vad vänta till Maj eller Juni eller så kommer den inte alls

Hmmm.. Nu pekar iaf www.itunes.se till -> www.apple.com/itunes/

Alltid något

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 12:18

Ny version också:D:D:D:D

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-04-29 12:23

Ny version? Kan inte hitta iTunes 4.8 någonstans... Däremot finns QT 7 tillgänglig i programuppdateraren nu (för oss med 10.3 i alla fall).

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 12:28

Nej 4.7.1 men den kanske e gammal sitter på en kompis dator:/

Ursprungligen av adamsen87:

Nej 4.7.1 men den kanske e gammal sitter på en kompis dator:/

Det var som FAN!!! Kan man verkligen köra iTunes på en Compis

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 12:41
Ursprungligen av David Slättne:

Det var som FAN!!! Kan man verkligen köra iTunes på en Compis

Den var riktigt dålig.

Ursprungligen av boma:

Den var riktigt dålig.

och det STÅR jag för

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-29 12:46
Ursprungligen av boma:

Den var riktigt dålig.

dålig? jepp, som gjord för oss

Ursprungligen av Filip:

dålig? jepp, som gjord för oss

ja, det är för att MacOS är fördummande enkelt att använda!

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 13:10

Lite OT i väntan på iTMS: Apropå Compis så hittade jag mitt specialarbete på en diskett häromdagen, en 5 1/4-tums diskett.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-04-29 12:34
Ursprungligen av adamsen87:

Nej 4.7.1 men den kanske e gammal sitter på en kompis dator:/

Ja, 4.7.1 är gammal. Det har ju ryktats om 4.8. Kanske den är den felande länken innan vi får iTMS...?

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-04-29 13:14

hur många är vi egentligen som sitter och uppdaterar denna sida? och hur många sitter och kollar Music Store /Choose Store typ varje kvart?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 13:23
Ursprungligen av Filip:

hur många är vi egentligen som sitter och uppdaterar denna sida? och hur många sitter och kollar Music Store /Choose Store typ varje kvart?

Många skulle jag tro...

Bevaka tråden