Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes Store till Sverige i April?

Tråden skapades och har fått 576 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Leftrustle:

Tror ärligt att Apple Sverige gärna väntar tills Kent är färdig med sin singel, för det vore ju en fantastisk start på iTMS.

Precis. Sveriges absolut bäst säljande band (genom tiderna?) släpper en unik singel, enbart på ITMS - det är STORT. Det är bara att hålla tummarna!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-05-04 12:20
Ursprungligen av Jernberg:

Precis. Sveriges absolut bäst säljande band (genom tiderna?) släpper en unik singel, enbart på ITMS - det är STORT. Det är bara att hålla tummarna!

Domdäringa ABBA då, har inte de krängt ett par skivor...?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-04 12:17
Ursprungligen av Leftrustle:

Tror ärligt att Apple Sverige gärna väntar tills Kent är färdig med sin singel, för det vore ju en fantastisk start på iTMS.

Men Kent finns ju att köpa på Brittiska ITMS (eller är jag ute och Cyklar...?) och detta skulle ändå inte förklara varför alla andra länder det ryktades om inte fått ITMS ännu...

Men jag håller tummarna utav bara f*n.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-04 12:29
Ursprungligen av Maxim:

Men Kent finns ju att köpa på Brittiska ITMS

Finns i den italienska iaf.. dit jag kom in av misstag

Även Dr. Alban och Rednex har sålt 6 gånger fler skivor

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-04 12:24
Ursprungligen av Leftrustle:

Även Dr. Alban och Rednex har sålt 6 gånger fler skivor

Och om inte det är skrämmande så säg...

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-05-04 12:27
Ursprungligen av Maxim:

Och om inte det är skrämmande så säg...

Kanske får vi se Rednex på iTunes Essentials i sommar? Undrar hur de ska hitta 25 "Deep cuts"...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-04 12:44
Ursprungligen av skamuel:

Kanske får vi se Rednex på iTunes Essentials i sommar? Undrar hur de ska hitta 25 "Deep cuts"...

Hemska tanke!... Men om det är det som krävs för att vi skall få ITMS:SE så är det lugnt med mig...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-04 13:44

ITMS

vilken dag som helst, citat från en väl förankrad källa i skivbolagsbraschen

Kommer om fem minuter. Jag känner det i min vänstra lilltå. Det killar precis som det gjorde precis innan iMac-uppdateringen i går.

Jag har en polare vars farsas svågers kusins avlägsna släkting jobbar på ett independentbolag i Kiruna, och han säger att iTMS kommer denna månad

  • Oregistrerad
  • 2005-05-04 13:55

Det kommer aldrig någon ITMS...det verkade ju så bra förra veckan...

När antalet anslutningar till iTMS från Sverige går under 9 miljoner om dagen släpper dom det.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-04 14:52

Lugn allihop! De lanserar inte nya uppgraderingar på PowerMac, iMac och eMac samtidigt, eller hur?! Utan Apple lanserar saker olika dagar/veckor. Så lugn det kommer.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-04 14:57

Det är lustigt vad alla försöker finna mönster för Apples beslut. Det påminner mig om när alla politiska reportrar sysslade med Kremlologi under den gamla onda tiden.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-05-04 16:16

Applelogi är ett synnerligen intressant ämne. Någon med fil kand?

  • Oregistrerad
  • 2005-05-04 18:18

Itms Var är Du?!!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-04 20:49

ITMS för Sverige 16 maj 2005

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-05-04 20:58
Ursprungligen av Clavius:

ITMS för Sverige 16 maj 2005

Har du källor, eller kliar det bara i lilltån?

  • Oregistrerad
  • 2005-05-06 20:34
Ursprungligen av skamuel:

Har du källor, eller kliar det bara i lilltån?

Det kliar i min stortå, seriöst

  • Medlem
  • 2005-05-09 17:16

DI:

Apples skivaffär på nätet, Itunes, har premiär i Sverige i morgon tisdag vid midnatt, uppger flera källor till di.se. Apple uppges också lansera Itunes på ytterligare marknader i Europa.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-09 17:18
Ursprungligen av capu:

DI:

Apples skivaffär på nätet, Itunes, har premiär i Sverige i morgon tisdag vid midnatt, uppger flera källor till di.se. Apple uppges också lansera Itunes på ytterligare marknader i Europa.

Heheh låter ju lovande....

... men de känns som man hört de förut

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-05-09 17:22
Ursprungligen av MsB:

Heheh låter ju lovande....

... men de känns som man hört de förut

Men såhär konkret har det väl aldrig varit? Dag och tid, från en seriös tidning som DI?

  • Medlem
  • 2005-05-09 17:46
Ursprungligen av capu:

DI:

Apples skivaffär på nätet, Itunes, har premiär i Sverige i morgon tisdag vid midnatt, uppger flera källor till di.se. Apple uppges också lansera Itunes på ytterligare marknader i Europa.

Skicka gärna med länk till sånt där;)

  • Oregistrerad
  • 2005-05-09 17:53

Det här låter ju lysande, men varför vid midnatt? Det låter ju inte som Apple.
Här är en länk till DI.
http://di.se/Index/Nyheter/2005/05/09/143184.htm

Ursprungligen av maco:

Skicka gärna med länk till sånt där;)

DIs hemsida kanske?: http://di.se/nyheter/

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2005%5c05%5c09%5c143184&SectionId=IT&menusection=ITTelekom;ITTelekomNyheter

  • Oregistrerad
  • 2005-05-09 20:23

Tror ni iTms fungerar bra med modem? Jag lär väl få sitta med det tills oktober eller nåt. Det har varit på gång i 3 år men i höst kommer det... Hoppas jag. Om inte så :eek:

Kan iTunes 4.8 och QuickTime 7 för Windows släppas samtidigt tro och samtidigt får vi se iTMS i de nya aktuella länderna?

Ursprungligen av Chaosstar:

Kan iTunes 4.8 och QuickTime 7 för Windows släppas samtidigt tro och samtidigt får vi se iTMS i de nya aktuella länderna?

Nää, vad menar han?

Bevaka tråden