- Gäst
- Oregistrerad ●
hur många är vi egentligen som sitter och uppdaterar denna sida? och hur många sitter och kollar Music Store /Choose Store typ varje kvart?
Jag sitter i princip och håller andan...
Som en föregående skribent skrev... Det är dags att det kommer igång snart så man kan fortsätta med sitt liv.
Är det inte lite märkligt att www.itunes.se pekar till www.apple.com/itunes på dem amerikanska siten och inte till www.apple.com/se/itunes/jukebox.html på den svenska. Knappar man in www.itunes.dk kommer man till www.apple.com/dk/itunes/jukebox.html.
men varför finns inga Beatles-skivor på Music Store? Är inne på UK och kollar, inte heller något av beatlarna som enskilda artister...
är jag helt körd som inte hittar eller?
Det är väl för att Apple Records stämmer Apple Computer för jämnan? Apple Computer har ju en gång lovat (under en tvist ang. namnet) att inte börja med musik vilket Apple Records tycker att det har de nu gjort.
Som ny medlem hoppar jag direkt till denna spännande följetång... Sitter själv o biter på naglarna utan att få nått vettigt gjort. Skönt o se att när man kom hit så var man inte ensam om denna, på gränsen till in absurdum, besatthet. Tror jag kommer trivas på detta forum..
Kan det vara kl 18.00 som gäller, det är ju då som Tiger får börja säljas i Butikerna i Sverige.
Jag har en känsla av att de inte kommer släppa iTMS till oss innan Tiger-lanseringen. På måndag eller så kan de plocka bort det svarta stuket på apple.com och skriva något fint om iTMS istället...
Jag har en känsla av att de inte kommer släppa iTMS till oss innan Tiger-lanseringen. På måndag eller så kan de plocka bort det svarta stuket på apple.com och skriva något fint om iTMS istället...
Tja rk du kanske har rätt. Varför skulle de splittra fokus och dra bort uppmärksamhet från Tigerlanseringen genom att släppa ITMS samtidigt? Jag tänkte på just det där själv men naiv som man är så hoppades man ju på itms också. Det är nog bara att vänta. Kanske till veckan.
trevlig helg så länge.
Som ny medlem hoppar jag direkt till denna spännande följetång... Sitter själv o biter på naglarna utan att få nått vettigt gjort. Skönt o se att när man kom hit så var man inte ensam om denna, på gränsen till in absurdum, besatthet. Tror jag kommer trivas på detta forum..
Välkommen!
Visst, här kan tiden dödas och nästan upphöra...
Försöker själv se det från den ljusa sidan. För varje minut som går innan lansering sparar jag pengar. Har vi riktig tur blir det bara hitlistemusik i den svenska versionen och då klarar jag mig undan utan att förlora en spänn.
Ha ha! Dagens optimist!
Försöker själv se det från den ljusa sidan. För varje minut som går innan lansering sparar jag pengar. Har vi riktig tur blir det bara hitlistemusik i den svenska versionen och då klarar jag mig undan utan att förlora en spänn.
Så sant, så sant så....
Ge mig iTMS nu! Jag har för mycket pengar.
Ge mig dina pengar! Jag har för mycket fritid.
men kära per , när blir det i vår svenska tid då? och när släpps tiger där?
vad jobbigt om det bara är ett rykte, ingenting mer händer...
och JAAA jag har läst tråden, vet att folk redan kunnat köpa, osv osv men tänk om...
jag skulle gråta blod