- acke
- Medlem ●
- Stockholm
Nu får det fan hända nåt snart - jag måste få tillbaka mitt liv. Öppna butiken nu. Jag har annat att göra än att hamra på "choose store", men det har tagit över mitt liv...
Undrar om alla 99macare är lika galna alternativt hur många av totalen som är så besatta så livet understundom kretar kring en nätbutik som i egentlig mening inte finns. Dags för en social studie måhända?
Undrar om alla 99macare är lika galna alternativt hur många av totalen som är så besatta så livet understundom kretar kring en nätbutik som i egentlig mening inte finns. Dags för en social studie måhända?
En social studie är nog inte att rekommendera - resultatet skulle bli katastrof, för oss... Min enda tröst är att jag uppenbarligen inte är ensam om denna besatthet, vi är ganska många här på 99mac som har samma oroväckande beteende.
En social studie är nog inte att rekommendera - resultatet skulle bli katastrof, för oss... Min enda tröst är att jag uppenbarligen inte är ensam om denna besatthet, vi är ganska många här på 99mac som har samma oroväckande beteende.
Precis. Folk runt omkring mig börjar se oroade ut. Bäst att ligga lågt ett tag.
Nu får det fan hända nåt snart - jag måste få tillbaka mitt liv. Öppna butiken nu. Jag har annat att göra än att hamra på "choose store", men det har tagit över mitt liv...
Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Inte för att det spelar någon roll, men varför gör alltid amerikaner den blåa färgen i svenska flaggan ljusblå? Här har jag aldrig sett någon ljusblå flagga i flaggstängerna
För att Malmö FF är svenska mästare...
Inte för att det spelar någon roll, men varför gör alltid amerikaner den blåa färgen i svenska flaggan ljusblå? Här har jag aldrig sett någon ljusblå flagga i flaggstängerna
mm, den ser SKIT ut i ljusblått..... kan ingen ansvarsfull människa hjälpa dom att göra en snygg svensk flagga. Folk runt om i världen kan ju tro att folk i sverige har så dålig smak att man matchar den ljusblåa mot den gula.....
PS: Nu är de bäst dom skyndar sig med öppnandet, så jag INTE hinner betala mina räkningar innan jag kan shoppa loss på iTMS. Det gäller ju å prioritera
För att de enda svenska flaggorna de sett i verkligheten varit urblekta?
Hmmm.. Nu pekar iaf www.itunes.se till -> www.apple.com/itunes/
Alltid något
Den var riktigt dålig.
och det STÅR jag för
dålig? jepp, som gjord för oss
ja, det är för att MacOS är fördummande enkelt att använda!