Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2011-10-30 00:56
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Glad att jag tog beslutet att överge Spotify. Att köpa musiken i iTunes och kunna skicka den fritt mellan mina iOS-enheter är bara underbart. Eller för den delen fritt kunna välja var jag vill spela upp min musik och i vilket program.

Varför överge Spotify? Jag kör med båda (fast inte samtidigt). Bra när man vill kolla in en skiva till exempel.

Ursprungligen av jac:

Varför överge Spotify? Jag kör med båda (fast inte samtidigt). Bra när man vill kolla in en skiva till exempel.

Den första frågan är besvarar i forumets "stora" tråd, http://www.99.se/itunes-app-store/289007-varfor-valjer-bort-spotify.html. Vill inte starta en djupare diskussion om det i denna tråd.

Jag kan kika in skivor genom iTunes förhandslyssning på 1 minut och 30 sekunder per låt.

Senast redigerat 2011-10-30 02:16
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-30 08:11
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Glad att jag tog beslutet att överge Spotify. Att köpa musiken i iTunes och kunna skicka den fritt mellan mina iOS-enheter är bara underbart. Eller för den delen fritt kunna välja var jag vill spela upp min musik och i vilket program.

Jag är också glad, gjorde samma sak i somras.

Dags för Buddh!

Jag vaknade 10 mins innan det var försent att ta tvätt-tiden, sen kollade jag på datorn, då var jag ju i riktigt god tid helt plötsligt!

Dessutom har jag beställt vita stänk-skärmar till min miyata-racer, vita bromsar och kanske även en ny framgaffel till min andra fina racer i svart och guld!

Efter några jobbiga år så har vi till slut fördelat ut iphones till hela familjen inklusive frun. Nu har äldsta sonen min gamla 4:a (uppgradering från min gamla 3Gs)

Frun fick en vit 4:a i nyskick som jag köpte av en kompis (bara för att förklara i vilket skick den är i så hade han kvar plasten runt kartongen, alla kablar var inlindade i sina förpackningsplaster och skyddplasten tillbaka satt på skärmen). Frugan undrade hur har han fått den så ren....

Och yngsta sonen hade redan en 4:a

Så nu är det komplett:)

Och jag trodde först att du hade stavat Miata fel:)

Ursprungligen av BlackSmp:

Och jag trodde först att du hade stavat Miata fel:)

Har tagit bort alla dekaler på ramen, men jag tror det stod Koga Miyata på den... :S
Heter den Miata? *blush*

  • Medlem
  • 2011-10-30 12:15
Ursprungligen av klarabara:

Har tagit bort alla dekaler på ramen, men jag tror det stod Koga Miyata på den... :S
Heter den Miata? *blush*

Jag googlade på Miyata och det är ett japanskt cykelmärke

Ursprungligen av klarabara:

Har tagit bort alla dekaler på ramen, men jag tror det stod Koga Miyata på den... :S
Heter den Miata? *blush*

Nej... Min bil kallas Miata (se på profilbilden) så det var därför, din cykel heter Miyata (jag googlade också)

Sitter och tittar på Formula 1 BBC intro (rejält i efterhand) och är glad att ingen skriver resultat här, bara visar sin glädje över motorsport!

Bob Gruen (Fotograf) berättar på Kunskapskanalen om Rock-Foto:

"...it was a good picture. yeah, Michael [Jackson] had his ORIGINAL face on...lifting up a record..."

Sällan det glimtar till på TV, men det här var en kul fotograf,

Får kontra min post i sur-tråden idag då nedanstående helt oväntat landade i brevlådan just nu.

Glad vet jag inte, men det var lite kul.

[ATTACH="CONFIG"]30943[/ATTACH]

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-11-01 12:36

Fanns ingen i min brevlåda idag. Men nu vet man åtminstone att de är på gång

Ursprungligen av keptang:

Får kontra min post i sur-tråden idag då nedanstående helt oväntat landade i brevlådan just nu.

Glad vet jag inte, men det var lite kul.

[ATTACH="CONFIG"]30943[/ATTACH]

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-11-01 13:25

Sista tentan för denna period är nu skriven. Ska fira med en öl och bra musik.

Edit: Först en hamburgare och julmust.

Möjligheten att få ett stort utbud av amerikanska tv-serier är dagens glädje! Tog tag i saken och hyrde in mig hos StrongVPN för att få ett amerikanskt IP-nummer, och då kommer man plötsligt åt en massa på helt laglig väg.

Sålt min iPhone idag - till en medlem på forumet.

Det gjorde mig glad.

Nu skall jag bara bli av med Vinterdäcken så kan jag gå in i affären och handla en 4s rakt över disk.

EDIT: Dagen efter. Luren såld, däcken sålda, luren beställt, hämtar imorrn på telia backaplan 5795:-
Inte dåligt kunna ha 24h levtid på världens mest eftertraktade telefon....

Senast redigerat 2011-11-02 21:12
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-11-03 15:17

Att köra följande kommando i terminalen gjorde mig lite gladare

say -v cello d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d
Ursprungligen av joakimo:
say -v cello d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d d

Får mej att tänka på alla easter eggs som fanns på 90-talet.

Pepe har tackat nej till nästa års Speedway GP serie!!!

Skönt att slippa honom, ser ut att bli ersatt av Martin Vaculík.

Är glad för att jag fick högsta betyg i praktiken och ett sjukt fint omdöme på sista hemtentan. Någon gång får man väl skryta lite?

Valencia circuit

  • Medlem
  • 2011-11-05 11:44

Kommer det till mac?

Ursprungligen av jac:

Kommer det till mac?

Tror inte det med tanke på att GTA IV inte ens finns med på deras sida

Rockstar Games

och announcement

GRAND THEFT AUTO IV - Rockstar Announces Grand Theft Auto on Mac (News)

kom för knappt två månader sedan, 2013 kanske...

Min favorit tråd då jag nästan alltid är glad nuförtiden...

Okänt videoformat "facebook".
  • Medlem
  • 2011-11-05 13:44
Ursprungligen av LCR:
Ursprungligen av jac:

Kommer det till mac?

Tror inte det med tanke på att GTA IV inte ens finns med på deras sida

Rockstar Games

och announcement

GRAND THEFT AUTO IV - Rockstar Announces Grand Theft Auto on Mac (News)

kom för knappt två månader sedan, 2013 kanske...

Sant. Men det ger ändå ett visst hopp att kanske, kanske, utvecklar de gta v för Mac samtidigt.

Jag har precis köpt en begagnad iPhone 4! Den blev lite dyrare än vad jag först hade tänkt mig, men efter att ha bevakat Blocket i nästan en månads tid och alltid varit liiiite för sent ute på de med rätt pris så slog jag idag till på en. Jag har just nu en 3G och det ska bli riktigt skönt att byta upp mig och kunna köra iOS 5, och min bror är väldigt glad då han kommer att få ta över min gamla telefon.

Har varit ute på Mälaren och fiskat hela dagen i tävlingen www.kingofmälaren.se.

Grymt skönt och grymt trött nu.

Bevaka tråden