Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det skulle jag posta i surtråden:) då har jag ju lånat ut pengar till staten i onödan;)

Kommit fram till Bangkok, sovit ett par timmar, 2 månaders semester framför sig, känns bra.

Ursprungligen av keptang:

Kommit fram till Bangkok, sovit ett par timmar, 2 månaders semester framför sig, känns bra.

Underbart nice! Ha det gott!;)

Ursprungligen av keptang:

Kommit fram till Bangkok, sovit ett par timmar, 2 månaders semester framför sig, känns bra.

Lagom smart att signa upp sig som forumvärd någon dag innan?

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2012-03-29 21:23
Ursprungligen av eskimo:

Lagom smart att signa upp sig som forumvärd någon dag innan?

Hände inte exakt samma sak med en av de första forumvärdarna? Det verkar vara mer regel än undantag

Ursprungligen av eskimo:

Lagom smart att signa upp sig som forumvärd någon dag innan?

Varför inte? Vi lever i 2012, du vet internet och sånt finns över hela världen.

  • Medlem
  • 2012-03-29 11:00

Sten Tolgfors avgår! Bästa nyheten sen Sahlin lämnade politiken. Hoppas hela regeringen får hälsa hem nu!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-03-29 14:18

Får köra en extratur i morgon. Gjorde väl något rätt i alla fall.

Ursprungligen av MatsOlov:

Får köra en extratur i morgon. Gjorde väl något rätt i alla fall.

Grattis!

riktigt glad för nu har jag fått min andra 3 TB Disk till min Drobo ...

Bara att införskaffa 3 till så är jag uppe i minna 15 TB godis ..

Lär få posta i surtråden så det jämnar ut sig...

Har fått min iPad2 idag så det är jag jätteglad över även om jag tycker den känns lite tung att hålla i ibland

...

Är glad över att jag fick min iPhone 4S igår! Mindre glad över att portering av mitt gamla nummer sker först på tisdag...

  • Medlem
  • 2012-03-30 14:16

Stort grattis till luren!

Ursprungligen av Capeman:

Är glad över att jag fick min iPhone 4S igår! Mindre glad över att portering av mitt gamla nummer sker först på tisdag...

Ursprungligen av Korsriddaren:

Stort grattis till luren!

Tack! Trodde iPhone 4S skulle bli den första iPhonemodell jag hoppade över, men icke! Bara lite försenad.

  • Medlem
  • 2012-03-31 17:17

Jag utgår kallt ifrån att du är svinnöjd med luren!

Ursprungligen av Capeman:

Tack! Trodde iPhone 4S skulle bli den första iPhonemodell jag hoppade över, men icke! Bara lite försenad.

Ursprungligen av Korsriddaren:

Jag utgår kallt ifrån att du är svinnöjd med luren!

Ehm, det kan man lugnt påstå! Har inte använt den så mycket än, väntar som sagt fortfarande på nummerporteringen...

Är glad att Capeman fått sin mobil.
Är mindre glad över att jag inte fått den jag ska ge bort än.

Är glad över att jag fick mitt sigma 105/2,8 sålt idag för en bra slant + att jag även köpte ett 50mm/1,4 för en annan bra slant!

  • Medlem
  • 2012-03-30 14:16

Är riktigt jäkla glad över att jag idag fått mitt nya iPhonebakstycke, och även skruvat på detsamma. Bakstycket som sprack när jag tappade luren i asfalten, har jag gömt undan som varnande exempel i en byrålåda.

Ursprungligen av Korsriddaren:

Är riktigt jäkla glad över att jag idag fått mitt nya iPhonebakstycke, och även skruvat på detsamma. Bakstycket som sprack när jag tappade luren i asfalten, har jag gömt undan som varnande exempel i en byrålåda.

Om det ska tjäna någon nytta som varning så tejpa upp det på kylskåpsdörren istället.

och... Jobbat klart, solen skiner, det är iofs lite kallt men det är bara att skruva upp värmen på full och ta ner suffletten! Nu ska busköras med lilla cabben:)

  • Medlem
  • Vattholma
  • 2012-03-30 22:24

Jag har varit på What´s Your Story som är en dag för inbjudna, av Nikon, på Fotografiska i Sthlm. Förutom alla produkter som fanns på plats så fanns även Adobe som visade LR4 och CS6 m.m. och Apple som visade Final Cut Pro X. Jag har bara läst om CS6 men det verkar väldigt intressant med en hel del förbättringar, läs förenklingar, för den som jobbar med bilder m.m.

Men det bästa av allt var så klart att Nikon än en gång har bjudit in två stora fotografer, Bill Frakes samt en av mina stora idoler Joe McNally. Båda två är sköna snubbar som har sysslat med det här sen en annan var liten, de vet vad de pysslar med.
Men framför allt är de duktiga på att tala, speciellt Joe som bjuder till ordentligt med massor av humor och roliga historier.
En riktigt bra dag, det behövs såna avbrott ibland så att ekorrhjulet kan snurra vidare sen.
För att toppa det så fick jag ett samtal sen om att min Nikon D4 ligger och väntar på mig uppe i norr. Bra skit som jag brukar säga.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2012-03-31 18:11

Nu är allt klart för semestern som börjar på måndag, flyg till Bangkok, stannar där två veckor och åker sedan
vidare till Tokyo för en vecka och sedan tillbaks till Bangkok för en avslutande vecka.

En månad i värmen, och sitta under körbärsträden i Ueno-parken och kolla på de fallande blommorna på min födelsedag.

Allt enligt plan.

YES!

Jag är så glad för att trots allt så är det långt kvar innan vi når ner till nivån på IDGs kommentars forum:)

Är glad för att nummerporteringen nu är klar och jag kan börja använda min 4S! Dessutom är jag glad över att jag ska få träffa läkare idag och förhoppningsvis bli av med min halsfluss (eller vad det nu är).

  • Medlem
  • International user
  • 2012-04-03 11:22

För jag fick precis nytt jobb!!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-04-03 11:32
Ursprungligen av Yes:

För jag fick precis nytt jobb!!

Stort grattis!

Ursprungligen av Yes:

För jag fick precis nytt jobb!!

Slut på kaffe-jobbet?

  • Medlem
  • International user
  • 2012-04-03 19:04
Ursprungligen av PeeMaN:

Slut på kaffe-jobbet?

Nej, nej! Det slutar jag aldrig med. Ett annat jobb som avslutas
Du kan ff beställa en maskin om du vill

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-04-03 17:23

Har de senaste dagarna setat och försökt lärt mig Cinema 4D. Jag kände precis att jag börjat få lite grepp om funktionerna och ett visst glädjerus uppstod. Det tråkiga är att jag märker hur mycket mer datorkraft jag behöver/vill ha för att rendrera, tar en evighet på min MBP(2009).

Bevaka tråden