Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Välkommen till nya 99mac!

Tråden skapades och har fått 886 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Snyggt!

Ursprungligen av Redaktionen:

Nu nylanseras 99mac med ett nytt utseende och en helt ny plattform i bakgrunden. Här är några av alla nyheter.

Läs hela artikeln här

Kul med förändring!

Ursprungligen av lappen71:

Nu var det mycket men varför ser man inte vem som gillat ett inlägg?

Flera olika anledningar. Vi vill minska på allt clutter i trådvyerna och fokusera mer på innehållet samt om det är uppskattat eller ej än vilka som gjorde det, därför har inlägg med 3+ gillningar en grön färg numera. Dessutom upplever vi att gillandet blir spontanare om man inte permanent måste lägga sitt namn till en åsikt, och vi vill uppmuntra till att man motiverar varför man håller med om något om man själv vill att namnet ska synas. Vi hoppas även att det ska hjälpa till att göra alla röster lika mycket värda, att man är mer benägen att gilla något för att man själv har en åsikt än för att en känd forummedlem eller vän har klickat först.

Den ursprungliga tanken var att visa vilka som har gillat i en separat vy, men vi har inte hunnit ta fram någon design för det så för tillfället syns bara vem som har gillat ens inlägg i profilflödena. Vi får se vilken riktning vi går med det här i framtiden, om vi lägger till en möjlighet att se det via forumet, behåller som det är eller gör rösterna anonymare. All feedback uppskattas.

Märkligt. Mina kommentarer hamnade i en annan tråd. Nåja, kanske att jag skrev i fel svarsruta... Nej, vid närmare eftertanke tror jag inte det. Däremot ångrade jag mig vid något tillfälle, tryckte på cmd-Z och - vad jag trodde - sidan laddades plötsligt om. Kanske byttes även flik och tråd? Något skumt är det.

Anyway, här är kommentarerna:
http://www.99mac.se/forum/p/2136690
http://www.99mac.se/forum/p/2136690

WTF?

Det fungerar inte att klicka på det enskilda postnumret och få en länk dit. Länken går bara till tråden i sig!
Mina kommentarer ligger i post #52 och #53.

WTF2: Var är kommentar #51? Det är ett hopp mellan #50 och #52 (som båda råkar vara skrivna av mig fast med flera månaders mellanrum.

För säkerhets skull kopierar jag in rubbet här:
--------------------------------------------------
1. Tidsinställningen. Jag vill inte se att jag har gjort ett inlägg kl 03.26 svensk tid nu när jag inte befinner mig i svensk tidszon. Lokal tid tillbaka i forumet alltså, tack.

2. Misstänker också att fler möjligheter till personliga fininställningar har försvunnit.

3. Man kan inte ångra med cmd-Z i snabbsvarsrutan. Sidan laddas om och allt man skrivit blir borta.

4. Tydligen _är_ blått det nya bruna. Tyckte mig läsa mellan raderna i svaret i beta-sajten för ett par dagar sedan att denna standard-1A-internetblå kulören bara var tillfällig... Så äro tydligen icke fallet?

5. Håller med om det här med citat-trianglarna som måste tryckas på i ett. Nu sitter jag iofs och läser 99mac till 99,9% av tiden på datorskärm, men hur i hela friden kan det vara lättare att dutta på en minipil på sin iPhone istf att scrolla lite? Särskilt med tanke på att triangeln till "första olästa inlägg" tydligen försvann då den var för liten för iOS-enheter...

6. Inlägg hamnar inte i tidsordning. Eller beror det på dagens omläggning?
http://www.99mac.se/forum/p/2134696
Det inlägg jag skrev "03.20" står som #5, och det jag skrev "03.24" står som #4.
(Och som sagt ang tidsinställningarna - jag skrev det på min förmiddag, så i fortsättning vill _jag_ läsa 10.20 resp 10.24.)

7. Trycker jag på snabbsvar i ovan nämnda tråd, skriver en kommentar och sedan trycker på "Avancerat" citerar jag istället hela första inlägget i tråden.

8. Inga smileys i vare sig snabbsvars- eller avanceratrutan.

Safari 5.1.7 (6534.57.2)
OSX 10.6.8

Senast redigerat 2013-02-01 18:11
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-02-01 18:03

En klar brist på Avatarer att välja mellan.

Snyggt!

Vilken programvara har ni övergått till (fr vBulletin)?

Ursprungligen av Stefan Johansson:

Snyggt!

Vilken programvara har ni övergått till (fr vBulletin)?

Allt är utvecklat in-house av oss.

Ursprungligen av lappen71:

Det har stått på på första sidan i forumet bra länge att dom PM du ville ha kvar var du tvungen att ladda ner får att ha kvar dom

Nog hade det väl varit en sådan sak ni kunde skickat ett mail om? Av alla saker som ni har befogenheter att skicka ut mail om så borde den här varit på top1. En del av oss (ganska många) är inte superaktiva på förstasidan och jag såg det meddelandet först igår natt. Lite för ont om tid att fixa något.

Vad gäller koll på heta/bevakade/nya inlägg etc var det mycket älskade funktioner som det var. Jag fick på fingrarna när jag flyttade på en av dessa när jag gjorde om navigeringen i förra upprycket och då fanns ingen tillförlig statistik över hur de användes. Hade varit bra ifall ni frågade oss vilka funktioner som var älskade genom en liten enkät till de mest aktiva på forumet. Jag kanske inte föll in i den kategorin för jag fick inget mail om det.

Jag känner att menyn med "mina händelser" är helt överbelamrad. Om man behöver scrolla i en dropdown-meny måste man se efter vad som egentligen händer där. Jag måste numer klicka, få upp menyn, flytta muspekaren i sidled och scrolla hela siten för att kunna klicka på bevakningar. Annars scrollar jag igenom en evighet av saker jag inte bryr mig om.

När jag då klickar på den bevakade tråden så kommer jag omedelbart till första inlägget i tråden, vilket kan vara första av flera hundra. Istället för det som borde vara det relevanta för mig då det är en bevakad tråd, det senast skrivna inlägget.

För övrigt, kul att det äntligen har gått bort från det bruna men nu ser det kallt och opersonligt ut. Kunde vara vilket forum som helst nu.. Känner också att det är rätt så rörigt och att länkarna till höger är utanför wrappen så jag tror jag att det är reklam, det faller mig inte in att läsa dem i alla fall. Överkanten av siten känns som om den hänger i luften, med den svarta listen som fanns förut var det en topp/slut som inte finns nu och som jag saknar.

//interaktionsdesignern Klara

Ser nu också att man inte får hänvisa till postnumreringen (som ju skrivs med brädgård+nummer uppe till höger i varje post även i det nya forumet) då det tolkas som en hashtag!

Clutter och clutter - all info i det gamla utseendet fyllde ju sin funktion.

Som att veta vem som skapade en tråd och inte bara se vem som skrev det senaste inlägget (i Aktiva-listan exvis).

Sidorna är så himla luftiga att man bara ser det första inlägget (och knappt det) när man går till en tråd. Först reklam, logga, menyer, luft, luft, rubrik, knappar, luft, linjer, och - har jag nämnt det förut - luft och till sist längst ner på min högupplösta (men ej retina) 15" MBP kan man börja läsa inlägg nummer ett.

Varför kan inte sökrutan ligga inne i den svarta menyraden? Ligger och svävar lite oprecist ovanför ens avatar.

Under denna snabbsvarsruta står "Svarar på trådens första inlägg. Vill du svara på ett särskilt inlägg rekommenderar vi att du istället använder knappen "svara". Kom ihåg att ha forumets trivselregler i åtanke när du svarar i trådar." Vilken "Svara"-knapp? De knappar som finns här under är "Skicka svar" och "Avancerad". Högst upp på sidan (som man inte ser när man skriver i snabbsvarsrutan) finns en knapp som heter (---scroll---scroll---för att kolla vad knappen heter---scroll---scroll) "Skriv svar". Är det den som avses. Och vad är det som menas _egentligen_? Är det månne citera-funktionen som avses? Ja nu ser jag - "citera" heter numera "svara"... :blush:

Kanske att texten borde lyda [...] istället använder knappen "svara" i just det inlägget.

Men medge att det finns ett förskräckligt stort antal sätt att "svara" på!

Väldigt mycket luft också runt avataren nu när allt utom användarnamnet och texten "medlem" har försvunnit - antalet poster, medlems sedan, ålder, och belägenhet. Det är något som gör att det inte känns helt rätt. Lite för anonymt kanske? Tråkigare? Kanske likadant med anoymiseringen av Gilla. För sterilt på något sätt. Misstänker också att den borttagna bildbifogningsfunktionen kommer att medverka till detta – antalet trådar med bilder typ roliga dialogrutor och "stoppa pressarna kommer ju att bli mindre aktiva då det blir bökigare att snabbt och enkelt slänga upp bilder. Får väl se om känslan håller i sig även framöver.

Ursprungligen av klarabara:

Nog hade det väl varit en sådan sak ni kunde skickat ett mail om? Av alla saker som ni har befogenheter att skicka ut mail om så borde den här varit på top1. En del av oss (ganska många) är inte superaktiva på förstasidan och jag såg det meddelandet först igår natt. Lite för ont om tid att fixa något.

Vad gäller koll på heta/bevakade/nya inlägg etc var det mycket älskade funktioner som det var. Jag fick på fingrarna när jag flyttade på en av dessa när jag gjorde om navigeringen i förra upprycket och då fanns ingen tillförlig statistik över hur de användes. Hade varit bra ifall ni frågade oss vilka funktioner som var älskade genom en liten enkät till de mest aktiva på forumet. Jag kanske inte föll in i den kategorin för jag fick inget mail om det.

Jag känner att menyn med "mina händelser" är helt överbelamrad. Om man behöver scrolla i en dropdown-meny måste man se efter vad som egentligen händer där. Jag måste numer klicka, få upp menyn, flytta muspekaren i sidled och scrolla hela siten för att kunna klicka på bevakningar. Annars scrollar jag igenom en evighet av saker jag inte bryr mig om.

När jag då klickar på den bevakade tråden så kommer jag omedelbart till första inlägget i tråden, vilket kan vara första av flera hundra. Istället för det som borde vara det relevanta för mig då det är en bevakad tråd, det senast skrivna inlägget.

För övrigt, kul att det äntligen har gått bort från det bruna men nu ser det kallt och opersonligt ut. Kunde vara vilket forum som helst nu.. Känner också att det är rätt så rörigt och att länkarna till höger är utanför wrappen så jag tror jag att det är reklam, det faller mig inte in att läsa dem i alla fall. Överkanten av siten känns som om den hänger i luften, med den svarta listen som fanns förut var det en topp/slut som inte finns nu och som jag saknar.

//interaktionsdesignern Klara

(Nu får jag tillfälle att testa även citera-funktionen – som ju heter "svara" numera)

Va - bjöd ni inte ens in Klara för förhandstitten för några dagar sedan? (Som kanske märks av tidigare inlägg har jag varit mycket nöjd med det tidigare utseendet och funktion av siten. Utom sökfunktionen förstås, men den kan inte Klara lastas för).

Vad gäller PM fick jag ett mejl för kanske en vecka sedan, men det var inte helt lätt att spara ner PMena i något format som faktiskt behöll åäö i texten.

Tillägg: Vid närmare eftertanke var det nog också/eller en sorts påminnelse typ "klibbig" som kom upp när man gick in i forumet. Men så fort den hade lästs blev den osynlig och kunde inte hittas igen. "Engångstext" som lätt kunde missas.

@klarabara:

Citat:

Nog hade det väl varit en sådan sak ni kunde skickat ett mail om? Av alla saker som ni har befogenheter att skicka ut mail om så borde den här varit på top1. En del av oss (ganska många) är inte superaktiva på förstasidan och jag såg det meddelandet först igår natt. Lite för ont om tid att fixa något.

Det låg ett kungörande i forumet en god tid innan bytet.

Citat:

Vad gäller koll på heta/bevakade/nya inlägg etc var det mycket älskade funktioner som det var. Jag fick på fingrarna när jag flyttade på en av dessa när jag gjorde om navigeringen i förra upprycket och då fanns ingen tillförlig statistik över hur de användes. Hade varit bra ifall ni frågade oss vilka funktioner som var älskade genom en liten enkät till de mest aktiva på forumet. Jag kanske inte föll in i den kategorin för jag fick inget mail om det.

Dessa sidor motsvaras närmast av aktiva trådar, den största skillnaden är att trådars status representeras av ikonen istället för att man filtrerar bort lästa ämnen.

Citat:

Jag känner att menyn med "mina händelser" är helt överbelamrad. Om man behöver scrolla i en dropdown-meny måste man se efter vad som egentligen händer där. Jag måste numer klicka, få upp menyn, flytta muspekaren i sidled och scrolla hela siten för att kunna klicka på bevakningar. Annars scrollar jag igenom en evighet av saker jag inte bryr mig om.

Om du inte har musen ovanför händelserna så scrollar du fönstret istället för listan.

Citat:

När jag då klickar på den bevakade tråden så kommer jag omedelbart till första inlägget i tråden, vilket kan vara första av flera hundra. Istället för det som borde vara det relevanta för mig då det är en bevakad tråd, det senast skrivna inlägget.

Om du klickar på rubriken kommer du till trådstarten, och om du klickar på statusikonen kommer du till det första olästa inlägget. Den som senast svarade i en tråd har tyvärr inte fått plats i trådlistor som samsas med sidospalten, men vi ska försöka få in just sista svarande i de vyerna på annat sätt.

Citat:

För övrigt, kul att det äntligen har gått bort från det bruna men nu ser det kallt och opersonligt ut. Kunde vara vilket forum som helst nu.. Känner också att det är rätt så rörigt och att länkarna till höger är utanför wrappen så jag tror jag att det är reklam, det faller mig inte in att läsa dem i alla fall. Överkanten av siten känns som om den hänger i luften, med den svarta listen som fanns förut var det en topp/slut som inte finns nu och som jag saknar.

Länkarna i spalt 3 är avsedda att ta mindre uppmärksamhet än huvudinnehållet och försvinna helt på mindre skärmar.

@johan_tanying:

Citat:

Ser nu också att man inte får hänvisa till postnumreringen (som ju skrivs med brädgård+nummer uppe till höger i varje post även i det nya forumet) då det tolkas som en hashtag!

Åtgärdat.

Citat:

Varför kan inte sökrutan ligga inne i den svarta menyraden? Ligger och svävar lite oprecist ovanför ens avatar.

Den måste anpassa sig till mindre skärmar, prova skala om fönstret om du surfar från en vanlig dator.

Citat:

Under denna snabbsvarsruta står "Svarar på trådens första inlägg. Vill du svara på ett särskilt inlägg rekommenderar vi att du istället använder knappen "svara". Kom ihåg att ha forumets trivselregler i åtanke när du svarar i trådar." Vilken "Svara"-knapp? De knappar som finns här under är "Skicka svar" och "Avancerad". Högst upp på sidan (som man inte ser när man skriver i snabbsvarsrutan) finns en knapp som heter (---scroll---scroll---för att kolla vad knappen heter---scroll---scroll) "Skriv svar". Är det den som avses. Och vad är det som menas _egentligen_? Är det månne citera-funktionen som avses? Ja nu ser jag - "citera" heter numera "svara"... :blush:

Det stämmer, "svara" och "citera" är numera samma funktion och får sin respektive effekt beroende på vad du skriver istället för vilken knapp du klickar på.

Ursprungligen av biberu:

@klarabara:

Det låg ett kungörande i forumet en god tid innan bytet.

Nu verkar ju fler av oss ha missat det, jag menar ändå att ett mail hade varit befogat.

Ursprungligen av biberu:

Dessa sidor motsvaras närmast av aktiva trådar, den största skillnaden är att trådars status representeras av ikonen istället för att man filtrerar bort lästa ämnen.

Det vill säga att istället för att läsa bara en sort måste man nu leta sig igenom en lista där de olika valen är ikoner?

Ursprungligen av biberu:

Om du inte har musen ovanför händelserna så scrollar du fönstret istället för listan.

Så en enkel frågeställning: Var har du musen när du klickat på ditt användarnamn?

Ursprungligen av biberu:

Om du klickar på rubriken kommer du till trådstarten, och om du klickar på statusikonen kommer du till det första olästa inlägget. Den som senast svarade i en tråd har tyvärr inte fått plats i trådlistor som samsas med sidospalten, men vi ska försöka få in just sista svarande i de vyerna på annat sätt.

Vilket vore helt ok om det bara var i forumet, men det blir många extra-klick för att kunna se något _ett_ klick kan visa?

@klarabara:

Citat:

Nu verkar ju fler av oss ha missat det, jag menar ändå att ett mail hade varit befogat.

Meddelandena är inte permanent förlorade, om du missade informationen så kan vi hjälpa dig att ta fram gamla konversationer.

Citat:

Det vill säga att istället för att läsa bara en sort måste man nu leta sig igenom en lista där de olika valen är ikoner?

Om man väljer att se det på det sättet.

Citat:

Så en enkel frågeställning: Var har du musen när du klickat på ditt användarnamn?

På användarnamnet, vilket självfallet leder till att musen hamnar över händelserna när du scrollar ner, och det kan ju absolut vara ett irritationsmoment om man gör det gång på gång. Nu har dock de flesta tillräckligt höga skärmar för att inte behöva scrolla förbi den övre delen av menyn och då tror jag att flesta finner det naturligare att flytta på musen snarare än att scrolla den dit man vill ha den. Problemet hade inte uppstått om vi hade lagt händelserna under alternativen, men vi bedömde att man för det mesta hellre vill åt händelserna.

Citat:

Vilket vore helt ok om det bara var i forumet, men det blir många extra-klick för att kunna se något _ett_ klick kan visa?

Det är precis lika många klick om man tittar på de breda trådlistorna, och de andra kan som sagt komma att förbättras de med.

Ursprungligen av biberu:

@klarabara:

På användarnamnet, vilket självfallet leder till att musen hamnar över händelserna när du scrollar ner, och det kan ju absolut vara ett irritationsmoment om man gör det gång på gång. Nu har dock de flesta tillräckligt stora skärmar för att inte behöva scrolla för den övre delen av menyn och då tror jag att flesta finner det naturligare att flytta på menyn snarare än att scrolla musen dit man vill ha den. Problemet hade inte uppstått om vi hade lagt händelserna under alternativen, men vi bedömde att man för det mesta hellre vill åt händelserna.

Jag är ledsen men kan du förklara det där igen? I synnerhet "då tror jag att flesta finner det naturligare att flytta på menyn snarare än att scrolla musen dit man vill ha den." Jag begriper det inte.. jag sitter på en 15" skärm, vilket torde vara stort nog för att, i en responsiv design, kunna fungera bra?

Händelserna är helt irrelevanta för mig, kan man få stänga av det?

Som någon tidigare nämnt tidigare i tråden, forumet är till för användarna inte tvärtom...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-02-01 19:27
Ursprungligen av mattiL:

En klar brist på Avatarer att välja mellan.

Vilket världsproblem Bara att välja och vraka och ladda upp i stort sett vad man vill

Sorry det är fredag lite trött kunde inte låta bli, jisses måste ta en drink och fixa käk bums annars slutar inte denna helg bra hehehehe.

Ursprungligen av Andreas Dimestam:

Allt är utvecklat in-house av oss.

Coolt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-01 19:42
Ursprungligen av klarabara:

Nu verkar ju fler av oss ha missat det, jag menar ändå att ett mail hade varit befogat.

Jag hade missat meddelandet (gör mig inte så mycket). Men det kanske beror på att det låg på forumets förstasida. Som jag ALDRIG gick in på för att jag ALLTID gick in på 99mac direkt till "visa dagens meddelanden". Men nu är den funktionen borttagen??

Hur gör man för att direkt komma till första olästa meddelandet?

Ursprungligen av pesc:

Jag hade missat meddelandet (gör mig inte så mycket). Men det kanske beror på att det låg på forumets förstasida. Som jag ALDRIG gick in på för att jag ALLTID gick in på 99mac direkt till "visa dagens meddelanden". Men nu är den funktionen borttagen??

Hur gör man för att direkt komma till första olästa meddelandet?

"Aktiva" ersätter dagens inlägg. Klicka på trådikonen (kuvert) för att komma till första olästa.

Jag har nu ändrat mig, det är inte alls så bra

Blir helt förvirrat utan "Senaste" inlägg
tycker att det är asbökigt att behöva veckla ut citeringar för att läsa dessa
och att bläddra bland händelser blir för rörigt då den scrollar en hel lista åt gången

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-01 19:56

Jag kanske är helt förvirrad men ofta då jag klickar på kuvertet kommer jag till första inlägget som jag vet att jag sett...

Och sedan saknas ju massor av trådar i "Aktiva". T.ex den här. Hur gör jag för att kolla på ett ställe vad som är nytt och oläst av mig?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-01 19:59

Jag saknar dessutom funktionen som sade "Nedanstående inlägg innehåller olästa meddelanden men inget nytt sedan du kollade sist" eller nåt sånt.

Dvs, jag orkar kanske inte läsa allt men om jag laddar om "Aktiva" är det najs att kunna se om det kommit nya olästa inlägg sedan jag kollade sist.

Ursprungligen av pesc:

Dvs, jag orkar kanske inte läsa allt men om jag laddar om "Aktiva" är det najs att kunna se om det kommit nya olästa inlägg sedan jag kollade sist.

Om kuvertet i trådens statusikon är öppet så innehåller diskussionen olästa inlägg.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-02-01 20:08
Ursprungligen av biberu:

Om kuvertet i trådens statusikon är öppet så innehåller diskussionen olästa inlägg.

Och vad klickar man då på för att snabbt komma till första olästa inlägg?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-02-01 20:09

En vanesak tror jag det mesta är, i det stora hela en trevlig sjösättning och kanske inte så enkel som man kan tänkas tro (mycket jobb bakom), en eloge till alla utvecklare som gjort detta möjligt.
Sedan har vi alla användare olika smak och tycken, man kan kanske inte anpassa siten till bara den sk. "äldre kärnan" av användare det är trots allt över 80000 medlemmar på 99mac.se

Hur kommer det sig att det är en "nästa" länk för att komma till nästa sida, men en "<" för att komma till föregående? Är det inte bättre att använda sig av "<< < 1 2 3 4 > >>" eller "Första Föregående 1 2 3 4 Nästa Sista"? För att få kontinuitet?

Edit:

Markera forumet som läst fungerar inte för mig (försökte markera 99Lounge som läst).
Verkar vara en bugg med att visa den som sist gjorde ett inlägg också. Fastän Biberu gjorde ett inlägg efter mig i denna tråden står fortfarande jag som den som gjorde ett inlägg sist hos mig.

OS X 10.8.2
Chrome 24.0.1312.57

Ursprungligen av mattiL:

Och vad klickar man då på för att snabbt komma till första olästa inlägg?

Klicka på kuvertet.

Ursprungligen av CUBEIS:

En vanesak tror jag det mesta är, i det stora hela en trevlig sjösättning och kanske inte så enkel (mycket jobb bakom), en eloge till alla utvecklare som gjort detta möjligt.
Sedan har vi alla användare olika smak och tycken, man kan kanske inte anpassa siten till bara den sk. "äldre kärnan" av användare det är trots allt över 80000 medlemmar på 99mac.se

Det är framförallt biberu som ska ha cred för denna vackra skapelse.

För oss handlar det om att bygga en plattform som vi kan växa med. Förhoppningen är att vi kan ta tillvara på allt som gjort 99mac till en så uppskattad webbplats och samtidigt vara redo för framtiden. Exempel på detta är den responsiva layouten som automatiskt anpassar innehållet för alltifrån traditionella persondatorer till surfplattor och mobiltelefoner samt nya, kraftfulla funktioner i forumet. Det finns en hel del att upptäcka för den som gör mer än att skrapa på ytan!

Ingen som noterat hur galet snabb den nya sajten är?

Ursprungligen av suddgummi:

Hur kommer det sig att det är en "nästa" länk för att komma till nästa sida, men en "<" för att komma till föregående? Är det inte bättre att använda sig av "<< < 1 2 3 4 > >>" eller "Första Föregående 1 2 3 4 Nästa Sista"? För att få kontinuitet?

Det är främst för att spara plats på smalare skärmar, "Nästa" är den länk som används mest då den fick extra utrymme. Resten används för att presentera så många sidnummer som möjligt. Den fyller dock inte ut med längre etiketter om platsen finns.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-02-01 20:20
Ursprungligen av biberu:

Klicka på kuvertet.

Ja det testade jag tidigare, då funkade det inte (Firefox på Kubuntu), men sedan markerade jag alla inlägg i alla
grupper som lästa.
Nu kör jag på min MBP (med Firefox) och det funkar med att klicka på kuvertet..

Tack!

Bevaka tråden