- pOLArn
- Medlem ●
Om de skickades i fredags så borde de väl komma fram till David under denna torsdag eller fredag skulle jag gissa.
Senaste rapportern på Fedex-trackern:
Left FedEx RampSANDSTON VA 12/13/2002 23:36
Verkar inte lämnat Bushland än...
argh man kan ju bli köpgalen för mindre! och i juletider oxå!
Package statusMALPENSA IT 12/17/2002 00:45 Package available for clearance
Jaha, nu är våra grejer i Europa... Ska de hinna fram tll jul?
quote:Skapades ursprungligen av: David Molarin:
Package statusMALPENSA IT 12/17/2002 00:45 Package available for clearance
Jaha, nu är våra grejer i Europa... Ska de hinna fram tll jul?
Va fasen gör våra grejer i Italien??! Malpensa, utanför Milano.... :rolleyes: , hoppas paketet tar nattflyget till Arlanda!
/M
[ 17 December 2002, 00:49: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]
Ja du, det kan man undra... Fedex har ju egna fraktplan så de borde ha koll på vad de gör.
Vad står clearance för?
quote:Skapades ursprungligen av: -Martin-:
Tullbehandling
Jaha, är det Italiensk tull och moms vi ska betala då? Nu är ju grejerna inom EU...
Visst, Berlusconi vill ju också ha en bit av kakan, den tyrannen.
De kanske mellanlandar i München. Då ska jag åka ut och leka lite med grejorna.
Var hittar man en sån däringa tjusig tröja med långa ärmar? Jag väntar även på min TiBook som har legat på ett lager i Luxemburg sedan den 5:e december.
Vill ha!
Oj, nu kom snälla farbrorn i vit rock med en sådan där spruta som jag blir alldeles gosig av...
Marcus: Min iBook har legat i Luxembourg sen 9 december, visst är det kul?
Tog två dagar för den att komma fram till Luxembourg från Taiwan, och sen ska det dröja så länge för att skicka den vidare inom Europa?
Hoppas det går bättre för våra Apple-prylar.
[ 17 December 2002, 10:24: Meddelandet ändrat av: Patrik Skulski ]
Fick precis ett telefonsamtal från Fedex som inte hittade min aderess. Men det var en kund som skickat en cd från Tyskland...
quote:Skapades ursprungligen av: David Molarin:
Fick precis ett telefonsamtal från Fedex som inte hittade min aderess. Men det var en kund som skickat en cd från Tyskland...
Du passade inte på att fråga om hur varför & hur länge Apple-grejerna kommer att ligga hos Berlusconi?
/M
[ 17 December 2002, 11:01: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]
Tjohoo!!!
Nu är den här! Den har kommit! Och det här skriver jag i Chimera. IE var det först programmet som la av (som vänta) så nu får det samla damm i Applications-mappen...
Och som Mondo sa till mig förut:
Jag är en switcher (har använt pc i 4 månader)...
Jajamensa, fick också min iBook idag.
Sitter också och skriver detta i Chimera, visst är det skönt?
Vore underbart om vi fick våra saker denna vecka, jag springer och hämtar dem direkt isåfall.
Spänningen stiger. Nu ska det sorteras. Arlanda nästa?
Arrived at Sort FacilityPARIS FR 12/17/2002 19:05
Package statusKASTRUP DK 12/18/2002 07:00 In transit
Yihaa! *låter som en cowboy*
Package statusSTOCKHOLM-ARLA SE 12/18/2002 08:49 Regulatory Agency Clearance Delay
I samband med att det börjar dra ihop sig, skulle jag vilja att ni som uttryck önskemål att skicka grejerna till er via posten, sänder er postadress till mig. martin.belak@99mac.com.
Vissa har redan skickat adresser, men det vore perfekt om samtliga kunde skicka ett litet mail på nytt.
Ni övriga, som vill hämta era grejer; håll utkik här på forumet, vi informerar löpande.
/M
quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
Förlåt mig att jag avbryter er här men, Ola...har du plåtat mig när jag dansar?!!
Du kunde väl ha talat om det för mig innan du låter alla andra se.
Gambit
Jasså? Är det _du_ som är Spindel-kvinnan..?