- Patrik Skulski
- Medlem ●
- Sundbyberg
Okej, nice.. får väl hålla mig ett litet tag till.
quote:Skapades ursprungligen av: Fredrik Dolk:
Betyder det att ni/du kommer räkna om summan för var och en och därmed betala tillbaka en slant?
Nej Fredrik, nu har du missuppfattat detta. Det betyder att David och jag får mer pengar att köpa julklappar för.
Självklart, återbäringen kommer så snart vi får reda på den exakta slutsumman för beställningen.
/M
quote:Skapades ursprungligen av: David Molarin:
Nej, de har inte kommit än. Ursäkta mitt luddiga uttalande...
Spännande, spännande! Tomten kommer tidigt i år. Meddela när paketet finns på Liljeholmen, så ska jag skicka mitt bud att hämta det åt mig.
Jag (och prylarna) finns på Liljeholmen.
Enterprint AB
Årstaängsvägen 21c, Millenniumhuset
(Samma hus som Pressbyrån och Canon Center)
150 m från T-Bana och tvärbanan.
Hmm, jag är i City på lördag, var/hur kan jag nå dig då? Har du ett mobil-nummer? Skicka det privat om du inte vill publicera det här, helst innan fredag morgon...
Kommer visserligen till Stockholm i morgon eftermiddag men tar flygbussen direkt ut till Bromma och stannar förmodligen där.
Nu har grejerna kommit!
Hämtning TIDIGAST idag kl 17.30-18.30! Jag och Martin måste få en chans att sortera allt först så vi vet vem som ska ha vad.
Vi ska göra allt vi kan för att försöka posta prylarna idag till de som inte hämtar i Sthlm.
Alltså: Första chansen att hämta: Idag 17.30-18.30!
Whoa! Jag står vid dörren och väntar 17.30.
Härligt! Ska se om jag kan få mitt bud och komma och hämta sakerna idag, annars så förmodar jag att det går bra under morgondagen också.
quote:Skapades ursprungligen av: Mikael ´mie´ E:
Härligt! Ska se om jag kan få mitt bud och komma och hämta sakerna idag, annars så förmodar jag att det går bra under morgondagen också.
Jadå, det ska väl gå bra. 9-15, lunch 11-12.
Just idag har Canon ett stort tält utanför där de delar ut granar till trogna kunder.
Så följ glögglukten och julmusiken så kommer ni rätt.
Dörren är öppen. (Om ni kommer in för alla granarna...)
Tack David och Martin!
Jag e-postar mitt kontonummer till någon av er för en eventuell återbetalning.
Det var någon som sa att amerikanska storlekar var större än svenska, synd att man inte fattade hur rätt den personen hade.
Nu får man krympa tröjan en storlek, men det ska väl gå bra.
God Jul
/Ola
David: har du lust att lista de dagar i vecka 52 (nästa vecka) då du finns på plats.
Jag jobbar på sådana dumma tider enda tills den 25:e.
Därifrån har jag flera dagar ledigt och kan komma och hämta.
Ps: gäller samma tider...dvs 9-15, lunch 11-12?
Mvh,
/G
[ 19 December 2002, 19:26: Meddelandet ändrat av: Gambit ]
quote:Skapades ursprungligen av: Anders C:
Fick ni iväg ett paket till oss stackare i Umeå?
Och när kommer det hit så att vi kan hämta prylarna... ...och var???
Anders ditt paket går iväg i morrn. Det är inte så lätt att packa ner tre muggar och en affisch i samma låda. Lösningen blev aningen komisk. Paketet levereras hem till dig, leveranstiden kan jag inte svara på, men jag skulle tro att det dyker upp i mellandagarna.
/M
Tack så mycket Martin och David (sorry att jag blandade ihop er, jag är dålig på namn )!
quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
David: har du lust att lista de dagar i vecka 52 (nästa vecka) då du finns på plats.
Jag jobbar på sådana dumma tider enda tills den 25:e.
Därifrån har jag flera dagar ledigt och kan komma och hämta.
Ps: gäller samma tider...dvs 9-15, lunch 11-12?
Mvh,
/G
Vecka 52 jobbar jag inte alls. Ska åka in någon dag, troligtvis annandagen (26).
Ska vi säga10-12 den 26/12 ?
Det är väl dags att ge en lägesrapport;
-Samtliga grejer har kommit, inget var skadat, restnoterat eller bortglömt.
-David och jag har lagt grejerna på lådan åt er som inte finns i Stockholm (gäller inte er som kommit överrens om annat med oss via telefon). Frakten hamnar på 59,50 kr.
-Ett handfull personer har hämtat saker under kvällen, och det går bra att hämta i morgon under Enterprint ABs öppettider.
-Vi kommer att betala tillbaka pengarna som blev över. Skicka kontonummer, ink. clearingnr, bank osv. till David.
/M
quote:Skapades ursprungligen av: hugin:
Då skulle ju jag kunna ta och komma samtidigt, kanske?
Spikar tiden.
quote:Skapades ursprungligen av: Cowboy:
Stort TACK till Martin & David för ypperlig organisation.
/C
Instämmer!
Hämtade mina 3 tröjor igår.
Men jag undrar, vem fasen köpte en affisch för typ 900 pengar, och vad är det på den!!? Martin och David vågade inte rulla ut den...
Denna affisch var det:
http://missingbite.com/details/TDPoster.html?29
Vem som köpte den kan jag inte avslöja. Hänvisar till PUL
Edit: Blir "bara" drygt 600 pengar.
[ 20 December 2002, 11:19: Meddelandet ändrat av: David Molarin ]
Jag skulle bara vilja framföra att Missing Bite tackar samtliga 99macare för affären.
"It is a real pleasure doing business with your group. Thank you for all the work in putting the group order together. We hope to work with you again in the future."
Om någon på egen hand vill beställa Apple-prylar så kan jag varmt rekommendera the Missing Bite. De har svartat på mail omedelbert, och varit väldigt tillmötesgående. Affären har gått förvånansvärt smidigt.
/M
Då ska utbetalningarna komma igång snart. Jag skickar inte ut några separata mail denna gång, ni upptäcker hur mycket ni fått tillbaka. Jag kan kort redogöra för hur mycket var och en ska ha fått betala;
Missingbites listpris
- 15 % rabatt
* 9,02 dollarkurs
+ 21 kr (150 kr + 30 dollar i bankavgift för överföring av pengar / 20 personer)
+ eventuell frakt (59,90 kostade postens frankerade (vadderade)påsar)
Detta ska ha gett erat slutpris. Avrundningar gör att det kan diffa på några kronor. Är det någon utav er som misstänker att ni betalt mer eller mindre än vad som verkar rimligt är ni givetvis mycket välkommna att kontaka mig.
Ni som ännu inge gjort det; skicka fullständigt kontonummer till David.
/M
[ 20 December 2002, 16:21: Meddelandet ändrat av: -Martin- ]
quote:Skapades ursprungligen av: hugin:
Då skulle ju jag kunna ta och komma samtidigt, kanske?
Spikar tiden.
Kluttrar in den tiden i min bok åxå, David!
/G