Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leverans av svensksålda iPod mini

Tråden skapades och har fått 269 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ipodmini Levererad

Fick min ipodmini kl 9 i morse!

  • Oregistrerad
  • 2004-07-22 16:38
Ursprungligen av johnny sack:

Fick min ipodmini kl 9 i morse!

Nå, hur lyder första lyssnings- och handhavandeintrycket, bortsett från euforin över att ha en i sin ägo?

  • Medlem
  • 2004-07-22 16:41
Ursprungligen av johanwelin:

Nå, hur lyder första lyssnings- och handhavandeintrycket, bortsett från euforin över att ha en i sin ägo?

Min är på laddning nu....Men alltså jag är glad att jag tog Minin! Så grymt liten och fullkomligen lyser kvalitet

Hur länge ska man behöva ladda den första gången??

  • Oregistrerad
  • 2004-07-22 16:44
Ursprungligen av nebol:

Min är på laddning nu....Men alltså jag är glad att jag tog Minin! Så grymt liten och fullkomligen lyser kvalitet

Hur länge ska man behöva ladda den första gången??

Jag vet inte, men det måste väl framgå av någon instruktion? Låt det ladda klart bara.

Ursprungligen av nebol:

Min är på laddning nu....Men alltså jag är glad att jag tog Minin! Så grymt liten och fullkomligen lyser kvalitet

Hur länge ska man behöva ladda den första gången??

minst 3 timmar helst

förresten vilken dag bokade du din då?

Jag blev så avis att jag åkte ut till TNT Sollentuna med polarens Porsche, brum brum, och
krävde min mini. Den är så kraftuttrycks läcker. T.o.m. lådan den kom med är überdesignad.
Den här kommer att sälja platina när PC-nissarna väl får bakanta sig med den. Hej då till
flashbaserade budgetspelare!

Ursprungligen av Danne Adolphson:

Jag blev så avis att jag åkte ut till TNT Sollentuna med polarens Porsche, brum brum, och
krävde min mini. Den är så kraftuttrycks läcker. T.o.m. lådan den kom med är überdesignad.
Den här kommer att sälja platina när PC-nissarna väl får bakanta sig med den. Hej då till
flashbaserade budgetspelare!

Ja vem hade inte gjort det. När dom väl har den så vill man ha den snabbt som F-n. Dom ska inte ha den en sekund mer än nödvändigt.

Ursprungligen av johnny sack:

Fick min ipodmini kl 9 i morse!

samma här somnade klockan 8 och en timme senare ringer det på dörren
trött men det glömde jag strax

  • Oregistrerad
  • 2004-07-22 16:56

De gör en saldokontroll på så sätt, för att kolla att man "menar allvar" med beställningen. Den verkliga debiteringen sker närmare leverens.

beställde min iPod mini idag. då måste jag vänta ett bra tag va?

Ursprungligen av Danne Adolphson:

Finns det någon som har fått sin "svenska" iPod mini ännu? Har fått leveransbesked själv att den ska dyka upp i dagarna men de kanske väntar till EXAKT 24 juli innan man får den..

Vill bara säga att den 24 Juli är en LÖRDAG.
Tyvärr tror jag inte att det finns några företag som leverera en lördag.
Men du kanske ska köpa den i affären, vad vet jag. Inte mycket.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-22 20:10

Risk finns väl att de öppnar förpackningen och provspelar den under lunchrasten... *försvinner raskt ut från forumet med kulkärvar vinande kring huvudet*

  • Medlem
  • International user
  • 2004-07-22 21:41

Beställde min från AppleStore Education den 17/7. Fyra veckors byggtid och lite leveranstid, så kommer den ganska lagom till skolan kickar igång igen. Hoppas dock snabbare iPod mini Green - here I come

Spiken, vaaaarför köpte du en Mini?

  • Medlem
  • International user
  • 2004-07-25 19:34
Ursprungligen av GuitarFReak:

Spiken, vaaaarför köpte du en Mini?

Den är tuff och snygg

Någon som beställde 8/7 som har nån aning om när de får sin mini?

  • Medlem
  • 2004-07-23 13:03

Beställde min sent den 7:e, såg att den skeppades idag.

Ursprungligen av elche:

Beställde min sent den 7:e, såg att den skeppades idag.

ok, hur länge tar det innan den kommer fram då ungefär? lite brådis så, vill ha den innan jag ska iväg nästa vecka

Beställde min i slutet av april via macoteket..

Det här kanske inte har med någonting här att göra men alla ipod minis som ska levereras kommer dom med tnt elr?

Ja, om man beställer från apple store.

Ursprungligen av svanerik:

Ja, om man beställer från apple store.

Tack för att du sa det för jag har undrat rättså länge!

  • Medlem
  • 2004-07-23 16:00

2-7 dagar stod det på apples sida. Själv borde jag få den någongång nästa vecka.

Ursprungligen av elche:

2-7 dagar stod det på apples sida. Själv borde jag få den någongång nästa vecka.

När beställde du den?

  • Medlem
  • 2004-07-24 00:25

Order Date
07/07/2004
09:21 PM GMT

  • Oregistrerad
  • 2004-07-24 22:53

Beställde en grön iPod mini från SIBA's hemsida i tisdags och för nån timme sedan fick jag ett mail från Siba som sa att min iPod har skickats !!!

Det kallar jag snabba ryck, trodde att man skulle behöva vänta minst 4 veckor

  • Oregistrerad
  • 2004-07-25 00:21

Hehehe ...
Jag vann en i en tävling här i Bergen i Norge förra veckan.
Den skickades till mig vid första leveransen de (eplehuset) fick in .. så jag hämtade ut den på posten i torsdags!

tack-tack

  • Medlem
  • 2004-07-25 09:18

Jag beställde på kvällen 11/7, nu är det så att jag inte är hemma till veckan, min syrra möjligen, men vad händer om TNT kommer och ringer och ingen är hemma?

Ursprungligen av 8fps:

Jag beställde på kvällen 11/7, nu är det så att jag inte är hemma till veckan, min syrra möjligen, men vad händer om TNT kommer och ringer och ingen är hemma?

Då åker dom iväg och så återkommer dom. Tror jag. Dom ringer nog hem till dig också.

Ursprungligen av 8fps:

Jag beställde på kvällen 11/7, nu är det så att jag inte är hemma till veckan, min syrra möjligen, men vad händer om TNT kommer och ringer och ingen är hemma?

dom ringer ju och beställer en tid när de ska komma och då du är hemma!

Bevaka tråden