- johnny sack
- Medlem ●
Fick min ipodmini kl 9 i morse!
Nå, hur lyder första lyssnings- och handhavandeintrycket, bortsett från euforin över att ha en i sin ägo?
Min är på laddning nu....Men alltså jag är glad att jag tog Minin! Så grymt liten och fullkomligen lyser kvalitet
Hur länge ska man behöva ladda den första gången??
Min är på laddning nu....Men alltså jag är glad att jag tog Minin! Så grymt liten och fullkomligen lyser kvalitet
Jag vet inte, men det måste väl framgå av någon instruktion? Låt det ladda klart bara.
minst 3 timmar helst
förresten vilken dag bokade du din då?
Jag blev så avis att jag åkte ut till TNT Sollentuna med polarens Porsche, brum brum, och
krävde min mini. Den är så kraftuttrycks läcker. T.o.m. lådan den kom med är überdesignad.
Den här kommer att sälja platina när PC-nissarna väl får bakanta sig med den. Hej då till
flashbaserade budgetspelare!
Jag blev så avis att jag åkte ut till TNT Sollentuna med polarens Porsche, brum brum, och
krävde min mini. Den är så kraftuttrycks läcker. T.o.m. lådan den kom med är überdesignad.
Den här kommer att sälja platina när PC-nissarna väl får bakanta sig med den. Hej då till
flashbaserade budgetspelare!
Ja vem hade inte gjort det. När dom väl har den så vill man ha den snabbt som F-n. Dom ska inte ha den en sekund mer än nödvändigt.
beställde min iPod mini idag. då måste jag vänta ett bra tag va?
Finns det någon som har fått sin "svenska" iPod mini ännu? Har fått leveransbesked själv att den ska dyka upp i dagarna men de kanske väntar till EXAKT 24 juli innan man får den..
Vill bara säga att den 24 Juli är en LÖRDAG.
Tyvärr tror jag inte att det finns några företag som leverera en lördag.
Men du kanske ska köpa den i affären, vad vet jag. Inte mycket.
Spiken, vaaaarför köpte du en Mini?
Det här kanske inte har med någonting här att göra men alla ipod minis som ska levereras kommer dom med tnt elr?
Ja, om man beställer från apple store.
Ja, om man beställer från apple store.
Tack för att du sa det för jag har undrat rättså länge!
2-7 dagar stod det på apples sida. Själv borde jag få den någongång nästa vecka.
När beställde du den?
Jag beställde på kvällen 11/7, nu är det så att jag inte är hemma till veckan, min syrra möjligen, men vad händer om TNT kommer och ringer och ingen är hemma?
Då åker dom iväg och så återkommer dom. Tror jag. Dom ringer nog hem till dig också.
Jag beställde på kvällen 11/7, nu är det så att jag inte är hemma till veckan, min syrra möjligen, men vad händer om TNT kommer och ringer och ingen är hemma?
dom ringer ju och beställer en tid när de ska komma och då du är hemma!