Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .

"... och därmed förenlig verksamhet" Kan du utveckla den biten?

Äter hembakt bröd och dricker ett glas oboy, perfekt avslutning på en körig söndag..

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-05-30 09:55

Trots minimalt med sömn (se mina inlägg i sur-tråden ang systemkrash och restore ), så var Söndagen en toppendag!
Lite bilder som en vänlig själ tagit från Airsofteventet:
ImageShack Album - 79 images
ImageShack Album - 38 images

Ursprungligen av Drakfot:

Trots minimalt med sömn (se mina inlägg i sur-tråden ang systemkrash och restore ), så var Söndagen en toppendag!
Lite bilder som en vänlig själ tagit från Airsofteventet:
ImageShack Album - 79 images
ImageShack Album - 38 images

Airsoft?
Samma sak som de här Soft Air Gun som vi sprang omkring och lattjade med i unga tonåren?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-05-30 10:52
Ursprungligen av PeeMaN:

Airsoft?
Samma sak som de här Soft Air Gun som vi sprang omkring och lattjade med i unga tonåren?

Det finns en del olika varianter osv av dem ja, men i grund och botten kan man nog svara ja på din fråga.
Däremot är detta mer uppstyrt osv (finns regler för utgångshastigheter mm i olika områden baserat på typ av vapen osv). Det finns även milsim, zombiespel och en del annat inom Airsoft. Mycket skoj

Idag är jag glad för att det skriftliga arbetet till terminens sista kurs blev inlämnat, och den muntliga redovisningen är på onsdag. Sen är det SOMMAR!

Och helt plötsligt blev jag ÄNNU gladare eftersom jag klarade farmakologitentan! :D:D

Hade ett bra kundmöte idag med massor av beröm, riktigt fint att gå hem i solen med!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-05-30 20:50
Ursprungligen av klarabara:

Hade ett bra kundmöte idag med massor av beröm, riktigt fint att gå hem i solen med!

Solen är så skön nu, älskar Stockholm när den vänder solsidan till ska snart åka upp till huvudstaden i juni, för lite fiske, shopping mm.

Tänker alltid på Monica Zetterlunds låt "sakta gå hem genom stan" älskar den låten.. vi har inte glömt dig Monica

Ack Värmeland du sköna

  • Medlem
  • 2011-05-30 19:24

STCC-finalen 2012 ska köras på Solvalla i Stockholm. Äntligen lite motorsport i Stockholm!

Måste genast rota fram den, så fin!

Nuu BaseCase kom i brevlådan igår.
iPad 2 ute för leverans med UPS just nu.

edit: Sådärja.

[ATTACH="CONFIG"]29412[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]29413[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]29414[/ATTACH]

Senast redigerat 2011-05-31 12:46

Igår genomlidit en 80-sidors tenta med 145 frågor (på sex timmar - argh!), idag fått den rättad och godkänd med ordentlig marginal! Och med det var en rent förfärlig termin förpassad till historien. Mycket nöjd!

Min kära iMac har just fått tillskott på närminnet :), 4GB blev 12GB. Skillnaden är märkbar tjohej

Glad att jag inte köpt en Xoom eller liknande Android-platta!

... testade i Telias butik idag, och det är en hel del sämre än iPad.

Imorgon ska jag hämta min nya bil! Woho, klistermärke på! Bil(d) kommer senare!

Ursprungligen av Engalunda:

Imorgon ska jag hämta min nya bil! Woho, klistermärke på! Bil(d) kommer senare!

Gillar inte förrän jag vet vad det är för bil...

Ursprungligen av LCR:

Gillar inte förrän jag vet vad det är för bil...

Haha! Vilken press! Nämner inget nu. Kommer ikväll, då blir det hiss eller diss;)

Ursprungligen av Engalunda:

Haha! Vilken press! Nämner inget nu. Kommer ikväll, då blir det hiss eller diss;)

Äh, bara det inte är en Toyota Prius...

Ursprungligen av Engalunda:

Haha! Vilken press! Nämner inget nu. Kommer ikväll, då blir det hiss eller diss;)

???

Inte riktigt jävla glad (då jag inte mår helt bra än) men iaf väldigt glad då jag överlevde mitt seminarie, och behöver enbart förtydliga en del i min kandidatuppsats innan den är klar

Bröllopsdag idag, 4 år.

Blommor på bordet, Mari på väg hem.

Skall städa upp lite och bädda fint innan hon kommer hem.

Känns bra!

Senast redigerat 2011-06-01 17:56
Ursprungligen av Goflorp:

Bröllopsdag idag, 4 år.

Blommor på bordet, Mari på väg hem.

Skall städa upp lite och bädda fint innan hon kommer hem.

Känns bra!

Kul, grattis!

Ursprungligen av Goflorp:

Bröllopsdag idag, 4 år.

Kul med gammaldags folk!

Om lite mindre än 2 månader är det våran 21-årsdag!!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-06-02 16:16
Ursprungligen av Goflorp:

Bröllopsdag idag, 4 år.

Blommor på bordet, Mari på väg hem.

Skall städa upp lite och bädda fint innan hon kommer hem.

Känns bra!

Bädda???? Slöseri med tid och energi....

Ursprungligen av kenjon:

Bädda????

Ja såklart man ska bädda! Många pluspoäng där!

Här kommer dagens bilköp! Dock ingen ny LCR;)

Har ni något bra tips på var man sätta sitt fina klistermärke?
Jag får sova på saken!

Hoppas man kommer att kunna köpa nya Saab i många många år framöver!

Ursprungligen av LCR:

Hoppas man kommer att kunna köpa nya Saab i många många år framöver!

Du kommer säkert kunna köpa Saab i typ 10-20 år framöver, sen att det kommer vara Asiatisk skit under huven istället för det som varit är en annan sak.

Fick tillbaka sista provet på utbildningen, det visade sig vara godkänt och därmed är jag klar att börja söka jobb som elektriker-lärling. Ingen som har känningar på något företag i Göteborg som behöver folk?

Ursprungligen av LCR:

Hoppas man kommer att kunna köpa nya Saab i många många år framöver!

Ja! Än så länge är jag riktigt nöjd måste jag säga, men klistermärket har inte hittat sin plats än! Men fixade ju ett till farsan & han har satt dit sitt!

Bevaka tråden