- Gäst
- Oregistrerad ●
Nope.
Den svenska licenssidan finns fortfarande. Jag ändrade inte tillbaka efter de misslyckade försöken att regga med mitt VISA häromdagen, och nu klickade jag på Logga in och kom till det svenska avtalet igen. Däremot får man nu ett meddelande om att "The Music Store could not process your request, please try again later" när man försöker gå vidare...
Varför de sköt upp lanseringen har jag ingen aning om. Skulle gärna vilja veta.
Steve kanske sköt upp lanseringen för att retas med oss när vissa har handlat i förväg.
Vad trött jag blir,, vad är det som är så svårt,,
ska nog bli döv så jag slipper sånt här..
Ja det är nog en (inte särskilt) bra idé.
Steve kanske sköt upp lanseringen för att retas med oss när vissa har handlat i förväg.
Det var trots allt Apple's fel. Att dem klantar sig kan väl inte vi oskyldiga applenördar hjälpa.
(Jag handlade dock själv inte i förtid).
Det var trots allt Apple's fel. Att dem klantar sig kan väl inte vi oskyldiga applenördar hjälpa.
(Jag handlade dock själv inte i förtid).
Ja det var nog deras fel men det kanske är nån tillåtelse grej som gör så att iTms inte kommit än.
Bara för att det krånglade med radioreklam i Australien (eller vad det nu var) behöver de väl inte skjuta upp den här.
Men som sagt var, det troligaste vore väl någon slags reklam/annonsering innan lanseringen.
Någon som har koll på hur det gick till när den öppnades i andra länder?
Man får ibland intrycket att skivbolagen inte är intresserade av att sälja något annat än dyra plastbitar. De verkar inte ha förstått att om de inte säljer så är det heller ingen som kan köpa.
Precis, jag är inte intresserad av at köpa skivor, utan låtar på internet, jag fortsätter ladda ner tills iTunes kommer.
*suck* Inget ITMS än....
Datum-ryktena lär väl ha baserats på 2-års jubileiumet för ITMS (den 28 April). Däremot så fick jag samma uppgift från min kontaktperson på SONY BMG, att ITMS skulle lanseras i april, eftersom en remix jag gjorde skulle säljas där. Så helt fel ute är nog inte 99mac's källor. Förhoppningsvis någon teknisk detalj som gjort att lanseringen drar ut på tiden.
Det kan i och för sig ha något att göra med att en viss radiostation håller på att slutföra detaljerna kring lanseringen... Men mina källor kan ju å andra sidan ha helt fel också... :rolleyes:
iDunes Sand store kommer snart att lanseras i Sahara