- Gäst
- Oregistrerad ●
Dags att hoppas på ett nytt datum? I morgon, tisdag 18.00, kanske? Och när det klockslaget har kommit kan vi bittert konstatera att vi ännu inte fått någon musikaffär på nätet. Vi kommer då att få se inlägg i stil med: "Hur kan dom bara svika oss så? Dom hade ju lovat!"
Dags att hoppas på ett nytt datum?
Kanske maj 17? UBS i Schwiez har något ipod jippo på gång som skulle ha startat april 28 men är försenat tills då enligt någon som har ringt och frågat.
http://www.ubs.com/2/g/young/info_g.htm#fra
Är det inte dags att ge upp snart? :rolleyes:
Har de inte lanserat iom Tiger kommer det väl tidigast vid WWDC i NY?
Fast våra svenska "intresseorganisationer" i musikvärlden sitter nog
på tvären en tag till tror jag.
Det blir inget för Sverige.
Som jag sa kommer iTunes 4.8 den här veckan (rätt så säker på det).
Enligt Appleinsider kommer iSyncs uppgifter (angående syncning av kontakter och kalendrar till iPoden) att flyttas över till iTunes. Stöd för microsofts program kanske?
/Adzam 1 Min iMac ÄGER!
Som jag sa kommer den här veckan (rätt så säker på det).
Enligt Appleinsider kommer iSyncs uppgifter (angående syncning av kontakter och kalendrar till iPoden) att flyttas över till iTunes. Stöd för microsofts program kanske?
/Adzam 1 Min iMac ÄGER!
Och länken:
Är det inte dags att ge upp snart? :rolleyes:
Har de inte lanserat iom Tiger kommer det väl tidigast vid WWDC i NY?
Fast våra svenska "intresseorganisationer" i musikvärlden sitter nog
på tvären en tag till tror jag.
Det blir inget för Sverige.
Tyvärr har du nog helt rätt. Jag var så hoppfull inför 28april. iTMS Swe såg ju ut att i stort sätt funka.
Men nu ger jag upp allt hopp.
CDON funkar inte för mig på mac. Ej heller Poplife. Jag vägrar konka plastbitar och ser ingen annan utväg än att tanka ner macvänliga format bäst jag kan från diverse P2P hak till den dag jag kan köpa min muzac via iTunes Music Store. En lösning som i ärlighetens namn funkar alldeles utmärkt. Men jag vill ju helst konsumera...
Har ingen funderat på WWDC? Det är ju då det kommer smälla!
"One more thing..."
WWDC känns så ruskigt fel för en iTMS-utvidgning bara... Majoriteten av folk på WWDC kommer vara utvecklare, en majoritet av dessa kommer vara amerikaner. Hur mycket hurra får Steve från dem?
Nej, jag hoppas fortfarande på en lansering asap. Kanske senare i veckan, eller nästa. Eller nästa. Eller...
WWDC känns så ruskigt fel för en iTMS-utvidgning bara... Majoriteten av folk på WWDC kommer vara utvecklare, en majoritet av dessa kommer vara amerikaner. Hur mycket hurra får Steve från dem?
Nej, jag hoppas fortfarande på en lansering asap. Kanske senare i veckan, eller nästa. Eller nästa. Eller...
Hoppas, hoppas...
Kanske den här veckan...?
http://www.macrumors.com/pages/2005/05/20050502015656.shtml
Inlägg nr. 17 000 i "Aktuella rykten"!
Idag är det tisdag!
*hoppas*
Hoppas hoppas hoppas !
itunes.se går numera till http://www.apple.com/itunes/ och inte till http://www.apple.com/se/itunes/jukebox.html som förut!
Vadå, det har den väl gjort i en vecka nu?
Innan dess pekade den till en helt annan sajt (helt utanför apple)... jag menar att den har pekats om inom apples sajt.
Ett tag pekade den till pama records ja, men den har alltid pekat till apple.com/itunes de gångerna den pekat mot Apple. Ivf för mig.
I dagens GöteborgsPosten står att "Kent funderar på att släppa ny digital singel", och att detta i så fall ska hända i samband med lansering av iTunes Music Store i Sverige.
Jag gissar på att det dröjer någon vecka till…
Hittade även detta, saxat från Releasemagazine.net:
"Possible new EP with Kent after the summer
• I met up with Sami Sirviö from Swedish superstars Kent earlier this week, and in a nice little chat in their studio he revealed that they have some really good tracks left that didn’t make it onto their latest album “Du & jag döden”. Sami says:
– We’re thinking about picking some of those tracks and release an EP after the summer. If it happens, it will only be available on Itunes. People want music in digital form, and why fight them? It’s better to find solutions instead.
Itunes will open in Scandinavia soon."
Tror ärligt att Apple Sverige gärna väntar tills Kent är färdig med sin singel, för det vore ju en fantastisk start på iTMS.