Lyckades för några veckor sedan köpa ett antal låtar på mitt ena VISA-kort. Då kunde jag köpa låtar antingen genom 1-click, eller genom att köpa enstaka låtar ur kundvagnen. Däremot gick det inte att köpa hela kundvagnen med knappen "Köp nu" längst ner till höger; då fick jag "Your billing information has changed".
Nu kan jag inte försöka köpa skivor oavsett metod utan att komma till "Your billing information has changed", där jag sen får fylla i samma kreditkortsuppgifter och slussas tillbaka till kundvagnen. Skölj, upprepa.
Har provat med ett annat VISA-kort, samt klagat hos iTMS support. Där lät de meddela att "After carefully reviewing your request, we have determined that this issue falls outside the type of support provided by iTunes Music Store Customer Service."
Fungerar det för alla andra med VISA-kort?
EDIT: Nu fungerar det; det hängde på postnumret (som skrivits om tidigare i tråden, jag skäms!). Det ska vara skrivet med mellanslag mellan de tre första och de två sista siffrorna.
/Erik