Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Buggar i Mac OS X 10.4

Tråden skapades och har fått 364 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2005-11-04 04:36
Ursprungligen av EricBradley:

En rolig bugg jag får ibland uppkommer när jag använder Safari. Trycker sedan på F11 och hovrar över en ikon på skrivbordet.
Då får jag fortfarande förhandsinformation från Safari!

Skumt värre

PS. Borde inte denna tråd ersätta "Buggar i Panther" och också bli klibbig?

Händer mig med, nån som bugrapporterat det?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-31 18:40

Huh??

Orkar inte läsa hela tråden, så sorry om någon nämnt det här förut: Om man kör bildspel i Finder med ett gäng bilder, och sedan slänger dem i papperskorgen, så kan man få meddelandet att de används när man vill tömma papperskorgen, fast det var flera dagar sedan man körde bildspelet. Eller är det bara jag som råkat ut för det? (Omstart av Finder fixar problemet.)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-03-07 14:58

Ni som har rapporterat buggar i Apples Bug Repporter, har det hänt något med dem? Jag rapporterade en bugg den 18:e feb, det syns nu den 7:e mars inget som tyder på att någon ens har läst och kategoriserat buggen. Det känns som Apple hade kunnat utveckla en ny iPod på samma tid. Hur lång tid brukar det ta för Apple att "ta tag" i buggarna?

  • Medlem
  • Söderköping
  • 2006-03-09 11:21

Jag har problem med att finder inte uppdaterar listan om man tar bort filer. Jag kan till exempel ta bort en fil via ett program men när jag tittar i mappen där filen låg i finder så synns den fortfarande tills jag klickar på den. Ett annat exempel är Safaris .download filer som inte försvinner ur mappar förens jag klickat på dem. Samma sak gäller även papperskorgen, tömmer man papperskorgen synns den inte som tom fören man markerat alla filer i den.

EDIT: Hmm löste sig efter omstart av finder... skumt

Bevaka tråden