- maltzor
- Medlem ●
- Trosa
Håller med..supersnygga....Apple kan verkligen design, eftersom man oftast känner ett sug att köpa!
Det enda jag skulle vilja ändra på är namnen på färgerna.
Istället för svart/vit skulle..
- Darth Vader black
- Stormtrooper white
...passa bättre....
/J
Shit shit shit va snygg.....fan att man lovat tjejen en ipod mini, som en själv har. Och så kommer den här ut ! Fan vad den här var grym....nu måste jag juh köpa en sån till henne men inte till mig....surt
Ge henne Din gamla iPod
Shit shit shit va snygg.....fan att man lovat tjejen en ipod mini, som en själv har. Och så kommer den här ut ! Fan vad den här var grym....nu måste jag juh köpa en sån till henne men inte till mig....surt
Var glad istället tänk att få ge bort en sån fantastiskt häftig present
Du har väl returrätt på den ?
Är det en veckas returrätt? Går det bra trotts att plasten är borta från podden? Jag fick hem den i måndags. Beställdes från applestore 1/9. HOPPAS HOPPAS. Nanon skulle pryda min imac så bra.
I sitt keynote sa Jobs att den väger som åtta 25-centare. Finns det någon med våg som kan säga hur många svenska mynt som behövs för att komma upp i 42g? Då är det lättare att få en exakt uppfattning.
Jag klippte förresten ut ett 9x4 cm stort papper för att få se hur den skulle te sig i handen. Det känns som om det är först då som man riktigt förstår hur liten den är.
I sitt keynote sa Jobs att den väger som åtta 25-centare. Finns det någon med våg som kan säga hur många svenska mynt som behövs för att komma upp i 42g? Då är det lättare att få en exakt uppfattning.
Jag klippte förresten ut ett 9x4 cm stort papper för att få se hur den skulle te sig i handen. Det känns som om det är först då som man riktigt förstår hur liten den är.
Ca. 6 st enkronor.
Fan nu är ju dilemmet vilken färg man beställer. Vitt är ju sådär härligt mycket Apple men Svart är ju min favoritfärg.. Hmm knepigt!
Köp vit! Den svarta tycker jag ser ut som vilken Zen Micro som helst eller kanske något från Dell, men den vita har verkligen stil! Dessutom lär damm inte synas lika bra på den.
Hörlurarnas färg behöver man nog inte fundera på. Medföljande hörlurar är ändå bara skräp - bara att slänga direkt - köp riktiga hörlurar istället. Koss Porta Pro (de är svarta förresten) är väldigt billiga på Webhallen nu (kostar egentligen ca 700 om man går till en vanlig ljudbutik).
Hörlurarnas färg behöver man nog inte fundera på. Medföljande hörlurar är ändå bara skräp - bara att slänga direkt - köp riktiga hörlurar istället.
själv skulle jag rekommendera ett par Sony MDR-EX71SL (svarta). kanonljud, passform och... ja.