Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod nano - Vad tycker ni?

Tråden skapades och har fått 299 svar. Det senaste inlägget skrevs .

olagligt sexig helt enkelt. vit 4gb på väg hem till mig

Ursnygg, ja den svarta alltså.. kanske inte "olagligt sexig"... mer syndfullt sexig med min smak mätt.

Håller med..supersnygga....Apple kan verkligen design, eftersom man oftast känner ett sug att köpa!

Det enda jag skulle vilja ändra på är namnen på färgerna.
Istället för svart/vit skulle..

- Darth Vader black
- Stormtrooper white

...passa bättre....

/J

• Medlem
  • International user
  • 2005-09-08 19:51
  • Medlem
  • International user
  • 2005-09-08 20:07

Funkar nano med minis tillbehör? Är det samma kontakt i botten?
Tyckte Jobs sa nåt sånt.

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 14:37

"svart är det nya vitt"...

Shit

Shit shit shit va snygg.....fan att man lovat tjejen en ipod mini, som en själv har. Och så kommer den här ut ! Fan vad den här var grym....nu måste jag juh köpa en sån till henne men inte till mig....surt

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 15:46
Ursprungligen av rob_west:

Shit shit shit va snygg.....fan att man lovat tjejen en ipod mini, som en själv har. Och så kommer den här ut ! Fan vad den här var grym....nu måste jag juh köpa en sån till henne men inte till mig....surt

Ge henne Din gamla iPod

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 16:01
Ursprungligen av rob_west:

Var glad istället tänk att få ge bort en sån fantastiskt häftig present

• Medlem
  • 2005-09-08 17:16

Man far inte rabatten pa nano, galler bara den gamla... sorry...

• Oregistrerad
  • 2005-09-09 00:19
Ursprungligen av bech:

Man far inte rabatten pa nano, galler bara den gamla... sorry...

Har du kollat med AppleStore, eller?

Funderat på en iBook och 1400kr rabatt på en nano skulle få mig att handla.

/Y

Fasen också. Fick hem min iPod mini från applestore i måndags. Vilken osis!! Någon som vill köpa? Brand new.

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 17:31
Ursprungligen av punktcom:

Fasen också. Fick hem min iPod mini från applestore i måndags. Vilken osis!! Någon som vill köpa? Brand new.

Du har väl returrätt på den ?

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-09-08 17:36

Sitter hörlursuttaget undertill? Eller?

Ursprungligen av attila:

Du har väl returrätt på den ?

Är det en veckas returrätt? Går det bra trotts att plasten är borta från podden? Jag fick hem den i måndags. Beställdes från applestore 1/9. HOPPAS HOPPAS. Nanon skulle pryda min imac så bra.

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 18:05

I sitt keynote sa Jobs att den väger som åtta 25-centare. Finns det någon med våg som kan säga hur många svenska mynt som behövs för att komma upp i 42g? Då är det lättare att få en exakt uppfattning.
Jag klippte förresten ut ett 9x4 cm stort papper för att få se hur den skulle te sig i handen. Det känns som om det är först då som man riktigt förstår hur liten den är.

• Medlem
  • International user
  • 2005-09-08 18:20
Ursprungligen av Doktor G:

I sitt keynote sa Jobs att den väger som åtta 25-centare. Finns det någon med våg som kan säga hur många svenska mynt som behövs för att komma upp i 42g? Då är det lättare att få en exakt uppfattning.
Jag klippte förresten ut ett 9x4 cm stort papper för att få se hur den skulle te sig i handen. Det känns som om det är först då som man riktigt förstår hur liten den är.

Ca. 6 st enkronor.

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 19:10
Ursprungligen av Wire:

Ca. 6 st enkronor.

Nu har jag gjort min egen nano av två papperslappar, sex enkronor och lite lim.

Ursprungligen av Doktor G:

Nu har jag gjort min egen nano av två papperslappar, sex enkronor och lite lim.

ni är ju helt otroliga....

• Medlem
  • Alingsås
  • 2005-09-09 07:17
Ursprungligen av 509blkl:

ni är ju helt otroliga....

HAHA ... ja det var min första tanke med. Men å andra sidan var det precis vad de på Kullander sa till mig när jag undrade om de fått in den i går

Nu e den svarta 4gb beställd - det tog en dag och tillslut kunde jag inte hålla begäret i styr.

5 Dagar... hoppas man får innan nästa vecka är slut.

• Medlem
  • International user
  • 2005-09-08 19:17

Bifoga en bild på den!!!

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 19:43

Den var ruggigt snygg! Slår Minin med hästlängder!
Kul att den kom i svart också.

Bra Adrian...! Jättebra!

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 21:12

Fan nu är ju dilemmet vilken färg man beställer. Vitt är ju sådär härligt mycket Apple men Svart är ju min favoritfärg.. Hmm knepigt!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-08 22:46
Ursprungligen av Ian.C:

Fan nu är ju dilemmet vilken färg man beställer. Vitt är ju sådär härligt mycket Apple men Svart är ju min favoritfärg.. Hmm knepigt!

Köp vit! Den svarta tycker jag ser ut som vilken Zen Micro som helst eller kanske något från Dell, men den vita har verkligen stil! Dessutom lär damm inte synas lika bra på den.

Hörlurarnas färg behöver man nog inte fundera på. Medföljande hörlurar är ändå bara skräp - bara att slänga direkt - köp riktiga hörlurar istället. Koss Porta Pro (de är svarta förresten) är väldigt billiga på Webhallen nu (kostar egentligen ca 700 om man går till en vanlig ljudbutik).

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 22:59
Ursprungligen av Rajje:

Hörlurarnas färg behöver man nog inte fundera på. Medföljande hörlurar är ändå bara skräp - bara att slänga direkt - köp riktiga hörlurar istället.

själv skulle jag rekommendera ett par Sony MDR-EX71SL (svarta). kanonljud, passform och... ja.

• Medlem
  • Österåker
  • 2005-09-08 21:13

Fasiken! För första gången är jag sugen på en iPod, trots att jag egentligen inte har någon användning för en. Kanske köper en bara för att den är så snygg och stödja Apple

• Oregistrerad
  • 2005-09-08 21:17

Hmm ser nu i rutan "whats in the box" att det står USB 2.0 kabel. Kan man inte köra Firewire på Ipod Nano eller?

Vore ju en skandal..

Bevaka tråden