- Gäst
- Oregistrerad ●
Ni kan vinna en iPod nano på iPod.se just nu
Vill ha!!!!
Nu vill till och med jag ha en iPod.
Vilken jädra kort leveranstid de hade på nanon! Beställde i torsdags, hade den vackra lilla svarta fyra gigabitaren i handen i måndags kl 14...
Vilken jädra kort leveranstid de hade på nanon! Beställde i torsdags, hade den vackra lilla svarta fyra gigabitaren i handen i måndags kl 14...
Körde du med gravyr då eller? Jag beställde min från mecenatstore denna kväll, MED gravyr. Måndag kanske? Vad tror ni?
Utan gravyr, just med tankr på leveranstiden, och att det är på gränsen till töntigt...
Hejsan allihoppa!
Till alla ni som har fått hem en Svart iPod Nano ---> Var beställde ni ifrån?
För en del säger ju att apple butikerna har reserverat alla ipod Nano´s i svart eller nåt i den stilen. är det sant eller inte sant?
Vore snällt om någon kunde skriva ner var man verkligen kan få tag på en iPod Nano Svart :).
MVH wenkan
Utan gravyr, just med tankr på leveranstiden, och att det är på gränsen till töntigt...
Om det är töntigt eller inte beror ju på vad man graverar in
Själv graverade jag den numera klassiska MMORPG-sägningen: "kthxbye!" som är en 'förkortning' för "Okay, thanks, bye!".
Min svarta nano med gravyr lämnade Shenzhen i söndags och kom i kväll till Arnhem Hub (skall levereras senast på fredag enligt TNT)
13 sep 2005 19:41 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
13 sep 2005 17:38 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
13 sep 2005 17:38 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
Några siffror du känner igen ?
Någon som har koll på hur lång tid det tar från Arnhem innan dom kommer hem till dörren ?
(ok, jag är sjukt ivrig)
Även min är graverad; Bringin´ it down. Så sjukt internt så att jag nästan skulle kunna ge bort den till den som förstår.
Min svarta nano med gravyr lämnade Shenzhen i söndags och kom i kväll till Arnhem Hub (skall levereras senast på fredag enligt TNT)
ohh, hoppas min är med där oxå, beställde oxå en svart med gravyr som enligt apples sida skickades i lördags, måste ju vara samma leverans
Synd bara att den inte har större lagringskapacitet.
Den är ju så extremt läcker att jag vill ha en - men jag kan inte motivera att pensionera min trofasta iPod G1 femgiggare när man rymmer *färre* låtar med efterträdaren
När nano når sisådär 8 gigg så köper jag en.
Förmodligen en: Caution - Jet Black (är man Kill Bill-nörd så är man).