- Gäst
- Oregistrerad ●
Jag har beställt en svart nano med gravyren:
"Once you go black, you never go back!"
Har även fått mail om att den är skickad, kommer väl i nästa vecka eller veckan efter... Man ska inte ha för stora förväntningar på Apple. Men ibland chockar dom dock
Jag har beställt en svart nano med gravyren:
"Once you go black, you never go back!"
Har även fått mail om att den är skickad, kommer väl i nästa vecka eller veckan efter... Man ska inte ha för stora förväntningar på Apple. Men ibland chockar dom dock
Haha, det var modigt! Hemska tanke om man skulle stava fel av misstag, då hade man ju blivit tvungen att slänga den! Kan inte bestämma vad jag ska gravera! Några tips? Ökar gravyren leveranstiden märkbart?
Min är också skeppad, det borde väl betyda att det finns en nano där ute någonstans som är tillägnad mig och att det bara är lite transporttid kvar? Jag trodde helt klart att jag skulle få vänta rejält, beställde lite "sent", dvs i går. Antar att apple räknade men en megahit och satt på ett rejält lager innan lanseringen...
Jag ringde och bokade och den vältaliga säljaren proppade på mig ett nano stand och Applecare för den - lättflörtad sa jag -JA.
Kom hem igår kväll och såg att ordern hade nästan veckors leveranstid pga nano standet. Jag bokade av och beställde en Nano utan stand och Applecare.
Nu e den skickad...
NICE
kan man använda laddaren jag fick till min ipod mini förut till Nanon?
Appels aktie har gått upp till 51.30,, detta måste vara marknades svar på Nano!?...
Borde väl vara en MINDRE uppgång om den skall svara till Nano?
Själv saknar jag min Shuffle 1Gb, som jag tappat eller någon snott i ett obevakat ögonblick. Det var en fantastisk apparat att ha med sig vid ultra-cykling.
jo, funkar laddaren med firewiresladd som jag fick till min ipod mini tidigare förra hösten, och funkar Griffin iTrip Mini till nanon?
jo, funkar laddaren med firewiresladd som jag fick till min ipod mini tidigare förra hösten, och funkar Griffin iTrip Mini till nanon?
Med Firewire går det att ladda batteriet. iTrip:en funkar nog men den sitter nog inte så bra?
Hur trackar man sin order (ordvitsar undanbedes)?
Det går att tracka på http://www.tnt.com/webtracker/tracker.do?navigation=1&respLang=sv&respCountry=SE&genericSiteIdent=
Men du sla söka efter referensnummret, inte fraktsedelsnummer som jag gjorde först.
Men försändelse dök just upp där Yippie!
Det går att tracka på http://www.tnt.com/webtracker/tracker.do?navigation=1&respLang=sv&respCountry=SE&genericSiteIdent=
Men du sla söka efter referensnummret, inte fraktsedelsnummer som jag gjorde först.
Men försändelse dök just upp där Yippie!
Vilket nummer skall man skriva in där då?
Ditt leveransnummer, börjar på 80XXXXXXXX
Mitt paket har inte rört sig sen i fredags, verkar som det ligger nere under helgen
Är det detta: Invoice No. : 90XXXXXX
eller detta : Sales Order Number: 70XXXXXX
Är det detta: Invoice No. : 90XXXXXX
eller detta : Sales Order Number: 70XXXXXX
Inget av dem. Om din order har status shipped så ska du ha fått ett leveransmeddelande med e-post med leveransnummer, detta börjar på 80.
Såg nu även att jag fått en tracking länk på min ordersida på apple.com Men TNT länken är helt klart bättre med mer detaljerad information.
På amerikanska applestore har jag shipping status...men på svenska står de bara att den är shipped men inget mer o inget mail har jag fått heller...
Ser det nu, hittar heller inte mitt leveransnummer på den svenska sidan. Däremot så har jag ett trackingnummer som börjar på 69 på den amerikanska sidan. klickar jag på trackinglänken så får jag fram mitt 80 nummer. Men 69 numret gick att söka efter på TNT också, det verkar som att det är fraktsedelsnummret.