Är väll tvungen att bekänna färg om min 3 veckor gamla Iphone 3G 16GB. Var lite skeptiskt innan, pga saknaden av MMS, multitasking, bra kamera....meeeeen som Tony Irving skulle sagt...Jag ställer mig i ledet i givakt å blandar mig in i hyllningskören!!! JAG ÄR KÄR...jag äääälskar min Iphone. Maken till manik för en urban/citymänniska med aktivt liv har tidigare ej skådats.
Snacka om ett användarvänligt koncept, allt från synka e-postkonton, kalender, surfa på Internet, och alla underbara måsteha-appsen...Använder kokböcker, Powersearch, Budgetapps, Lokaltrafiksinfo, GPS-manicker plus 20-talet andra apps dagligen, och fattar inte hur jag kunnat vara utan dessa tidigare, och allt bara funkar klockrent supersnabbt, utan trubbel med ett fantasikt GUI !!
Mitt liv har blivit enklare, effektivare och mer synkat tack vare denna fantastiska manik!
Hade en Nokia N95 8GB innan och den erbjöd många liknande funktioner, men var ljusår ifrån gällandes design, snabbhet, användarvänlighet, synk /Internet/kalender/Musik...etc
Enda minustecknet kommer på kameran...saknar den delen från Nokian
Synkar fånen mot en MacBook Pro på jobbet och Windows XP hemma, funkar klockrent.
thanx Jobs & Apple I´m in love!!!!!